„Lotus“ piloto Heikki Kovalaineno teigimu, šiemet komandos naudojami „
Renault“ varikliai nėra pranašesni už iki tol žaliuosius bolidus variusius „Cosworth“ motorus.
Suomio nuomone, abu agregatai yra panašaus pajėgumo, tačiau prancūziško motoro naudojimas suteikė komandai progą pasiekti pažangą savo bolide sumontuojant visą „Red Bull“ suprojektuotą galios grandinę.
„Nuoširdžiai kalbant, „Cosworth“ buvau patenkintas tiek pat, kiek ir „Renault“. Pagrindinė problema buvo ne variklis. Prie „Renault“ perėjome dėl („Red Bull“ - red. past.) galinės bolido dalies naudojimo. Variklio galia nebuvo pokyčių priežastis“, - paaiškino H. Kovalainenas.
Suomis pridūrė, kad „Cosworth“ varikliai per kelerias naudojimo lenktynes šiek tiek prarasdavo galios, o „Renault“ motorai išlaiko tokį patį pajėgumą.
Specialistų nuomonė, šiemet rikiuotėje galingiausi yra „
Mercedes“ ir „Ferrari“ agregatai. Tiesa, jų pranašumas prieš „Renault“ ir „Cosworth“, vertinama, tesiekia vos 5 AG.
Pernai, tuo tarpu, „Cosworth“ ir „Renault“ nuo pajėgiausių „Mercedes“, tvirtinama, skyrė 15 AG.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).