Prancūzijos spauda aktyviai komentuoja įvykius „Alpine“ - gamyklinėje „Renault“ koncerno ekipoje. Pagrindines tezes šia tema paskelbė žinomas „L'Equipe“ korespondentas Fredas Ferre, dalyvaudamas tinklalaidėje „F1 Nation“.
Prancūzijoje Estebanas Oconas anksčiau turėjo labai gerą reputaciją, mažų mažiausia, iki nesenų laikų. Bet Monake įvykęs incidentas jo reputaciją sugadino ir praėjusį pirmadienį visi laikraščiai rašė apie tai, kad Oconas gali būti nušalintas vienam etapui ir prie vairo jis sugrįžtų tik Ispanijoje.
Tačiau tikrovėje toks scenarijus vargu ar buvo įmanomas. Ior štai kodėl: galiojantis kontraktas, kurio pagrindu Estebanas važiuoja „Alpine“ komandoje, to nenumato. Oconas ir toliau išlieka „Mercedes“ lenktynininku ir visiškai įmanoma, kad Toto Wolffas priminė „Alpine“ vadovams, kad jie neturi teisės Estabano nušalinti nuo lenktynių.
Prie Ocono bolido vairo gali atsisėsti jaunasis lenktynininkas, bet tik pirmoje penktadienio treniruotėje ir gana realu, kad greitai ši vieta bus patikėta Jackui Doohanui, atsarginiam „Alpine“ pilotui.
Beje, nors prancūzo karjera rūpinasi Toto Wolffas, manyti, kad Estebanas taps George'o Russello komandos partneriu 2025 metais, neverta. „Mercedes“ sprendimo laukia Carlosas Sainzas ir tolesnės rokiruotės pilotų rinkoje 2025 metams priklausys būtent nuo to, į kurią komandą pateks patyręs ir greitas ispanas, kurio reitingas yra didesnis nei Ocono.
Jei paaiškės, kad „Mercedes“ tikrai nelaukia Carloso, o jis, pavyzdžiui, gali pasirašyti sutartį su „Williams“ vieneriems metams, tai tada Estebanui atsiras šansas pereiti į „Sauber“. Taip pat galimas jo perėjimas į „Haas“.
Svarstant apie sportininkus, kurie gali užimti Ocono vietą „Alpine“ sudėtyje, prancūzų spauda gana aukštai vertina Guanyu Zhou šansus, kurį remia Kinijos automobilių pramonės koncernas „Geely“, kuris turi glaudžius santykius su „Renault“ koncernu. Prieš metus šie du automobilių pramonės gigantai pasirašė bendradarbiavimo sutartį ir ši aplinkybė sukuria ypatingas sąlygas tam, kad G. Zhou taptų „Renault“ gamyklinės komandos pilotu.
Tiesa, ir kito „Alpine“ piloto Pierre'o Gasly karjera yra su klaustuku, bet komanda labai nori, kad jis pasiliktų. Ir, žinoma, negalima pamiršti, kad ištvermės čempionate už „Alpine“ lenktyniauja Mickas Schumacheris, kuris svajoja apie sugrįžimą į „Formulę-1“. Komandos vadovas Bruno Faminas teigia, kad Micko šansai yra gana dideli.
Prancūzijos spauda, apibūdindama komandos perspektyvas, daro tokias išvadas: Faminas turi daug kandidatų, tačiau tarp jų nėra nė vieno labai patrauklaus. Pateikiamas argumentas, apie kurį visi jau spėjo pamiršti: prieš trejus metus „Alpine“ lenktyniavo Fernando Alonso, o atsargoje buvo Oscaras Piastris. Bet abu buvo linkę išsiskirti su Ensono komanda.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |