G. Russellą „Williams“ komandoje gali pakeisti S. Perezas (15)

G. Russellą „Williams“ komandoje gali pakeisti S. Perezas
logo Spalio 17 d. 15:10, Williams

Nors šiemet buvo oficialiai paskelbta, kad 2021 m. sezone George‘as Russellas toliau atstovaus „Williams“ komandai, britas vis dėlto gali prarasti vietą komandoje.

Italų „Motorsport“ skelbia, kad naujieji ekipos savininkai „Dorilton Capital“ dėl pilotų poros ketina apsispręsti iki šio mėnesio galo. Teigiama, jog iki šiol dėl savo vietos galėjęs būti ramus G. Russellas gali palikti komandą. Jo vietą užimtų Sergio Perezas, kuris po šio sezono paliks „Racing Point“.

Minėtasis S. Perezas taip pat yra siejamas su „Haas“ ekipa. Bet panašu, kad pastaroji ketina pasirašyti sutartį ne su meksikiečiu, o su F-2 pilotu Nikita Mazepinu. Tiesa, jei amerikiečių komanda nepratęs sutarties nei su Romainu Grosjeanu, nei su Kevinu Magnussenu, S. Perezas vis dar turės galimybę pasirašyti kontraktą su „Haas“. Tuo tarpu „Williams“ yra laikoma sportininko planu B.

„Meksikietis turi planą B ir tai yra „Williams“ komanda. Labiausiai šioje istorijoje stebina tai, jog George‘as Russellas, kuris iki šiol buvo ramus dėl savo vietos ekipoje, gali likti be darbo. Naujieji komandos savininkai gali nutraukti su sportininku pasirašytą sutartį“, - skelbia „Motorsport“.

Nors minėtasis G. Russellas šiemet yra pranašesnis už naująjį komandos draugą Nicholą Latifį, kanadiečio šansai likti „Williams“ ekipoje yra daug didesni vien dėl didesnio finansinio užnugario.

Teigiama, kad „Mercedes“ pilotų programai priklausantis G. Russellas yra trims metams „išnuomotas“ „Williams“ ekipai. Britui šis sezonas yra antrasis atstovaujant britų ekipai.

Praeityje buvo kalbama, kad jaunasis sportininkas 2022 metais gali atsidurti „Mercedes“ komandoje.


Komentarai (15)
mariusis
IP: 7ad5add | 10/18 23:03 Atsakyti
ddt
10/18 22:55

O taip. Daug privarei ant Russel'o, bet pakalbėkim apie Latifi gal?

Ne, geriau apie Kubicą 😀
ddt
IP: 21ec4ad | 10/18 22:55 Atsakyti
mariusis
10/17 19:04

Wehrleinas ką gero parodė? Nieko. Formula e ir ten nulis iš jo ten. Oconas ką? Kraunasi nuo Ricciardo. O tai jau Russelas triuškina Latifius ir Kubicas. Ir aplamai tik kvalose gerai suvažiuoja, lenktynėse kažkur pranyksta.
Čia biški iš temos, bet buvo toks Vandoornas dar, tai Alonso sutrypė irgi. O kiek buvo trydos čia, kad Alonso suvalgytas bus su ekskrementais. Manai Russel būtų kažkas kaip Leclerc vs Vettelis? Gal, bet nemanau. Labai dauguma tuos januolius laikė/laiko kažkuo tokio, bet realiai senoliai sunešioja visus, su Russelu spėju būtų neišimtis. Tad taip, belieka kažką apie volterjerus kalbėti.
Hamis, sakykim, kaip sako išsiverkė, o Vettelis išpirdolintas nakui, nors gal ir verkė, bet spagečiams pabalanezu 😀 Ane kartai.

O taip. Daug privarei ant Russel'o, bet pakalbėkim apie Latifi gal?
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/18 22:39 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
10/18 18:45

as tai abejoju, ar wiliamsam geriau perezas su remejais (ismetant rusela), ar ruselas su nuolaida geriausioms siai dienai mersu pu. be to nezinom, kokie ten wiliamsu isipareigojimai mersam del ruselo. gal ten nothing special. o mersam vistiek naudinga turet pu kliente

Tu čia iš sportinės pusės žiūri. Dorilton, panašu, iš $$$ pusės.

Nežinau, aš tik savo teoriją sudėliojau. Nežinau kiek ji teisinga, tiesiog vieni veiksmai turi įtakos kitiems, ir pabandžiau sudėlioti vieną iš galimų scenarijų.
Norge logo rėmėjas
IP: 79f76a5 | 10/18 18:45 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/18 18:36

Mano išeities taškas, kad viena vieta Williams (GR) tampriai susijusi su Mercedes jėgainėmis, jų kaina. Perez de facto išmes Mercedes juniorą iš komandos.

Su tiltais, tai taip, sutinku, tiltai paprastai sugriuvę būna tiek, kiek nesikeičia valdžia. Bet Maranelo turi baisiai ilgą atmintį. Mercedes trumpuoju laikotarpius irgi atsimins, ne tai, kad Perez jaunyn eina.

as tai abejoju, ar wiliamsam geriau perezas su remejais (ismetant rusela), ar ruselas su nuolaida geriausioms siai dienai mersu pu. be to nezinom, kokie ten wiliamsu isipareigojimai mersam del ruselo. gal ten nothing special. o mersam vistiek naudinga turet pu kliente
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/18 18:36 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
10/18 09:43

idomi versija. bet gal cia jau kiek per giliai paknisai :) koks tikslas wiliams geriausias mersu jegaines keisti i prastesnes reno? juk nebus jos zenkliai pigesnes..? kokie tiltai pereza sieja su mercedes, kad juos vadini degintais? ir tuo paciu ferari...kas buvo pries 20metu :))) tokiu budu alonso jau sudegines ne tik visus tiltus, o ir istisus miestus :))) o del dorlington tai nelabai suprantu kuo tokia praktika skirtusi nuo buvusios komandos politikos? pay driveriai, orientacija i ekonomini rezultata. visa ta dare ir ankstesne vadovybe, nieko naujo.

Mano išeities taškas, kad viena vieta Williams (GR) tampriai susijusi su Mercedes jėgainėmis, jų kaina. Perez de facto išmes Mercedes juniorą iš komandos.

Su tiltais, tai taip, sutinku, tiltai paprastai sugriuvę būna tiek, kiek nesikeičia valdžia. Bet Maranelo turi baisiai ilgą atmintį. Mercedes trumpuoju laikotarpius irgi atsimins, ne tai, kad Perez jaunyn eina.
Fernandoisfasterthanyou
IP: c6c56a3 | 10/18 14:53 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
10/17 22:56

O Wehreil ne 1 sezoną tik važiavo lygtais? Kiek pamenu, tai nelabai jis suspėjo kažką parodyt, nors važiavo kaip ir neblogai. Patiko kažkuo man jis kaip pilotas, bet is atminties jau beveik išsitrynė

Važiavo neblogai, bet kiek pamenu iš kažkur buvo išlindus informacija, kad labai sunkus ir problematiškas buvo tas jaunuolis ir dėl to viskas greit ir užsibaigė.
Norge logo rėmėjas
IP: 79f76a5 | 10/18 09:43 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/17 23:06

Man įdomi šito galimo sandorio mechanika.

Taip paprastai, gi, neišmesi Mercedes junioro. Williams turi sutartį iki naujo reglamento su Mercedes, bet visos sutartys, o, ypač F1, turi krūvas sąlygų, išlygų ir išimčių.

Williams kažką kalbėjo ir apie jėgainės tiekėjo strategiją.

Tai ar nebus taip, kad Sergio planas B reiškia ir Williams jėgainės tiekėjo planą B – (spėju – Renault)? O Perez rėmimas dengs jėgainės išlaidas? Šitoj vietoj Perez sudegins tiltus su Mercedes, tad jo sutartis turėtų, tuomet, būti, ilgametė. Primenu, kad Perez jau sudegino Ferrari tiltus, kai iš jų akademijos perėjo į tuo metu pagrindinius priešininkus McLaren. Tad nelabai kur jam beliktų eit po tokio riebaus žingsnio.

Na, ir tai daug ką pasakytų apie Dorilton strategiją – low cost, high return. Tai, irgi, kaip ir nieko gero nežada Williams fanams, kurie tikėjosi komandos atgimimo. Nebent, žinoma, tos išlaidų lubos, padidėjusios Libertys išmokos padės kažkiek to konkurencingumo įgaut. Bet Dorilton, patys savaime, matyt elgsis panašiai kaip Genii Capital, kai valdė Renault/Lotus.

idomi versija. bet gal cia jau kiek per giliai paknisai :) koks tikslas wiliams geriausias mersu jegaines keisti i prastesnes reno? juk nebus jos zenkliai pigesnes..? kokie tiltai pereza sieja su mercedes, kad juos vadini degintais? ir tuo paciu ferari...kas buvo pries 20metu :))) tokiu budu alonso jau sudegines ne tik visus tiltus, o ir istisus miestus :))) o del dorlington tai nelabai suprantu kuo tokia praktika skirtusi nuo buvusios komandos politikos? pay driveriai, orientacija i ekonomini rezultata. visa ta dare ir ankstesne vadovybe, nieko naujo.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/17 23:06 Atsakyti
Man įdomi šito galimo sandorio mechanika.

Taip paprastai, gi, neišmesi Mercedes junioro. Williams turi sutartį iki naujo reglamento su Mercedes, bet visos sutartys, o, ypač F1, turi krūvas sąlygų, išlygų ir išimčių.

Williams kažką kalbėjo ir apie jėgainės tiekėjo strategiją.

Tai ar nebus taip, kad Sergio planas B reiškia ir Williams jėgainės tiekėjo planą B – (spėju – Renault)? O Perez rėmimas dengs jėgainės išlaidas? Šitoj vietoj Perez sudegins tiltus su Mercedes, tad jo sutartis turėtų, tuomet, būti, ilgametė. Primenu, kad Perez jau sudegino Ferrari tiltus, kai iš jų akademijos perėjo į tuo metu pagrindinius priešininkus McLaren. Tad nelabai kur jam beliktų eit po tokio riebaus žingsnio.

Na, ir tai daug ką pasakytų apie Dorilton strategiją – low cost, high return. Tai, irgi, kaip ir nieko gero nežada Williams fanams, kurie tikėjosi komandos atgimimo. Nebent, žinoma, tos išlaidų lubos, padidėjusios Libertys išmokos padės kažkiek to konkurencingumo įgaut. Bet Dorilton, patys savaime, matyt elgsis panašiai kaip Genii Capital, kai valdė Renault/Lotus.
mariusis
IP: 7ad5add | 10/17 22:57 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
10/17 22:56

O Wehreil ne 1 sezoną tik važiavo lygtais? Kiek pamenu, tai nelabai jis suspėjo kažką parodyt, nors važiavo kaip ir neblogai. Patiko kažkuo man jis kaip pilotas, bet is atminties jau beveik išsitrynė

Ligu du. Vieną sauber, kitą williams. Tas pats Oconas apie nieką. Jį aš dabar atsimenu tik kaip su Maxium Brazilijoje vietos neužteko ir garažuose santykius aiškinosi. O toliau, nieko. Panašiai kai koks Sutilas, prisimeni, kad toks buvo, o ką nuveikė kaip ir nelabai.
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 10/17 22:56 Atsakyti
mariusis
10/17 19:04

Wehrleinas ką gero parodė? Nieko. Formula e ir ten nulis iš jo ten. Oconas ką? Kraunasi nuo Ricciardo. O tai jau Russelas triuškina Latifius ir Kubicas. Ir aplamai tik kvalose gerai suvažiuoja, lenktynėse kažkur pranyksta.
Čia biški iš temos, bet buvo toks Vandoornas dar, tai Alonso sutrypė irgi. O kiek buvo trydos čia, kad Alonso suvalgytas bus su ekskrementais. Manai Russel būtų kažkas kaip Leclerc vs Vettelis? Gal, bet nemanau. Labai dauguma tuos januolius laikė/laiko kažkuo tokio, bet realiai senoliai sunešioja visus, su Russelu spėju būtų neišimtis. Tad taip, belieka kažką apie volterjerus kalbėti.
Hamis, sakykim, kaip sako išsiverkė, o Vettelis išpirdolintas nakui, nors gal ir verkė, bet spagečiams pabalanezu 😀 Ane kartai.

O Wehreil ne 1 sezoną tik važiavo lygtais? Kiek pamenu, tai nelabai jis suspėjo kažką parodyt, nors važiavo kaip ir neblogai. Patiko kažkuo man jis kaip pilotas, bet is atminties jau beveik išsitrynė
×

TOP naujienos