H. Marko abejoja „Red Bull“ galimybėmis Monake pasipriešinti „Mercedes“ ekipai (5)

H. Marko abejoja „Red Bull“ galimybėmis Monake pasipriešinti „Mercedes“ ekipai
logo Gegužės 15 d. 23:15, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Red Bull“ patarėjas sporto klausimais abejoja, kad Monake, kur vyks kitos F-1 lenktynės, komandai pavyks rimčiau pasipriešinti kol kas dominuojančiai „Mercedes“.

Monako trasa yra ta vieta, kur galimybę nugalėti kartais gauna ne vien tik „Mercedes“ ar „Ferrari“ pilotai. Pernai ten triumfavo „Red Bull“.

H. Marko atkreipė dėmesį, kad šiemet „Mercedes“ komanda yra labai greita lėtuose posūkiuose, tad abejoja, jog Monake kam nors pavyks rimčiau pasipriešinti „Sidabrinėms strėlėms“.

„Tai, jog jie yra labai greiti lėtuose posūkiuose buvo rimtas įspėjimas. O Monako trasoje yra vien tik lėti posūkiai“, - kalbėjo H. Marko.

„Mes žinome kur prarandame laiką. Nesame lėtesni. Mes tiesiog prarandame laiką konkretaus tipo posūkiuose.“

H. Marko atkreipė dėmesį, kad praeityje, kai dominavo „Red Bull“ ekipa, komandą buvo bandoma sustabdyti įvairiais taisyklių pakeitimais. Tuo tarpu „Mercedes“, panašu, kad niekas negali sustabdyti. Bent jau kol kas.

„Kai mes buvome ne tokia dominuojanti komanda, kasmet du ar tris kartus buvo keičiamos taisyklės tam, kad mus sustabdytu. Bet tuomet tai buvo niekam neįdomu.“

„Dabar situacija tokia, jog mes žengiame žingsnį į priekį, „Mercedes“ komanda žengia du žingsnius į priekį. Judame teisinga kryptimi, negalime pasiduoti. Esame patenkinti savo progresu. Ispanijoje mums pavyko įveikti „Ferrari“. Toks buvo mūsų maksimumas.“

Komentarai (5)


Misiulis
| Gegužės 17 d. 09:35
Klepsidra, va isvardinai vos kelis dalykus per 5-6 mersu dominavimo metus, kai redbulliai buvo droziami nuolat. Nereikia cia tik de tu taisykliu apejimo, mano galva cia visas grozis, kai kazkas yra protingesnis uz taisykliu rasytojus :)) esme kad redbulliai turejo viena sriti dazniausiai kuri duodavo pranasumo, ir ja padeaudus buvo galima juos pagrazint i zemiska lygi. Tuo tarpu mersai nesustabdomi keliais draudimais.
parte
| Gegužės 16 d. 21:55
Uzkniso tie abejojantys tamstos.
iXsas
| Gegužės 16 d. 19:25
RBR apeidavo taisyklės, dėl to ir griebė juos. Apipučiamas difuzorius, kai atleistas gazas, neproporcingai pagal apkrovą besilankantys sparnai ir t.t. Negalima keisti tech reglamento vidury sezono. Paprasčiausiai, arba pakeisdavo tikrinimo metodą, arba išaiškindavo, kad yra pažeidimas. Jei MB laikosi taisyklių, tai kaip uždrausti? Beje priekinį sparną ar ne jiems teko keisti?
Klepsidra
| Gegužės 16 d. 16:43
Misiulis
| Gegužės 16 d. 15:31

Šįkart Helmutas teisingai pakalbėjo, išties RedBulliai buvo belenkaip stabdomi taisyklių keitimais net sezono metu. Dabar atrodo nieko panašaus nevyksta, nes manau mersai tiesiog pranašesni visose srityse, o ne kokioj vienoj, kaip pvz kokia tai aerodinaminė dalis. Jie ir mechaniškai gerai sukimba, ir padangas gerai taupo, ir variklis jega, ir pilotai abu siemet top ir taktiniu klaidu nedaro, net double pitus suvaldo, plius neislenda kokiu nesekmiu ir turimmka turim, kai tuo tarpu kitos komandos grybauja. Pvz redbull ne tik pagal auto atsilieka, bet ju antras pilotas toli grazu iki pirmo penketo lygio. Ferrari grybauja ir taktiskai (pvz per ilgai uzlaiko viena savo pilota uz kito, nesuvaldo praleidimu be laiko praradimo) ir genda (leclerc bahreine) ir atsilieka bolido stiprumu. Zodziu mersai on top visose srityse. Dekui bottui, gal jo deka bus i ka ziuret siemet, kaip ir ferrariuose bent vidine kova idomi.

eilinis Helmuto bullshitas. is Mercedes atimta pakaba, dalinai su Mercedes susijes ir tepalo deginimo draudimas - labiausiai skundesi butent Red Bull ir Renault ir dar kitos smulkmenos - nematau didelio skirtumo nuo Red Bull dominavimo laiku, neskaitant to, kad taisykles, kurias keite del Red Bull buvo vizualiai labiau suprantamos - kaip antai priekiniai lankstus sparnai. dar Helmutui reiketu prisiminti, kaip ten su padangom buvo 2012 - idomu, ar Mercedes sugebeti issiverkti kazkokius pakeitimus, kad cancelintu.
Misiulis
| Gegužės 16 d. 15:31
Šįkart Helmutas teisingai pakalbėjo, išties RedBulliai buvo belenkaip stabdomi taisyklių keitimais net sezono metu. Dabar atrodo nieko panašaus nevyksta, nes manau mersai tiesiog pranašesni visose srityse, o ne kokioj vienoj, kaip pvz kokia tai aerodinaminė dalis. Jie ir mechaniškai gerai sukimba, ir padangas gerai taupo, ir variklis jega, ir pilotai abu siemet top ir taktiniu klaidu nedaro, net double pitus suvaldo, plius neislenda kokiu nesekmiu ir turimmka turim, kai tuo tarpu kitos komandos grybauja. Pvz redbull ne tik pagal auto atsilieka, bet ju antras pilotas toli grazu iki pirmo penketo lygio. Ferrari grybauja ir taktiskai (pvz per ilgai uzlaiko viena savo pilota uz kito, nesuvaldo praleidimu be laiko praradimo) ir genda (leclerc bahreine) ir atsilieka bolido stiprumu. Zodziu mersai on top visose srityse. Dekui bottui, gal jo deka bus i ka ziuret siemet, kaip ir ferrariuose bent vidine kova idomi.
×

F-1.lt pulsas