H. Marko: L. Hamiltono motoras yra tiesiog reaktyvinis (63)

H. Marko: L. Hamiltono motoras yra tiesiog reaktyvinis
logo Lapkričio 17 d. 15:39, Daimler AG

Lewiso Hamiltono bolido greitis San Paule tiesiog nustebino konkurentus iš „Red Bull“ ir jie iki šiol negali suprasti, kodėl „Mercedes“ taip smarkiai pagreitėjo.

„Jei Hamiltonas turės tokį pranašumą ir Katare, o vėliau ir Saudo Arabijoje ir Abu Dabyje, apie titulą mes galime pamiršti“, - sakė „Red Bul“ konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko.

Maksimalaus greičio skirtumas tarp „Mercedes“ bei „Red Bull“ mašinų ilgoje tiesiojoje, vedančioje link pirmo posÅ«kio Interlagoso trasoje tikrai padarė įspÅ«dį. Jei Hamiltonas per šeštadienio sprintą ten įsibėgėdavo iki 340 km/h, tai Maxas Verstappenas – tik iki 321 km/h, o Sergio Perezas – iki 325 km/h. Toks ryškus pranašumas leido septyniskart pasaulio čempionui po starto iš paskutinės vietos dėl diskvalifikacijos po 24 sprinto ratų finišo liniją kirsti penktam.

Ä®domu tai, kad Valtteri Botto automobilio greitis apskritai neviršijo 304 km/h. „Mercedes“ tai paaiškino tokių faktorių kombinacija: naujas Lewiso W12 variklis, plius DRS panaudojimas, plius oro maišo panaudojimas.

Sekmadienio GP lenktynėse Hamitonas taip pat buvo nesulaikomas. Jam teko atlikti baudą už vidaus degimo variklio keitimą, todėl jis startavo tik dešimtas, bet be jokių sunkumų prasiveržė per peletoną ir ėmė persekioti Verstappeną. Galiausiai viskas užsibaigė 101-ąją Lewiso pergale.

„Aš dar niekada nemačiau, kad „Mercedes“ turėtų tokį variklį, jis tiesiog reaktyvinis, - pripažino H. Marko. - Mes negalėjome sulaikyti Hamiltono tiesiojoje, nors jo bolido galinio sparno atakos kampas buvo lygiai toks pats , kaip ir Monake. Beje, tokį įspÅ«dingą greitį turėjo tik Hamiltono mašina, kiti bolidai su „Mercedes“ varikliais jokių klausimų nekėlė.

Mus jaudina du momentai, dėl kurių mums, tikėtina, reikės kreiptis į FIA dėl išaiškinimų. Bet protestą mes pateiksime tik tuo atveju, jei gausime įrodymus, kad kas nors Hamiltono bolide neatitinka techninių reikalavimų“.

Du momentai, apie kuriuos kalba Marko, yra susiję su „Mercedes“ varikliu, o taip pat su paslaptinga sistema, leidžiančia jų bolidui labiau prisispausti prie trasos tiesiojoje, o tai leidžia gerokai sumažinti priešpriešinį pasipriešinimą ir padidinti maksimalų greitį.

Be to, „Red Bull“ detaliai išnagrinėjusi vaizdo įrašus iš Lewiso borto kameros, atkreipė dėmesį, kad stabdymo metu prieš pirmą posÅ«kį sportininkas palengva traukia vairą į save. Milton Keyneso komandos specialistai negali surasti paaiškinimo – ar tik „Mercedes“ nesurado gudraus bÅ«do aktyvuoti sistemos, susijusios su mašinos pakaba.

Bet tai yra abejotina versija, kadangi Brazilijoje FIA techniniai inspektoriai nuodugniai patikrino mašiną Nr.44 ir klausimų nei varikliui, nei važiuoklei neturėjo. Tačiau kažkodėl „Mercedes“ neleidžia savo klientams įjungti jėgos agregatų į maksimalios galios režimą, tuo tarpu kai Hamiltonas, gavęs naują variklį, gali iš jo išspausti viską. Pagal ekspertų skaičiavimus, skirtumas tarp galios yra pasiekęs 25 AG.

Likusį „Mercedes“ pranašumą užtikrina sudėtinga sistema, leidžianti mažinti W12 prošvaisą tiesiosiose. Kaip rašo „F1-Insider“, „Red Bull“ įtaria, kad Hamiltonas šią sistemą aktyvuoja per vairą ir nori gauti oficialų FIA išaiškinimą.

Atrodo, kad kova dėl titulo šiemet priklausys visai ne nuo dvikovų trasose, o nuo įvairiausių santykių aiškinimosi, kurie dar vyks lenktynių užkulisiuose.

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Komanda: Mercedes AMG Petronas F1 Team 2021 sezono taškai: 546.5
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W12
Plačiau
Lewisas Hamiltonas
Pilotas: Lewisas Hamiltonas 2021 sezono taškai: 343.5
Komanda: Mercedes Amžius: 36 m.
Plačiau

Komentarai (63)
msn
IP: 563fe00 | 11/19 20:08 Atsakyti
vytispagonia
11/19 15:51

greituose red buliai greitesi????? na arba mes f1 žiūrim ne tose pačiose planetose arba aš nieko nesuprantu....gi buvau įdėjęs čia telemetrinius filmukus su burbuliukais vietoj bolidų
vienu žožiu peace marsieti

vytispagonia > matau, kad labai gerai ismanote technines subtilybes. kokia jusu butu nuomone? kuriai komandai si nauja trasa turetu labiau tikti?
msn
IP: 563fe00 | 11/19 19:52 Atsakyti
vytispagonia > matau, kad labai gerai ismanote technines subtilybes. kokia jusu butu nuomone? kuriai komandai si nauja trasa turetu labiau tikti?
vytispagonia
IP: 62b4e70 | 11/19 15:51 Atsakyti
sveikas
11/18 15:48

sveikas, kart. jei neimt greicio tiesiojoje ir gerai pamenu, paskutinese analizese lyg rase ekspertai, kad red bull siek tiek greitesni vidutiniuose ir greituose posukiuose, o letuose mersai su bull lygus. kaip manai, kaip tada bus su kataro trasa? logiskai red bulliams turetu tikti?

greituose red buliai greitesi????? na arba mes f1 žiūrim ne tose pačiose planetose arba aš nieko nesuprantu....gi buvau įdėjęs čia telemetrinius filmukus su burbuliukais vietoj bolidų
vienu žožiu peace marsieti
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 11/19 12:44 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
11/19 11:30

O tai kas jas sukuria jei ne komandos? FIA spragas smulkiu sriftu po apacia apraso? :)

Komandos skaito reglamentą ir jį interpretuoja. FIA iš vienos pusės tvirtina reglamentą, o iš kitos - prižiūri, kad interpretacijos jį atitiktų. Nėra jokių skylių, jos neegzistuoja kaip reiškinys.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 11/19 11:30 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
11/19 00:36

Tavo tvirtinimas esą komandos sukuria reglamento spragas, atrodo mažų mažiausiai keistai.

O tai kas jas sukuria jei ne komandos? FIA spragas smulkiu sriftu po apacia apraso? :)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 11/19 11:29 Atsakyti
Pasirodo F1 stabdzius reikia spaust isiremus i visus imanomus taskus, visai kaip kokiam 65' kamaze :)) Ir kaikurie net pasirinko tiket LABIAU reddito random komentatoriu, nei kart'u ar dar kuom nes taip patogiau ir nesvarbu, kad komentaru svoris toks pats :)
Jei stabdis spaustusi neva tik su belekokia jega, tai visose kritinese situacijose crashas butu neisvengiamas, bet deja prisiminus Massos atveji, kai tas prarades samone, suglebes nuspaude abu pedalus 100% tai drisciau net teigti, kad didesniu pastangu reikia nenuspaustu tu pedalu, nei nuspaust. O del vairo labiau patikeciau, teorija, kad kadangi jis nuimamas, tai ir turi sioki toki vaiksciojima (DAS kitaip reguliavosi-vertikalia scale) nei briedu, apie stabdzius :)
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 11/19 00:36 Atsakyti
kart
11/17 23:05

Iš gebėjimo interpretuoti ir atsiranda spragos.

Tavo tvirtinimas esą komandos sukuria reglamento spragas, atrodo mažų mažiausiai keistai.
sveikas
IP: 52250e8 | 11/18 15:48 Atsakyti
kart
11/17 23:05

Iš gebėjimo interpretuoti ir atsiranda spragos.

sveikas, kart. jei neimt greicio tiesiojoje ir gerai pamenu, paskutinese analizese lyg rase ekspertai, kad red bull siek tiek greitesni vidutiniuose ir greituose posukiuose, o letuose mersai su bull lygus. kaip manai, kaip tada bus su kataro trasa? logiskai red bulliams turetu tikti?
maxpower
IP: 181988c | 11/18 14:10 Atsakyti
T-ervis
11/18 13:36

Neiškraipinėk faktu…pagal skundus buliai vienvaldžiai lyderiai. O dar ta istorija su 0.2 mm viename šone kada dar pienius demonstratyviai pamaigo…kad šnipa mersuose buliai turi tai jau senai aišku…ale daktaras viska i prieki žino. Gera naujiena bent tai kad buliai peršike.

Kokia dar istorija? Is vis prie ko cia RBR? Jei FIA per eilini patikrinima pagavo
T-ervis
IP: 2127fb8 | 11/18 13:36 Atsakyti
maxpower
11/18 11:14

Lol patys pirmi Mersai pradejo verkt del lanksciu sparnu

Neiškraipinėk faktu…pagal skundus buliai vienvaldžiai lyderiai. O dar ta istorija su 0.2 mm viename šone kada dar pienius demonstratyviai pamaigo…kad šnipa mersuose buliai turi tai jau senai aišku…ale daktaras viska i prieki žino. Gera naujiena bent tai kad buliai peršike.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas