Sveiki,
Galime tik pasidziaugti, kad pagrindiniu pilotu pakeitimas atsarginiais praeitame GO-1 etape visiskai pasiteisino. Tiek 'TaBu', tiek 'Vilma' kvalifikavosi i vaziavimus, aplenke keleta zymiai labiau patyrusiu konkurentu. Zinoma, nuotaika kiek pagadino pilotui 'TaBu' pritaikyta nuobauda uz pavelavima atvykti nustatytu laiku i etapo vieta. Po trumpo bet intensyvaus tyrimo nustatyta, kad jo kaltes tame visiskai nebuvo, nes del priesiskai nusiteikusiu jegu (greiciausiai finansuojamu prosovietiniu ekstremistu) veiksmu, jis ryte buvo istriges lifte.
Abieju ASdS GP etape dalyvavusiu "Mediafon YEAR racing" pilotu rezultatai galejo buti dar geresni, jei butu isvengta daugiau nesklandumu. Visu pirma, musu komandai salmus gaminanti kompanija nespejo laiku pristatyti 'TaBu' ir 'Vilmai' skirtu ir ziemos salygoms pritaikytu salmu (nes 'Vilma' testavosi tik siltesnemis salygomis - svelnesnio klimato zonos valstybese, o 'TaBu' salma sulaike Kanados muitine ilgesniam patikrinimui, kai jis, baiges eiline testu sesija Ottavos greituminiame ziede, atvyko i aerouosta (manome, kad ir cia buvo neapseita be ekstremistu uzsakymu)), tad juos teko skolintis is pagrindiniu pilotu. Ju forma, deja, ne visiskai atitiko, tad visu lenktyniu metu 'Vilma' kente deguonies trukuma, tuo tarpu 'TaBu' - jo pertekliu; kas abiem atvejais neigiamai itatoja tiek bendra organizmo bukle, tiek, zinoma, ir rezultatus. Taip pat nedovanotina klaida padare komandos inzinieriai bei mechanikai. Pries etapa, ivertinus trasos dangos salygas, buvo paruosta speciali programa, kuria "uzkrovus", bolido elektronika prislopindavo variklio akseleracija, didindavo sukimo momenta prie zemu variklio sukiu bei neleisdavo prasisukti varomiesiems ratams, kas buvo itin aktualu nepaprastai slidzioje trasoje. Taciau mechanikai, buve atsakingi uz abieju pilotu bolidu elektronikos programavima (matyt, po audringo vakarelio su pagrindiniais komandos lenktynininkais) ir ta programa dukart "uzkrove" 'Vilmos' bolidui, tuo tarpu 'TaBu' bolidas taip ir liko uzprogramuotas standartinei - sausai trasai. Tad viso etapo metu 'Vilma' jautesi tarsi pilotuotu ne GO-1, o GO-3000 bolida (isivaizduokit - dvigubai daugiau, nei reiketu apriboti variklio sukiai), o 'TaBu' kiekviename posukyje teko kovoti su del prasisukanciu ratu slydinejanciu bolidu.
Tad atsarginiai "Mediafon YEAR racing" lenktynininkai atliko tikrai ispudinga darba ir visa komanda dekoja bei tikrai planuoja atlikti dar ne viena toki pagrindiniu pilotu pakeitima ateityje.
Tuo tarpu 'Arus' ir 'Yes' kaip imanydami megavosi nezabota laisve: isdykavo drauge su "Wirtgen - Vabalai" komandos lenktynininkais, vartojo komandos remeju gaminamus gaiviuosius bei sildanciuosius gerimus, garsiai sukaliojo samojus apie konkurentu vaziavima etapo metu, del ko vos nebuvo etapo organizatoriu ismesti is "Plytine-ring'o". Maza to, iskart po sio etapo jie abu pareiske, kad pasitraukia is komandos ir kad stebeti GO-1 lenktynes is salies yra zymiai smagiau nei jose dalyvauti. Komandos juristams teko nemazai papluseti, kol 'Arus' ir 'Yes' pagaliau suprato, kad net pritaikius maziausia numatyta netesybu uz kontrakto nutraukima mokesti, jie, geriausiu atveju, baigtu tas netesybas moketi tik is 25-os pensijos (ir tai tik su salyga, kad naujasis prezidentas jas tikrai padidins). Tad komandos gyvenimas ir toliau teka iprasta vaga, mesti visi istekliai, siekiant kaip imanoma geriau pasiruosti ateinanciam etapui visiskai nepazistamoje - M-Co - trasoje. Atsarginiai komandos pilotai testuoja bolidus, siekiant ismeginti naujausius vaziuokles, kurios charakteristikos bus vienas is lemiamu faktoriu geram itin letos trasos iveikimo laikui, tuo tarpu pagrindiniai pilota buvo pasodinti prie simuliatoriu ir, nors ir burbedami (tipo, "sedim cia prie situ teliku, o nei cipsu, nei alaus neduoda":)), intensyviai ruosiasi etapui.
Aciu uz demesi. Tiek siam kartui, stengsimes nuolat pateikti naujausia informacija is musu komandos stovyklos.
Nuosirdziai Jusu,
"Mediafon YEAR racing"