GPWC – reali grėsmė? (34)

GPWC – reali grėsmė?
logo 2003 Balandžio 11 d. 22:54, .
GPWC organizacija, planuojanti nuo 2008-ųjų metų konkuruoti su F-1, ir „Formulės-1“ ekipos pasirašė bendradarbiavimo memorandumą.
Anksčiau tik savo kalbomis ir pareiškimais garsėjanti BMW, „Ford”, „DaimlerChrysler”, „Fiat“ ir „Renault“ automobilių gigantų interesus atstovaujanti organizacija žengė dar vieną žingsnį savo pažadų ištesėjimo link, nors šis žingsnis ir nėra toks „baisus”, kaip galėtų atrodyti iš pirmo žvilgsnio.
GPWC pranešė, kad su „Formulės-1“ komandų atstovais buvo pasirašytas memorandumas, pagal kurį ekipos sutinka bendradarbiauti naujo susitarimo – „Concorde“ sutarties, pasibaigiančios 2007-ais metais, atsvarai – kūrime.
Tačiau memorandumo esmė ta, kad F-1 komandos tiesiog nori daugiau pinigų iš bendro F-1 „katilo”, nes, pasak „McLaren“ vadovo Rono Denniso, šiuo metu ekipoms atitenka apie 23% viso „Formulės-1“ verslo gaunamų pajamų.
Aišku, kad F-1 skilimas būtų didžiausias smūgis ne tik pačiai „Formulei”, bet ir visam pasaulio autosportui, ir visi, tiek FIA, tiek Bernie Ecclestone’as ir pačios ekipos, tą supranta ir nėra linkę, kad šis skilimas, o kartu ir grėsmė jų verslui, įvyktų. To turbūt nesupranta tik automobilių kompanijos-gigantai, nes jiems „Formulė-1“ ar bet koks kitas aukštų technologijų autosportas būtų tiesiog savo gigantiškumo įrodymo poligonu, kurį jie greitai paliktų pasiekę savo tikslą t.y. tapę pirmenybių čempionais. Beje, BMW, „Honda”, „Renault“ bei kiti gamintojai jau nekart yra įrodę šią prielaidą savo atėjimu į F-1 ir išėjimu, vos tik tikslas pasiektas. Kone vienintelė kompanija, kuri pastoviai dalyvauja „Formulėje-1“ yra „Ferrari“ (“Fiat”).
Tačiau grįžkime prie komandų, kurios labai norėtų didesnio F-1 „kąsnio“. O kur pinigai, ten ir problemos. Pagrindinė jų ta, kad Bernie Ecclestone’as jaučiasi F-1 šeimininku, kas ne visiems patinka, nors pagal „Concorde“ sutartį jis tuo šeimininku ir yra.
Nors nelabai tikėtina, kad GPWC čempionatas įvyks, ir daugelis specialistų skeptiškai vertina šią galimybę, bet kokiu atveju M.Mosley ir B.Ecclestone’ui reiktų mąstyti apie tai, kaip atrodys „Formulė-1“ po 2007-ųjų metų sezono, kadangi būtent tada pasibaigia dabar galiojantis „Concorde“ susitarimas, kuriame aprašoma kone visa F-1 struktūra ir jos organizaciniai bei lėšų pasidalinimo klausimai.
Beje, GPWC netrukus planuoja supažindinti su savo planais ir patį Bernie.

Komentarai (34)
Minzz
| 04/11 22:59 Atsakyti
Kaisaka, tik nereike musu gazdinti ;)
Giuseppe
| 04/11 23:00 Atsakyti
Tegul komandoms duoda ne 23%, o kokius 50. ir visi laimingi bus. O kai dabar vienas tu pinigu gviesiasi, kiti irgi nori, tai taip ir gaunasi.
Vodafone
| 04/11 23:09 Atsakyti
Jai nuo to nenukentetu F-1 zavesys tai kodel ir ne. Man nusispjaut kiek kas tu saibu gauna as ziuriu lenktynes o ne kas kiek uzdirba
Evka
| 04/11 23:19 Atsakyti
Siaip tai butu malonu jei i F-1 ateitu BMW ir "DaimlerChrysler" ir nepasitrauktu is cempionato net jei taptu cempionemis ;)
svayux
| 04/11 23:20 Atsakyti
Minzz> sutinku :), ko ko, bet f-1 konkurentu netures! (turiu omeny stipriu konkurentu). Jei GPWC ateis, tai netrukus manau turetu subyret :)
m|nde
| 04/11 23:45 Atsakyti
nesuprantu as jau ju :(( viskas pradeda priminti fantastinius filmus apie 2020 m kai stambios korporacijos valdo pasauli, negu visur yra vien pinigai, o sportas tik kaip verslas ???
mafaz
| 04/12 00:33 Atsakyti
nu jei tie seniai ir toliau zers tokias genealias mintis tai GPWC tikrai bus.
KIMI.R
| 04/12 08:13 Atsakyti
ai tai ir GPWC Bernis nusipirks ir nebus jam ko nerimaut. o Maxas tada liks ant ledo :)
adis1
| 04/12 08:18 Atsakyti
nu baisu bus
Ayrton_
| 04/12 08:26 Atsakyti
teisingai...pritariu....reiketu skirti lesu visiems daug daugiau.
..
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas