H. Marko: keisti reikia ne M. Masi, o visą teisėjavimo sistemą

H. Marko: keisti reikia ne M. Masi, o visą teisėjavimo sistemą
logo 2021 Gruodžio 19 d. 14:22, Unsplash

Finalinio GP etapo Abu Dabyje įvykiai dar ilgai bus „Formulės-1“ sirgalių aptarimo tema. Labai daug emocijų sukėlė šios lenktynes, o ypač jų pabaiga ir daug aistrų vyravo tą dieną.

Reikia pripažinti, kad esminiu momentu, kodėl būtent tokia buvo finalinio etapo pabaiga, buvo teisėjų sprendimai. Nenuostabu, kad pagrindiniu kritikos objektu po varžybų tapo FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi. Jį labiausiai kritikuoja tie, kurie yra nusivylę Lewiso Hamiltono pralaimėjimu.

Kita vertus, „Red Bull“ komanda pakvietė naujai išrinktą FIA prezidentą Mohammedą Ben Sulayemą palikti australų specialistą užimamose pareigose, bet kartu realizuoti kai kuriuos globalinius pakeitimus.

„Reikia peržiūrėti visos sistemos darbą, - pokalbyje su „Gazzetta dello Sport“ kalbėjo „Red Bull“ lenktynių konsultantas Helmutas Marko. - Dabar ant vieno žmogaus pečių yra užkrauta labai daug darbo.

Be to, komandų vadovai ir svarbiausi vadybininkai neturi turėti galimybės tiesiogiai bendrauti su Masi lenktynių metu. Šiuo klausimu reglamentą reikia supaprastinti.

Teisėjai kiekviename čempionate priiminėja daug sprendimų ir šiais metais matėme, kad kai kurie iš jų labai nepatiko mums, o kai kurie - „Mercedes“. Reikia nustatyti vieningus teisėjavimo principus“.

Marko teigiamai įvertino „Mercedes“ sprendimą neteikti apeliacijos dėl Abu Dabio rezultatų.

„Iš jų pusės tai gana stiprus žingsnis, - sakė H. Marko. - Nėra abejonių, kad Lewisui nepasisekė Abu Dabyje, bet mums taip pat nepasisekė Silverstoune, Budapešte ir Baku. Tai yra lenktynės. Aš suprantu jų nepasitenkinimą. Dabar FIA ir naujajam prezidentui reikia padirbėti ties sistema, kuri padėtų M. Masi, todėl, kad jis negali viskuo užsiimti vienas“.

Tai pat Marko dar kartą pagyrė Maxą Verstappeną, paaiškindamas tuos ypatumus, kurie skiria naująjį pasaulio čempioną nuo varžovų.

„Manau, kad pati stipriausia jo pusė – mokėjimas ir karto važiuoti labai greitai, - kalbėjo austrų specialistas. - Jam visai nereikia įsibėgėti. Jis atvažiuoja į trasą ir iš karto rodo gerą greitį. Net jei pila lietus, arba visai nepažįstama trasa, tokia kaip Džidoje.

Dar viena Maxui būdinga savybė – jo agresija. Jei yra bent menka galimybė užmegzti kovą, Maxas į ją būtinai įsivels. Na, ir žinoma, jam gamtos duotas greitis. Greitajame rate sausomis sąlygomis jis man primena Ayrtoną Senną, kurio vairavimas viršydavo bolidų galimybes“.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983