Visos „Formulės-1“ komandos, išskyrus „
Ferrari“, pasiūlė sprendimų paketą, kaip mažinti dalyvaujančių šiame sporte kaštus.
Ekipos siūlo mažinti bandymų kiekį. Pasak jų, reikia susitarti su padangų gamintojais ir kiek įmanoma arba visiškai atsisakyti jų produkcijos bandymų. Taip pat siūloma gerokai apriboti bandymų skaičių sezono metu – iki 10 bandymų dienų vienu bolidu.
Jei šios sąlygos būtų patenkintos, komandos be jokio papildomo užmokesčio sutiktų lenktyniauti visose devyniolikoje preliminariame 2005 m. „Formulės-1“ sezono tvarkaraštyje numatytų lenktynių, t.y. įvyktų ir Didžiosios Britanijos GP, ir Prancūzijos GP. Su tuo sutinka ir šio sporto komercijos teisių savininkas
Bernie Ecclestone‘as.
Susitarimą pasirašė visos „Formulės-1“ komandos,
išskyrus „Ferrari“. Ši italų ekipa išvis atsisakė dalyvauti pasitarime. Nieko nuostabaus, kad komanda stoja piestu prieš galimus bandymų apribojimus, nes šie jai atsieina santykinai pigiausiai, nes ekipa turi dvi nuosavas trasas, kuriose nevaržomai bandomos visos naujovės: Fiorano ir Mugello žiedus.
Teigiama, kad priimant šį pasiūlymą, „Ferrari“ bandė spausti jos variklius naudojančią „Sauber“ ekipą, kad ši neprisidėtų prie iniciatyvos, tačiau šveicarai nepakluso.
Tam, kad šie pasiūlymai įsigaliotų,
būtinas visų ekipų, tarp jų ir „Ferrari“, pritarimas.
Taigi, nors ir netikėtai bei išties nepelnytai, lenktynių Didžiojoje Britanijoje ir Prancūzijoje likimas dabar – „Ferrari“ rankose. Kaip ir kaštų mažinimas, kuris padidintų galimybes „Formulėje-1“ išlikti silpnesniesiems.
Ar „Ferrari“ atsisakyti dalies savo pranašumo vardan bendrų tikslų, turėtume sužinoti jau greitai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).