Globali „Formulės-1“ auditorija išaugo 10 proc. (4)

Globali „Formulės-1“ auditorija išaugo 10 proc.
logo Sausio 19 d. 11:50, F-1

„Formulė-1“ pranešė apie auditorijos padidėjimą globaliu masteliu: 2018 metais ji išaugo 10 proc. lyginant su ankstesniu sezonu – yra kalbama tiek apie TV žiūrovus, tiek ir apie skaitmeninių servisų naudotojus. F-1 pasaulio čempionato organizatorių teigimu, unikalių žiūrovų skaičius 2018 metais pasiekė 420,2 mln.

Dvidešimtyje stambiausių rinkų augimas buvo dar didesnis – iki 14 proc., o Kinijoje, kur lenktynių transliacijos buvo vykdomos per nemokomą valstybinį CCTV kanalą, jis pakilo tris kartus. Indijoje žiūrovų buvo 87 proc. daugiau, Prancūzijoje – 51 proc., Rusijoje – 27, o JAV – 20 proc. daugiau.

Šalių trejetuke su stambiausia televizijos auditorija – Brazilija ( 115,1 mln. žiūrovų), Kinija (68 mln.) ir JAV (34,2 mln.)

Bendroji auditorija 20-tyje didžiausių rinkų sudarė 1,59 milijardo, t.y. augimas lyginant su 2017 metais, buvo apie 3 proc. – šis rodiklis pradėjo augti antrą sezoną paeiliui. Globaliu masteliu bendroji auditorija priartėjo prie 1,8 milijardo žiūrovų.

Pagal bendrosios auditorijos dydį pačiomis populiariausiomis 2018 metų lenktynėmis buvo Monako GP – 110 mln. žiūrovų (10 proc. daugiau nei 2017 m.) Dar šeši etapai surinko daugiau kaip po 90 mln. sirgalių kiekvienas: Bahreinas, Prancūzija, Austrija, Didžioji Britanija, Italija ir Meksika.

Gerokai išaugo ta auditorijos dalis, kuri informaciją gauna per socialinius tinklus: vartotojų skaičius Facebook, Twitter, Instagram bei YouTube pasiekė 18,5 mln. (53,7 proc. daugiau).

Kiekvienos lenktynės vidutiniškai surinko 11,1 proc. daugiau unikalių vartotojų nei 2017 metais, taip pat didėjo peržiūrėto turinio apimtys. Bendras parodymų skaičius išaugo 29 proc., o video turinio peržiūros išaugo net 77,2 proc.

Jei kalbėsime apie globalios auditorijos amžių, tai truputį mažiau nei pusė sirgalių – žmonės iki 35 metų. Beveik 62 proc. žiūrovų – 45 metų arba jaunesni. „Formulei-1“ taip pat pavyko pritraukti naujų gerbėjų iš jaunimo tarpo – 61 proc. jų buvo publika iki 35 metų, o 36 proc. – jaunesni nei 25 metai.

Komentarai (4)


ddt
| Sausio 19 d. 23:52
Santykinis audirorijos augimas yra tik makaronai akcininkams, jei nera absoliuciu skaiciu. O jeigu pamatytume absoliuciais skaiciais, kiek ziurovu buvo? Indijoje, buvo 100 ziurovu, dabar 187, is cia augimas 87 proc? Kinijos pavyzdys gerai rodo, kaip rinka galima isplesti rodant formule per nemokamus kanalus. Europoje tuo tarpu net pats mesje Todt'as stebisi (padare vat didziuli atradima), kiek reklamos rodoma net ir per kai kuriuos mokamus kanalus..
fnatic
| Sausio 19 d. 21:04
Fekkalli
| Sausio 19 d. 19:08

Negali but, taigi tik nesenai cia isaiskino ekspertai kaip isejus sumiui mire f1.

Prie Schumio nebent Vokietijoj ir aplink ją buvo didesnis susidomėjimas, o bendru mastu jis kitoks.
Camicasee
| Sausio 19 d. 19:30
Tik šiaip - "skaitmeniniai servisai" lietuviškai verčiasi kaip skaitmeninės paslaugos.
Fekkalli
| Sausio 19 d. 19:08
Negali but, taigi tik nesenai cia isaiskino ekspertai kaip isejus sumiui mire f1.
×

F-1.lt pulsas