"Jordan" pilotas kaltina "Sauber" komandą sistemos, neleidžiančios prasisukti galiniams ratams, naudojimu.
Po incidento su Rubensu Barrichello iš 3 vietos į pačią rikiuotės pabaigą nukritęs vokietis finišavo 5, tačiau aiškina, kad rezultatas galėjo būti dar geresnis, jei jam nebūtų sutrukdę įtartinai gerai važiavę "Sauber" lenktynininkai.
H. H. Fretzenas, ilgokai važiavęs už F-1 debiutanto Kimmi Raikkoneno, bet sustojimo boksuose metu sugebėjęs jį aplenkti, vėliau užstrigo už kito "Sauber" piloto - Nicko Heidfieldo. Kaip vieną iš tokio gero jų važiavimo priežasčių "Jordan" lenktynininkas mini, galbūt jau gamykloje į
Ferrari variklius montuojamas (tačiau kol kas dar uždraustas naudoti) elektronines sistemas:
"Kai tik lėtame posūkyje prisivydavau, išvažiuojant iš jo, jie vėl nutoldavo. O kas keisčiausia, aš girdėjau keistus garsus, skindančius iš "Sauber" variklio. Važiuojant tokiu tempu, mano bolido galinai ratai posūkiuose norėdavo prasisukti, todėl aš ilgam užstrigau šeštoje vietoje - už savo tautiečio."
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).