Gali būti, kad „Renault“ pilotas Giancarlo Fisichella San Marino GP metu naudos naujo modelio prancūzišką agregatą, kurį anksčiau buvo planuota į mėlynai geltonus bolidus montuoti tik nuo Ispanijos GP.
Šį sezoną pakeisti „Formulės-1“ reikalavimai dvejose varžybose lenktynininkams leidžia naudoti tik vieną variklį. Tiesa, padaryta išimtis nebaigusiems pirmųjų – jiems leidžiama jau antrosiose pakeisti savo agregatą. G.Fisichella turėjo pasitraukti iš lenktynių Bahreine dėl variklio gedimo.
„Renault“ modifikuotą variklį planavo naudoti tik nuo penktųjų sezono lenktynių, kurios vyks Ispanijoje. Tačiau susidariusi situacija keičia komandos planus – jei agregatas būtų paruoštas jau šiam savaitgaliui, juo jau galėtų džiaugtis G.Fisichella, tuo tarpu kitas komandos pilotas
Fernando Alonso turėtų naudoti prastesnį, senesnės modifikacijos variklį. Jei ekipai nepavyktų, Giancarlo naująjį variklį galėtų naudoti tik nuo šeštųjų šių metų lenktynių, dvejomis savaitėmis vėliau nei Fernando.
„Galutinis sprendimas dėl variklio naudojimo priklausys nuo bandymų gamykloje ir detalios praėjusios savaitės bandymų Paul Ricard trasoje Prancūzijoje analizės. Neskubinsime agregato kokybės patikros proceso tam, kad lenktyniauti RS25B agregatu Imoloje, o ne Barselonoje“, – teigė „Renault“ variklių technikos direktorius Robas White‘as.
G.Fisichella nugalėjo pirmosiose sezono lenktynėse Australijoje, tačiau kitose dvejose nepasiekė finišo, o jose laimėjo F.Alonso.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).