„Formulės-1“ pasaulio reakcija

„Formulės-1“ pasaulio reakcija
logo 2003 Sausio 17 d. 14:57, F-1.LT
Praėjus šiek tiek laiko po FIA sprendimo radikaliai pakeisti „Formulės-1“ taisykles, pasigirsta pirmieji atsargūs vertinimai žmonių, kurie yra glaudžiai susiję su populiariausiomis pasaulyje lenktynėmis.
Atrodo, griežčiausiai į FIA nutarimus reagavo du variklių gamintojai, kurių pavadinimai nėra skelbiami. Teigiama, kad šie nieku gyvu nesutinka su vienodų elektronikos sistemų visiems bolidams įvedimu ir teigia, kad jei tai bus įgyvendinta, jie pasitrauks iš „Formulės-1“ lenktynių. Žinant, kad „Mercedes“, „Toyota“ ir „Renault“ gana palankiai reagavo į revoliucinius pakeitimus, galima spėti, jog šie variklių gamintojai gali būti iš BMW, „Ford“ ir „Honda“ tarpo.
Dauguma F-1 komandų susilaiko nuo bet kokių komentarų, kol FIA techninė komisija galutinai neišaiškino naujųjų pakeitimų. Ypač laukiama sprendimo, kada įsigalios daugumos elektroninių sistemų (traukos ir starto kontrolės, visiškai automatinės greičių dėžės) draudimas. Manoma, kad visiškai automatinė pavarų dėžė šiemet uždrausta nebus, nes komandoms jau per vėlu perdirbinėti savo naujuosius agregatus. Tuo tarpu kitų elektronikos sistemų draudimas turėtų įsigalioti jau pirmoje šio sezono pusėje.
Visgi, keletas svarbių asmenų suskubo pareikšti savo nuomones.
Ferrari“ sportinis direktorius Jeanas Todtas: „Jei žvelgti į taisyklių pakeitimus iš arčiau – tai anaiptol nėra revoliucija. Jie turės būti išnagrinėti ir pritaikyti palaipsniui. Mes turime suprasti, kad visas pasaulis šiuo metu patiria didžiausią ekonominę krizę nuo 1929-ųjų. Ne tik sportas patiria problemų. Naujosios taisyklės yra sudarytos tam, kad sumažintų išlaidas, tačiau toks staigus kaštų minimizavimas gali privesti prie trumpalaikio išlaidų šuolio, pritaikant jau paruoštus bolidus naujoms taisyklėms. Neverta tikėtis, kad traukos ir starto kontrolės neišvysime jau Melburne. Tikėtina, kad Australijoje jau nebus telemetrijos bei radijo ryšio, tačiau tai gali sukelti pavojų saugumui. Be abejonės, išaugs piloto vaidmuo, tačiau labai sunku dabar nustatyti, kiek padidės jo įtaka. Savaime aišku, kai kurios komandos pritars vienai taisyklei, tačiau priešinsis kitai, o kitos darys atvirkščiai. Mes turėsime pasiekti susitarimą, kuris tenkins visas dalyvaujančias puses. Viena yra aišku – išlaidų mažinimas bus naudingas visiems“.
„McLaren“ komandos vadovas Ronas Dennisas išeidamas iš susitikimo atrodė įsiutęs dėl naujųjų pakeitimų, tačiau atsisakė komentuoti savo poziciją. Jis iki šiol teigė, kad „Formulė-1“ turi likti aukštų technologijų sporto šaka su naujausiais moksliniais pasiekimais.
„Williams“ komandos vadovas Frankas Williamsas: „Daugumai sprendimų aš pritariu. Tačiau mes turime sulaukti pakeitimų išaiškinimo“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 450
2. Giriby 441
3. mantioras 440
4. Gudas 435
5. f1a 433