O FE populiarumu jau lenkia F1 kaip cia kai ne kurie eGZpertai pries t...skaityti daugiauO FE populiarumu jau lenkia F1 kaip cia kai ne kurie eGZpertai pries trejeta metu prognozavo? Oh wait....
Šiaip būtų šaunu, kad F1 judėtų labiau link inžinierinės laisvės su ribotais biudžetais ir mažiau standartizavimo. Anksčiau būdavo dominavimo sezonų, bet visada buvo viltis, kad "tavo" komanda kitą sezoną sugalvos kažkokį fantastinį elementą kuris leis pasivyti ir pralenkti kitus. Su dabartinėm taisyklėm, tai vienintelė viltis kad lyderiaujančioje komandoje važiuos du bent kažkiek panašaus pajėgumo lenktynininkai.
vistos ir kiausinio klausimas - arba leidi konstruktoriams varzytis su...skaityti daugiauvistos ir kiausinio klausimas - arba leidi konstruktoriams varzytis su didele laisve ir turi didelius skirtumus, arba standartizuoji viska ir turi chaoseli ir didele konkurencija. F1 nenori standartizuoti ir uz tai moka tokia kaina, bet is kitos puses islieka unikaliu sportu
Arba kaip tik suteiki didelę laisvę ir tada ir bolidai būtų labiau skirtingi ir neaišku būtų kas kada iššaus.
Ir ką ? Niekam tos elektrinių kartingų lenktynės vis vien neįdomi...skaityti daugiauIr ką ? Niekam tos elektrinių kartingų lenktynės vis vien neįdomios
Bet sutikim, kai dominuoja RB kaip kaip mersai seniau tikrai neįdomū...skaityti daugiauBet sutikim, kai dominuoja RB kaip kaip mersai seniau tikrai neįdomūs čempionatai, nors ir palaikau max. palyginkite, kiek įdomesnis buvo koks 2021 sezonas ar dabartiniai keli.
Dominavimai baigiasi, kai nesikeicia taisykles, bet F1 cirkas sito nenori zinoti - vos visi pasidaro lygus istraukiamas sekantis drastiskas pokytis. sekanti loterija bus 2026
vistos ir kiausinio klausimas - arba leidi konstruktoriams varzytis su...skaityti daugiauvistos ir kiausinio klausimas - arba leidi konstruktoriams varzytis su didele laisve ir turi didelius skirtumus, arba standartizuoji viska ir turi chaoseli ir didele konkurencija. F1 nenori standartizuoti ir uz tai moka tokia kaina, bet is kitos puses islieka unikaliu sportu
Bet sutikim, kai dominuoja RB kaip kaip mersai seniau tikrai neįdomūs čempionatai, nors ir palaikau max. palyginkite, kiek įdomesnis buvo koks 2021 sezonas ar dabartiniai keli.
Kad neina suprasti tos Formula e prasmės ir principų. Kvalifikacijos...skaityti daugiauKad neina suprasti tos Formula e prasmės ir principų. Kvalifikacijos nugalėtojas dažnai atvažiuoja 15 ar 18. O lenktynes laimi iš 10 ar 12 pozicijos startavęs pilotas. Be to visi tie energijos panaudojimo pervirsimai keistai atrodo
Taip, daug fainiau kai Maxas startuoja pirmas ir finišuoja pirmas. Ir paprasta ir visiems aišku;)
Kad neina suprasti tos Formula e prasmės ir principų. Kvalifikacijos nugalėtojas dažnai atvažiuoja 15 ar 18. O lenktynes laimi iš 10 ar 12 pozicijos startavęs pilotas. Be to visi tie energijos panaudojimo pervirsimai keistai atrodo
vistos ir kiausinio klausimas - arba leidi konstruktoriams varzytis su didele laisve ir turi didelius skirtumus, arba standartizuoji viska ir turi chaoseli ir didele konkurencija. F1 nenori standartizuoti ir uz tai moka tokia kaina, bet is kitos puses islieka unikaliu sportu
„Formulės E“ vadovas įgėlė F-1 (11)
O FE populiarumu jau lenkia F1 kaip cia kai ne kurie eGZpertai pries t... skaityti daugiau
vistos ir kiausinio klausimas - arba leidi konstruktoriams varzytis su... skaityti daugiau
Ir ką ? Niekam tos elektrinių kartingų lenktynės vis vien neįdomi... skaityti daugiau
Bet sutikim, kai dominuoja RB kaip kaip mersai seniau tikrai neįdomū... skaityti daugiau
vistos ir kiausinio klausimas - arba leidi konstruktoriams varzytis su... skaityti daugiau
Kad neina suprasti tos Formula e prasmės ir principų. Kvalifikacijos... skaityti daugiau