"Mediafon YEAR racing"
press release
--------------------
Sveiki,
Visu pirma, noretume atsiprasyti, jog taip ilgai nepateikeme Jums naujienu is musu komandos stovyklos. Tiesiog po itin nesekmingo praeito etapo Rygoje, kalboms jau nebebuvo laiko - reikejo skubiai imtis spresti iskilusias problemas. Tad dabar pasistengsime issamiai apzvelgti net dvieju etapu ivykius. Taciau pries tai noretume isreiksti savo susirupinima del situacijos GO-1 cempionate, kai del finansiniu rupesciu nebesugebejo uz variklius susimoketi ir turejo praleisti kelis etapus "Belam racing" komanda, del ko ja paliko visi sponsoriai ir ekipa buvo priversta pasitraukti is "kartosporto karalienes". Isties nemalonu, kai GIA (GO-1 Internacionale d'AF1'ija) imperija lobsta vargsiu komandu sakaita. Taip pat nuliudino jau legendiniu tapusio "Wirtgen-Vabalu" tandemo isirimas, kai 'Benis', susiviliojes pasiulyta kontrakto suma, isvyko lenktyniauti i zemesne lyga. Na, ir noretume pasveikinti naujai i GO-1 isitraukusia "Vredestein Team" komanda.
Dabar apie mus. Bedos Rygos JPM GP prasidejo, kai netiketai sunegalavo pagrindinis "Mediafon YEAR racing" komandos pilotas 'Arus'. Nors ir kesdamas skausmus jis visvien verzesi dalyvauti etape, taciau komandos gydytojai paskelbe savo verdikta: del jo paties, teiseju ir ziurovu saugumo 'Arus' etape dalyvauti neleista. Atsarginis pilotas 'Vilma' dar anksciau buvo "paskolintas" "Team LJ" komandai (aisku, buvo galima ja "atsiimti", bet buvo nutarta, jog duotas zodis svarbiau, nei netgi taskai komandineje iskaitoje), tad paskutine akimirka buvo issinuomotas "Maya" komandos atsarginis pilotas 'greta'. Nesekmes tesesi kvalifikacijoje: 'greta' kvalifikavosi 'B' vaziavimui, 'Yes' teuzeme 'TOP' vaziavimo paskutinia vieta. Nors jis pats to nepripazista, visgi manoma, kad tokio prasto 'Yes' pasirodymo priezastys buvo apsuke galva keliones ispudziai, "pit babes" bei uzgriuvusi atsakomybe uz visa komanda, negalint dalyvauti pilotui 'Arus'. Nesekmes tesesi - taupant lesas, i Ryga buvo vezamas tik vienas lenktynems paruostas bolidas, ir butent ji 'B' vaziavimo metu "uzpjove" 'greta'. Variklis tapo nemenku fakelu, uzteko bolida apziureti tik vizualiai, kad butu suprasta, jog jo pataisyti iki 'TOP' vaziavimo nera jokiu galimybiu. Tad 'Yes' buvo isodintas (nors is spardesi) i T-car'a, kurio standartiniai set-up'ai buvo priaikyti greitai trasai, su ilgomis tiesiosiomis. Tad letuose M-Co trasos posukiuose 'Yes' atrode beviltiskai (kaip karve ant ledo) ir uzimta 6-oji galutine vieta buvo logiska.
"Mediafon YEAR racing" technika visada gasejo patikimumu ir greiciu, tad variklio gedimas buvo tarsi autausis visai komandai. Pertraukoje tarp etapu buvo mestos visos jegos tobulinant bolidus bei didinant visu komponentu atsparuma, netgi pilotai buvo ivilioti i garazus, jiems i rankas buvo ibrukti verzlerakciai ir vietoj testu jie turejo padeti mechanikams.
Pries KR GP etapa viskas atrode nuostabiai, kol greitame 'Arus' kvalifikacijos rate nesustreikavo TC, ko pasekoje bolidas isleke is trasos... Tai buvo isties didelis smugis komandai, ypac turint omeny, kad elektroniniu komponentu tobulinimui vien tik siame sezone buvo isleista beveik $8.5 mln. Visa laime, kad bent jau 'Yes' bolidas nesioziavo, visos sistemos dirbo be priekaistu, tuo tarpu kai kai kuriu konkurentu bolidu varikliai tiesiog uzgesdavo, neatlaike lenktyniu salygu. Na, ir kadangi su idealiai funkcionuojanciu "Mediafon YEAR racing" bolidu nugaleti sugebetu turbut net ir bezdzione, 'Yes' pergale nieko nenustebino.
Siuo metu komanda ir toliau susikoncentravusi ties bolidu tobulinimu, t.p. mesti visi resursai, siekiant kiek imanoma labiau adaptuoti siemetini YR02/6 bolida piloto 'Arus' stiliui (kaip buvo mineta, jis dar sezono pradzioje pasirode zymiai labiau tinkamas 'Yes' stiliui), nes jau ir komandos fanai eme reiksti nepasitenkinima, jog pilotams komanda suteikia nelygiaverte technika.
Tikimes iki MS GP pasiekti geru rezultatu ir ateinanciame etape nudziuginti savo komandos gerbejus puikiais rezultatais.
Nuosirdziai Jusu,
"Mediafon YEAR racing"