G. Steineris: mes peržengėme rizikos ribas

G. Steineris: mes peržengėme rizikos ribas
logo 2018 Spalio 26 d. 13:54, Haas / LAT Images

Ostine Kevinas Magnussenas finišavo devintas, tuoj po Estebano Ocono, tačiau po lenktynių teisėjai abu pilotus diskvalifikavo, kadangi buvo užfiksuoti degalų suvartojimo limitų pažeidimai.

Haas“ pilotas GP distancijoje sunaudojo daugiau kaip 105 kg degalų ir tuo pažeidė jų sunaudojimo leidžiamą limitą ir tai įvyko paskutiniame rate.

Įdomu ir tai, kad „Renault“ komanda likus nedaug iki finišo per radiją informavo Nico Hulkenbergą, kad jis leistų lenktynių lyderiui aplenkti jį ratu – tuomet iš karto bus galima sugrįžti į boksus. Priešingu atveju vokiečiui tektų nuvažiuoti dar vieną papildomą ratą, o tai grėsė galima diskvalifikacija, kadangi tuomet jis taip pat būtų sunaudojęs daugiau kaip 105 kg degalų. Nico tiksliai įvykdė instrukcijas, finišavo 6-tas ir pasidžiaugė geru rezultatu kartu su komanda.

Kodėl taip nepasielgė „Haas“?

„Mes visi tai supratome, bet mūsų planus sujaukė antrasis Hamiltono sustojimas, - pasakojo „Haas“ komandos vadovas Guentheris Steineris. - Pagal mūsų planus, Kevinas turėjo praleisti lyderius likus 20 ratų iki finišo, bet problema tame, kad to neįvyko. Be to, mums nepasisekė pakankamai taupyti degalus. Žinoma, buvo galima pasakyti Kevinui, kad jis sulėtėtų, praleistų Perezą, praleistų Raikkoneną – tada mes atsidurtumėme atsilikę ratu nuo lyderio. Tačiau čia, žinoma, atsiliepė patirties stoka.

Mes labai ilgai atakavome Oconą, stengdamiesi jį aplenkti, bet suprasdami, kad yra degalų pereikvojimo rizika, o vėliau mums nepakako laiko, kad atstatytumėme degalų balansą ir sutilptumėme į nustatytą limitą. Rizika buvo labai didelė.

Aš galėjau sustabdyti bandymus atakuoti Oconą, bet mes vis tik norėjome jį aplenkti, o jau vėliau važiuoti ekonominiu režimu. Bet mums nepavyko – supraskite, galimos rizikos riba labai plona ir mes ją perėjome.

Kartu man atrodo, kad taisyklės, diktuojančios panašius degalų apribojimus, yra tiesiog kvailos. Padarykime GP distanciją trimis ratais trumpesnę – tuomet mes pamatysime fantastines lenktynes. Visi buvo priversti taupyti degalus, ne tik mes. Paprasčiausiai reikia sutrumpinti lenktynes trimis ratais ir tada mums neteks leisti pinigus kuriant didesnės apimties degalų bakus ir neteks keisti variklių parametrų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983