Per antrąją bandymų Barselonoje sesiją „
Haas“ komanda turėjo visą aibę problemų ir ši amerikiečių komanda buvo tarp trumpiausią distanciją įveikusių ekipų.
Dalis techninių problemų buvo susijusios su „Ferrari“ jėgos agregatu, tačiau „Haas“ savininkas Gene Haasas mano, kad tokias atvejais visos kaltės negalima suversti vien techniniams partneriams.
G. Haasas: „Jei viskas nėra idealu, tai „Ferrari“ tokiais atvejais naudoja labai atsargų požiūrį – jei pagal telemetrijos duomenis yra matoma kokia nors problema, tai bolidas atgal į trasą bus išleistas tik tuomet, kai problema bus panaikinta. Per pirmuosius bandymus vienoje vietoje užlūžo kabelis, dėl to variklis dirbo su pertrūkiais. Mes viską ištaisėme, tačiau prireikė nemažai laiko, kol suradome tą kabelį.
Žinoma, kad mes daugelyje sričių pasikliaujame „Ferrari“ patirtimi. Labai gaila, kad vėliau per bandymus iškilo problemų su turbina, bet mes veikėme labai atsargiai, nuodugniai nagrinėdami kiekvieną gedimą. Turbinos problema tame, jog jei ji blogai veikia, ji gali visai susprogti, todėl „Ferrari“ stebėjo visus duomenis, kad nebūtų išprovokuotas dar didesnis gedimas.
„Ferrari“ inžinieriai kontroliuoja visos jėgainės veiklą, tačiau tik mes patys turime nuspręsti, kokia kryptimi judėti toliau. Tai yra mūsų bolidas. Po nesėkmingos dienos mes negalime paprasčiausiai pasakyti: „Dėl visko yra kalta „Ferrari“. Mums patiems reikia prisiimti atsakomybę už rezultatus. Mes viską apgalvojome ir spręsime, kaip geriau susitvarkyti su kylančiomis techninėmis problemomis“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).