G. Steineris: pataisos reglamente viską apsunkintų

G. Steineris: pataisos reglamente viską apsunkintų
logo 2021 Rugpjūčio 18 d. 11:05, Haas / LAT Photo

Prieš vasaros pertrauką komandos norėjo su FIA apsvarstyti finansinio reglamento pataisas ir iš ribojimų išimti išlaidas bolidų remontui po avarijų. Leidiniui „The Race“ „Haas“ komandos vadovas Guetheris Steineris pabandė pakomentuoti šią naują idėją...

„Kalbant apie mūsų pozicijas, tai mes ir toliau pasiliekame peletono pabaigoje. Vengrijoje visi turėjo šansą, bet ir tokioje kovoje mes nesame pajėgūs stoti į kovą su varžovais. Tokiose lenktynėse reikia sėkmės, o mūsų komanda nėra iš tų, kuriai labai sekasi. Beje, sėkmę reikia užsitarnauti, bet mes dabar neturime tokios galimybės.

Net su nekonkurencingu bolidu galima uždirbti taškų per tokias varžybas, kokios buvo Vengrijoje – ir „Williams“ tai įrodė. Jie pasinaudojo situacija ir padirbėjo švariai. Tikiuosi, kad mes akumuliuosime sėkmę ateičiai, bent aš to tikiuosi.

Mickas Schumacheris puikiai važiavo šiose lenktynėse. Hungaroringe labai sunku lenkti – pagal šį rodiklį tai yra antra trasa po Monako. Mickas tuo pasinaudojo ir ilgą laiką neleido savęs aplenkti. Šaunu, kad jis paskui save laikė Maxą Verstappeną su „Red Bull“. Mickas užtikrintai ir sąžiningai gynė poziciją, todėl niekas nesiskundė. Būtent todėl mes pozityviai vertiname Vengrijos etapą: taip, mes neuždirbome taškų, bet Mickas daug ko išmoko ir ši patirtis jam bus naudinga ateityje. Dabar jis tiki, kad gali kovoti su pačiais stipriausiais sportininkais, o tai – jau pusė sėkmės.

Kai dėl incidento tarp Kimio Raikkoneno ir Nikitos Mazepino, tai gerai, kad viskas apsėjo be rimtų sugadinimų. Dabar tai yra skaudus klausimas, nes mes dirbame apriboto biudžeto sąlygomis, bet lenktynės visuomet buvo nenuspėjamos ir būtent tokias jas nori matyti žiūrovai. Per lietų įvykiai dažniausiai vystosi pagal netradicinius scenarijus – tai yra lenktynių dalis.

Mes turėjome daug avarijų, dažniausiai – dėl mūsų pačių kaltės, bet su tuo nieko nepadarysi. Lenktynininkas, kuris daro mažiau klaidų, yra visada labiau vertinamas, nes jis rečiau daužo bolidą, todėl jūs galite leisti pinigus mašinos modernizacijai, o ne jos remontui. Tai yra žaidimo dalis.

Jei atsirastų taisyklė, kad bolido remontą turėtų apmokėti tas, dėl kieno kaltės įvyko avarija, tai prireiks žalos vertintojų etatų, kurie ieškos kaltininko. Tuomet mums tektų pasamdyti apie 20 naujų darbuotojų, kurie skaičiuotų procentinį vertinimą kiekvieno avarijoje dalyvavusio sportininko kaltės. Tada mes eisime į teismus dėl kokių nors 100 tūkst. dolerių, be to, detalių kaina nebūna vienoda. Komponentas, kurio resursas yra penkios lenktynės ir buvo sudaužytas paskutinėse varžybose, kainuoja kur kas pigiau nei naujai sumontuota detalė ir t.t.

Kažkuriuo momentu reikia pasakyti: „Gerai, mus viskas tenkina, mes patys viską išsiaiškinsime“ ir judėti toliau. Kitaip mes viską dar labiau apsunkinsime ir mums teks peržiūrėti apribotus biudžetus didėjimo linkme ir į visa tai įtraukti ir draudikų darbo kainą. Sirgaliai nori žiūrėti lenktynes, o ne klausyti draudimo specialistų vertinimų. Kartais reikia pristabdyti. Po trijų lenktynių be avarijų visi pamirš apie šį pasiūlymą.

Kai komandoje lenktyniauja debiutantai, avarijos yra neišvengiamos. Nikita padarė kelias klaidas sezono pradžioje, bet jos neturėjo kritinių pasekmių. Mickas padarė keletą rimtų klaidų pastarosiose lenktynėse ir aš negaliu suprasti, kodėl tai atsitiko po 5 ar 6 GP etapų, o ne sezono pradžioje.

Bet tikiu, kad Mickas pasiliks mūsų komandoje kitais metais. Jis turi kontraktą su „Ferrari“, o mes tikrai turėsime „Ferrari“ lenktynininką. Idealiu atveju Mickas turi pasilikti „Haas“ ir aš tikiu, kad taip ir bus“.

Haas F1 Team
Komanda: Haas F1 Team 2024 sezono taškai: 42
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: VF-21
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140