GO-1 Le Mans!

2002 Gegužės 29 d. 07:05

As dalyvausiu tik kaip teisejas. Deja del savo rankos negaliu islaikyt jokio kruvio, o pavest komandos irgi nesinori :(((. Tad, kaip supratau AF1, Bass ir as - teisejausime :)).

2002 Gegužės 29 d. 08:38

AF1> A kodel blogai kad is 7 komandu 4 po 2 pilotus? Man tai atrodo visai gerai...Vabalai pas save i komanda jei ka ir priims tai tik dar didesnius vabalus nei kad mes patys esam..Kol kas nera kitu vertu vabalu demesio..

2002 Gegužės 29 d. 11:20

benis> tai gal geriau padarom Le Mans su trim komandom, kur kiekvienoje butu po du zmones? Ot butu svente, kovos, lenkimai...

2002 Gegužės 29 d. 12:25

AF1>As nesuprantu kame problema jei bus daugiau komandu? Juk niekas nesako kad komandos kurios turi maziau pilotu turi privaluma: nuovargis ir t.t taip pat veiksniai kurie lemia daug...Jeigu sakoma kad nuo 2 iki 4 pilotu tai komandos ir pasirenka kaip jai atrodo. Mes su Expertu pasitarem ir nusprendem kad mes esam pakankamai gerai susigyvene kaip komanda ir mums daugiau nieko nereikia...Kaip tik atrodo kad jei komandoj 2 zmones tai tu komandu gali buti daugiau...Nors matematikas tu...:)))

2002 Gegužės 29 d. 13:24

AF1 > tikiuosi musu uz tai,kad mes norim sudaryti komanda is dvieju pilotu, nediskalifikuosit :). Juk mes norim pajausti tikraji LeMana - ranku nuovargy,ishsiblaskyma,supranti "pilna programa"...
Beni > Suprask Afa, jis nori kad butu kuo daugiau zmoniu, juk 7 kart 4 yra 28 zmones,o 7 kart 2 bus 14....Nu akivaizdus skirtumas, o svente kuo didesne kuo daugiau zmoniu :).

O apibedrinant pasakysiu, kad as uz tai kad mes su Beniu butumem dviese komandoje, cia tikrai savanaudishka , bet mes to norim - sorry :).

Expertas

2002 Gegužės 29 d. 17:20

HaMLeT> mestelk man žinutę į emailą ([email protected])- reik aptarti kai kurias artėjančių LeMan'o lenktynių detales.

2002 Gegužės 29 d. 17:37

Nu ko cia uzpuolet mane? As tik issakiau savo nuomone ir jos nekeisiu, nes kaip sake Expertas: kuo daugiau zmoniu - tuo daugiau idomybiu, netiketumu, intrigu etcetera, etcetera...

anyway... uzdrausti nieko negaliu ir nesiruosiu, Le Mans - Yes'o ideja, "emu i karty v ruki"

2002 Gegužės 29 d. 17:40

Beje, man labai patiko kaip mane pavadino W-V atstovas Donatas "Ekspromtas"

;)

2002 Gegužės 29 d. 17:56

AF1> aš tik nesuprantu- tu kaip, galvoji, kad tų žmonių vien iš didelio noro staiga padaugės? Visi norintys dalyvauti jau maždaug pasireiškė, dabar žmonių skaičius maždaug yra konstanta. Belieka klausimas, kiek iš tos konstantos sugebėsim išspausti komandų? Na, tu, kaip žmogus su aukštuoju matematiniu išsilavinimu, tikiuosi supranti, kad kuo mažiau žmonių komandoje- tuo gaugiau komandų. O kuo daugiau komandų- tuo didesnis tūsas trasoje (ir šalia jos). O gal bijai, kad esant dideliam komandų skaičiui tavo vadovaujamos ekipos rezultatai gali būti per žemi? :)

2002 Gegužės 29 d. 18:09

O, paskaičiau atidžiau LeMano varžybų nuostatas- seniau iškilęs klausimas dėl starto pozicijų ir kartingo pasirinkimo eiliškumo ne visai paaiškėjo. Ten parašyta, kaip būtų, jei dalyvautų vien GO-1 komandos. Bet kaip jau žinome, bus tiek mišrių komandų, tiek apskritai vien iš naujų veidų sudarytų ekipų. Mano pasiūlymas- viskas išlieka taip, kaip numatė Yes, tik komandų eiliškumas įvertinamas ne pagal komandos GO-1 čempionate pelnytus taškus, bet susumuojant kiekvienos LeMan'e startuojančios komandos pilotų turimų taškų sumą ir išvedant komandos vidurkį (suma dalijama iš lenktynininkų skaičiaus). Toliau viskas lieka taip pat- PP ir teisė pirmiems rinktis kartingą tenka mažiausią koeficientą turinčiai komandai ir t.t.

Siūlau jums visa tai aptarti penktadienį, po varžybų. Kartu turėsit progą ilgiau pabendrauti, nes jau po truputį tampa bloga tradicija, kad, mostelėjus finišo vėliavėle, visi išsilaksto kaip į gaisrą :/ Gerų lenktynių.

Teisutis

"TEHAJU Racing Team" Boss

2002 Gegužės 30 d. 12:55

Na va.
Teisuti galiu pradziuginti. As teikiu apie 70% tikimybe, kad atvyksiu i LeMana. Dar 100% neduodu, bet atrodo, kad busiu Lietuvoje ir niekur neisvaziuosiu. Taigi atrodo, kad galesiu atvykti ir i Vilniu.
Pavarysim. Kokia II vieta jau butu getai :)))

Juokauju. jei perlipsim i antra puse IV vieta tai bus labai didziulis pasiekimas.
IKI

2002 Gegužės 30 d. 14:15

Jrs> OK, džiugu girdėt. Reiks iki varžybų emailu plačiau aptarti komandos tikslus, strategiją ir kt. Lauk žinių.

2002 Gegužės 30 d. 14:18

Teisuti > Mano pasiūlymo nepastebėjai, ar sąmoningai jį ignoruoji? :-)

2002 Gegužės 30 d. 14:25

ROFL, taip ir isivaizduoju Teisuti su AlBanu vienoi komandoi. Bus panashiai kaip Senna su Prostu, tiktai truputeli zhemesnio lygio :). Sheip zhiurekit nesusimushkit ten.... :D

p.s. O bole dalyvaus?
p.p.s. Laimetojas LeMans tures teise pavadinti sekanti etapa?

:)

2002 Gegužės 30 d. 15:30

jarno> bole dalyvaus, as (greiciausiai) ne
Le Mans yra atskiros lenktynes, o ne musiskis "Grand Prix" t.y. viskas vyksta pagal GO-1 nuostatas, bet tai yra cempionato puosmena - pelnyti taskai iskaiton neina.

2002 Gegužės 30 d. 15:31

Gyvate> sorry, jei užgavom neatsakydami į Tavo paraišką. Viską mes stebim ir viską turim omeny. Patikėk, Tavo pageidavimas irgi neliko nepastebėtas. Bet, kaip aš minėjau, reikėjo sulaukti galutinio Jrs atsakymo, kuris ir dabar dar nėra 100%. Šiuo metu prasidėjo aktyvios komandos narių diskusijos dėl numatomo komandos dydžio ir naujų narių priėmimo galimybės. Tad prašome dar palūkėti, bent iki kitos savaitės pradžios- maždaug antradienis- trečiadienis. Jokių garantijų duoti negalim.
Vienas iš galimų variantų- Tau pasiūloma vakancinė vieta tuo atveju, jei Jrs negalėtų nedalyvauti. Be to, Tu bet kokiu atveju taptumei komandos nare ir sėkmės atveju kartu gertum prizinį šampaną. Patikėk, suteikti komandai moteriško žavesio tikrai yra didelė pagunda, tad kol kas visi šie svarstymai yra dar ne galutiniai.
Mes suprantam, kad tokia neapibrėžta padėtis Tavęs gali netenkinti, tad paliekam Tau pilną teisę atsiradus galimybei tapti bet kurios kitos komandos nare. Bet kuriuo atveju tikimės išvysti Tave lenktynėse.

Teisutis,
"TEHAJU Racing Team" boss

2002 Gegužės 30 d. 15:45

Jarno> tavo minėta galimybė yra teoriškai įmanoma, bet praktiškai mažai tikėtina. Kadangi LeMans lenktynių specifika reikalauja visos komandos vieningo darbo ir atsidavimo bendriems siekiams, trintis tarp atskirų komandos narių gali tapti pagringine nesėkmės priežastimi. Mūsų komandai keliami nemaži tikslai, tad nėra labai tikėtina, kad imtumės rizikuoti gerais santykiais komandos viduje. Vistik galutinį sprendimą kaip jau minėjau paskelbsime vėliau.

2002 Gegužės 30 d. 18:14

Teisuti > Dėkui. Beje, dar nesu visai tikra ar tikrai galėsiu dalyvauti. Matai, mūsų komandos vadovybė pablūdo dėl įvairiausių konferencijų bei mokymų. Todėl gali nutikti taip, kad GO-1 Le Mans metu būsiu Palangoje ir testuosiu, kaip kartingas elgiasi smėliu padengtoje trasoje (ech, tie technikos tobulinimai, kaip jie kartais užknisa...) :-)

2002 Gegužės 30 d. 18:36

Gyvate> OK, pažiūrėsim, kaip ten gausis

YES ir kitiems organizatoriams> tai kaip bus sprendžiama starto pozicijų paskyrimo sistema?

Hamlet> gal gali atsiūsti kitą savo mailo adresą- šis niekaip nenori priimti jau trečios mano siunčiamos žinutės :(((

Jrs> patikrink savo mailą. Beje, išsiunčiau senuoju, jei nuo praeitų metų pakito- įmesk man naują.

2002 Gegužės 30 d. 20:24

GO-1 Le Mans lenktynes
Data: 2002-06-14, penktadienis, startas - 18:00 val. Visi pilotai turi atvykti i kartodroma iki 17:45 val.

Dalyviai – komandos is 2, 3 arba 4 pilotu. Komanda sudaro: 1. esamu GO-1 komandu pilotai ir/arba dar vienas/du laisvai pasirenkami sveciai; 2. vienas komandos pilotas ir vienas/du/trys laisvai pasirenkami sveciai; 3. nesantys GO-1 pilotais, taciau turintys pakankamai patirties pilotuojant karta (tie, kuriu nesu mates pilotuojant karta, prasyciau atvykti i 2002-05-31 GO-1 MS GP, pasiruosus savo sugebejimus pademonstruoti "gyvai"). Komandos nariai pilotuoja viena kartinga pasikeisdami. PRIVALOMI maziausiai trys pilotu pasikeitimai (sustojama keistis maziausiai tris kartus) bet kuriuo lenktyniu momentu (keitimosi laika pasirenka patys pilotai/ komanda). Pasikeite maziau nei tris kartus komandos bus diskvalifikuojamos. Keitimuisi iskart po starto-finiso tiesiosios "fiskemis" bus pazymeta ~20m. atkarpa vidineje trajektorijoje. Keistis bus leidziama tik sustojus prie specialiai tam kreida pazymetos linijos. Jei pasikeitimui bus ivaziuojama tuo metu, kai ten jau keiciasi kitos komandos nariai, butina laukti, kol atsilaisvins vieta prie linijos. Dabar DEMESIO: keitimuisi sustoti viem eilem ar toliau nei per viena metra nuo trasos krasto draudziama. Taip pat draudziama sustojant keitimuisi pervaziuoti nubrezta linija, arba keistis iki jos neprivaziavus daugiau nei 0.5 metro (sustoti galima tik pries, bet ne daugiau kaip per 0.5 metro iki linijos). Uz siuos pazeidimus pasikeitimus fiksuojantis teisejas skirs 10 s. bauda, kuria atlikti reikes is karto po pasikeitimo (vaziuoti toliau bus leidziama tik atlikus bauda). Ignoravusi bauda komanda bus diskvalifikuota.

Varzomasi tik komandineje iskaitoje.

Lenktynes vyks valanda laiko.

I starto pozicijas bus stojama “laipteliu principu”, pirma startine pozicija uzims maziausia tasku vidurki turincios komandos atstovas, po jo – antros nuo galo komandos atstovas it t.t. T.p., maziausia tasku vidurki turinti komanda pirmoji tures teise rinktis kartinga, po jos – antra nuo galo ir t.t. Taip bus sudarytos salygos lygiaverciai kovai visu lenktyniu metu. Vidurkis skaiciuojamas tokiu budu (thanks 'Teisuciui'): susumuojama kiekvienos LeMan'e startuojancios komandos pilotu asmenineje GO-1 iskaitoje turimu tasku suma ir isvedamas komandos vidurkis (suma dalijama is lenktynininku, esanciu GO-1 Le Mans komandos sudetyje, skaiciaus). Kelioms komandoms turint toki pati vidurki, starto pozicijos bei pirmumas rinktis karta bus nustatoma burtu keliu ('Yes' mes moneta :).
Starto mokestis vienai komandai – 120Lt: 100Lt – kartingo nuoma, 20Lt bus skiriama priziniam fondui, is kurio 10 – 16 geriausiai pasirodziusiu lenktyniu dalyviu bus apdovanoti sportiniais marskineliais su GO-1 Le Mans atributika.


Yes
GO-1 Le Mans VVK
GO-1 VK
:)

Toliau - registracija.
Pristatau galutines sudeties komanda (anksciau registravau ja kaip penktaja komanda):
"Belam Racing"
1. Saulius 'Adolffas'
2. Tomas 'Tomas'
3. Ramunas 'ramaz'
4. Saulius II '???'
(beje, si komanda pilna sudetimi atvyks i GO-1 MS GP)

Taip pat - sestoji komanda (!):
"113" (pavadinimas dar negalutinis
1. Charles
2. Pumba
3. Gass

Taip kad turime jau sesias komandas. 1-a vieta dar laisva... O paskui turbut bus priimami tik pilotai, "atnesantys" sponsoriu pinigus :)

2002 Gegužės 30 d. 20:25

Blin, nu ir prirasiau...
:/

2002 Gegužės 30 d. 23:15

Na, viska gerai parasei.. tik kartais
is naujos
eilutes pradek
sako, padeda geriau isiskaityti :)))


A
F
1

;)

2002 Gegužės 31 d. 14:14

Organizatoriams> kadangi dar liko nemažai laiko iki GO-1 LeMans lenktynių, tai siūlau aktyviai aptarti kai kuriuos šių lenktynių ypatumus. Dabar mintys apie tokį taisyklių punktą, kaip praleidimas ratu lenkiančio lenktynininko. Jau žinom, kad teisėjų nebus pakankamai, kad su mėlynom vėliavėlėm ant kiekvieno posūkio įspėtų apie ratu prisivejantį lenktynininką. O LeMans lenktynių specifika labai skiriasi nuo mums įprastos- čia lenkimų ratu, ir dažnai nebe pirmu, būna labai daug, pačiam lenktynininkui neįmanoma valandą laiko susekti visų pilotų padėties ir pačiam tiksliai žinoti, ar kovoji su tiesioginiu konkurentu, ar su ratu lenkiančiu. Beto, dėl skirtingos sustojimų boksuose taktikos pilnai gali būti ir taip, kad ratu besivejentis "lyderis" iš tikrųjų yra tavo tiesioginis konkurentas. Tad siūlau taikyti daug kur pasaulyje paplitusią taisyklę- ratu lenkiantis lenktynininkas NETURI JOKIO PRIVALUMO prieš lenkiamąjį dalyvį. Tai padės išvengti krūvos nesusipratimų, nesx teisėjų brigada ir taip bus nežmoniškai apkrauta.

Teisutis
"TEHAJU Racing Team" boss

2002 Gegužės 31 d. 14:19

Teisutis> kitaip tariant ivedama taisykle: BEZPREDELAS

:)

2002 Gegužės 31 d. 16:01

AF> blyn, tavo ir mintys. Čia neina kalba apie jokį "bespredielą". Suprantu, kad matant tik f-1, bet kokios šviežios idėjos, paimtos iš kitų lenktynių patirties, automatiškai susilaukia neigiamos "stagnatorių" reakcijos, bet juk tai tai ne GO-1 F-1 GP, o GO-1 LeMans GP. Kai pilnai įsijausi į šių lenktynių specifiką, tai pamatyti, kad 100% "bespredielas" bus kaip tik tuo atveju, jei neišspręsim mano minėtų problemų. Kadangi turiu asmeninę patirtį teisėjaujant ir žymint pozicijas bei stebint situaciją trasoje, tai galiu garantuoti, kad po pirmo pusvalandžio net teisėjai tik po poros ratų susigaudys, kas lenkimo momentu buvo lyderis, kas "atsilikėlis". Ir vat čia prasidės tikras "bespredielas"- vienus baus, kitų- ne, o ir iš viso neaišku, už ką bausti, jei pepaisant atsilikimo ratu kova eina tiesiogiai dėl pozicijos.
Na, galutinį žodį matyt visvien tarsiu ne aš, bet jei išliks tokia tvirta tavo pozicija, tai bijau, kad Leika su Bassvoice į viską spjovę vidury varzybų gali nueiti gerti alaus- krūvis jiems bus užmestas nerealus. Beje, bet kokiu atveju trasoje reiks minimum trijų teisėjų, teip kad turbūt ir tau teks šis "malonumas" :)

2002 Gegužės 31 d. 23:36

Teisutis> sovsem naoborot - as manau, kaad si ideja sveikitina ir mes turbut darysime your way t.y. be lapininku... O bass'ui ir Leika'i padesiu as :)

2002 Birželio 03 d. 17:18

Puiku Vyrai.
Neturiu net ka prideti. Kol kas atrodo, kad dalyvauti galesiu ir man labai labai malonu buti tokios komandos nariu kurios vyr. savininkas ir pilotas TEISUTIS.

Atrodo jis ispres visas problemas su organizavimu.

IKI

2002 Birželio 03 d. 19:13

Patvirtinu: niekas nieko netures praleisti (be kovos), net ir budamas atsilikes ratu. Kaip ir minejo Teisutis, tas atsilikimas gali buti salygotas skirtingos sustojimu taktikos ir t.t.
Taciau noreciau ispeti: visi incidentai, susije su nesportisku elgesiu (taranavimas, blokavimas ne pagal taisykles) bus traktuojami taip pat, kaip ir aprasyta GO-1 SR ir BT, ir uz tai gres diskvalifikacija. Bet, kaip ir minejau, pasitikiu visu pilotu profesionalumu, ir tikiuosi, kad tokiu incidentu nebus.

2002 Birželio 04 d. 06:39

Kad nebus praleidinejami ratu - pritariu 100%. Ir kovos daugiau ir gal but tos komandos sustojimu taktika kitokia. O 'bispridzelo' tikrai nebus - juk mes protingi ir pakankamai profesionalus zmones :))

2002 Birželio 04 d. 11:26

Viliuosi, kad pilotu profesionalumas ir supratingumas bus kaip visada. Taip pat manau, kad nereikia pradeti flame apie kokius nors galimus ispejimus lenktyniu metu.. Kad nereiketu aiskintis po lenktyniu.. Beje ar bus rezerviniai kartai?

2002 Birželio 04 d. 15:08

Jrs> numesk man mailą į "[email protected]"

Yes> kaip bassvoice klausė, tai kokia politika su atsarginiais kartingais?

Vienas iš galimų variantų- varžyboms paruošiami papildomi kartingai (mes juk naudosim 7 (?), o iš viso yra 10-11), ir įvykus gedimui komanda gali persėsti į atsarginį. "Persėdimas" atrodo taip: lenktynininkas, kuris važiavo tuo metu, tai sugedo kartingas, pats privalo nubėgti (nekeldamas pavojaus kitiems lenktynininkams) į kartingų angarą ir persėdęs į atsarginį kartingą tęsti varžybas. Pirmas jo starto/finišo linijos kirtimas su atsarginiu kartingu nėra užskaitomas kaip naujo rato įveikimas.

O galima paprasčiausiai numatyti, kad sugedus kartingui, komanda iškrinta. Arba, dar geriau- lenktynininkas gali stumtis sugedusį kartingą į boksus ir ten remontuoti (kaip tikruose LeManuose).

Beje, reik numatyti, kas bus, jei kartingas sugenda iki lenktynių starto (kaip jau yra kelis sykius buvę)? Siūlau tokiu atveju leisti komandai tęsti varžybas su atsarginiu kartingu, startuojant iš paskutinės vietos, nes prarasti vieną komandą (ar net kelias) dar iki starto būtų labai jau nesmagu.

Teisutis

"TEHAJU Racing Team" boss

2002 Birželio 04 d. 15:56

Teisutis> del gedimo iki starto manau aisku - jei teisejui nenuleidus veliavai kazkuris/kazkurie lenktynininkai uzgeso - galimas pakartotinas startas... O jei startas jau ivyko - gedimas skaitosi kaip ir lenktyniu eigoje, tada kalba eitu apie jogginga iki boksu ir persedima i T-car'a (sia tvarkele reikes suderinti su Aleksejumi)

2002 Birželio 04 d. 15:59

Nu ne, as nepritariu saim punktui: sugedus kartingui, komanda iškrinta. Juk cartas gali sugesti ir ne del piloto kaltes...

2002 Birželio 04 d. 16:08

Charles> ką siūlai?

2002 Birželio 04 d. 16:26

Teisuti > Tai kaip ten su sprendimu dėl mano vietos komandoje? Aš galvoju, kad turi nors viena dailiosios lyties atstovė šiame renginyje sudalyvauti, o tai labai jau nykus vaizdelis bus :-)

2002 Birželio 04 d. 16:39

Vaizdeli galetu praskaidrinti pit-babes..

2002 Birželio 04 d. 17:42

bassvoice> na, kaip palenkti savo pusėn vieną teisėją, mes jau žinom. Tik... tavo labui tikiuosi, kad trasoje nebus tavo antrosios pusės, arba ji bent jau nebus ginkluota sunkiąja artilerija (kočėlu ir pan.) :)))

2002 Birželio 04 d. 18:55

Well, del gedimu:
Jei kartas sugestu pries starta, komanda/pilotas tures teise pasikeisti kartinga i atsargini ir vel atsistoti i savo startine pozicija (startas bus atidedamas). Jei gedimas ivyktu lenktyniu metu - pilotas palieka kartinga uz trasos (vaziuojamosios dalies) ribu ir, nubeges i boksus iseda i atsargini karta. Jam kirtus starto-finiso linija, tas ratas yra UZSKAITOMAS.

Taciau yra vienas, dar iki galo neissprestas klausimas: visa tai bus imanoma, jei bus paruostas bent vienas atsarginis kartas. Tad, jei atsarginio,-iu nebutu (arba ju pritruktu), deja, komandai savo pasirodyma teks baigti.

2002 Birželio 04 d. 21:19

Yes> vo geras :) Ratas užskaitomas... Įdomu, kas greičiau, ar pravažiuoti ratą, ar sustoti iškart už starto/finišo linijos, ir staigiai nubėgus įšokti į kitą kartingą ir vėl pralėkti starto/ finišo liniją. Ir vienu, ir kitu atveju bus užskaitytas vienas pravažiuotas ratas. Gal reikės pabandyti :)))

Anyway, ačiū, kad situaciją padarei aiškesnę

2002 Birželio 04 d. 21:47

Teisutis> tavo atvejis jau buvo apsvarstytas ir ismastyta, kad turetu buti butent taip..
Nepamirskime, kad sugedusi/uzgesusi gokarta dar reikia patraukti is trasos/nustumti i uzribi, o T-cara dar reikia uzvesti... Taigi laimeti laiko lieka laaabai maza tikimybe, tuo labiau, kad viska fiksuojantys GO-1 Le Mans Teisejai stebes visa situacija.


TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983