H. Marko: skirtumas tarp Maxo ir Pierre‘o yra gana didelis

H. Marko: skirtumas tarp Maxo ir Pierre‘o yra gana didelis
logo 2019 Birželio 30 d. 10:37, pexels

Pakanka sulyginti, kiek taškų po aštuonių etapų surinko Maxas Verstappenas ir Pierre‘as Gasly, norint suprasti, jog „Red Bull“ komanda yra nepatenkinta prancūzų pilotu.

Olando sąskaitoje dabar yra 100 taškų, jis du kartus buvo užlipęs ant podiumo, tuo tarpu kai Pierre‘as jų surinko tik 36 ir jo geriausias pasiekimas yra penktoji vieta Monake.

„Red Bull“ konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko austrų agentūrai APA gana griežtai įvertino P. Gasly pasirodymus: „Būti Maxo Verstappeno komandos draugu nėra paprasta, nes tai išskirtinai talentingas lenktynininkas. Bet Gasly rezultatai ir greitis, kurį jis demonstruoja, yra nepriimtini. Paskutiniuose dviejuose etapuose – Kanadoje ir Prancūzijoje jis pasirodė blogiau savo galimybių. Skirtumas tarp Maxo ir Pierre‘o yra labai didelis“.

Beje, H. Marko neatmeta, kad prancūzo rezultatams gali atsiliepti konkrečios RB15 mašinos ypatumai, kurią jis pilotuoja: „Mūsų užduotis yra padėti Gasly pajusti užtikrintumą prie šios mašinos vairo. Tačiau kartu reikia suprasti, kad mes negalime daug nukrypti nuo to, kas yra pagrindiniai RB15 privalumai.

Galiausiai mes pabandysime detaliai inspektuoti jo bolido važiuoklę. Gali būti, jog su ja yra kas nors ne taip, bet mes kol kas to nežinome“.

Jei tikrai paaiškėtų, kad konkreti važiuoklė turi kokių nors problemų, tai šiek tiek palengvintų Gasly dalią ir jis gautų papildomo laiko, kad susigrąžintų Helmuto Marko ir „Red Bull“ komandos pasitikėjimą.

Bet ši tikimybė yra nedidelė, todėl geriausiai situaciją apibūdina austrų specialisto, kuris yra atsakingas tiek už „Red Bull“ jaunimo programą, tiek ir už pilotų parinkimą „Red Bull“ bei „Toro Rosso“ komandoms, žodžiai: „Mes pasakėme Gasly, kad jis naudotų Verstappeno nustatymus ir pakeistų savo pilotavimo stilių. Jam derėtų daugiau galvoti apie darbą prie vairo, o ne pasakoti Adrianui Newey, kaip jis turi konstruoti mašinas“.

Visa tai vyksta gana įdomiame fone: prasidėjo kalbos apie tai, kad sezono pabaigoje Maxas Verstappenas galėtų išsiskirti su „Red Bull“ ir pereiti arba į „Mercedes“, arba į „Ferrari“, beje, pirmasis variantas yra labiau tikėtinas.

Scenarijus, pagal kurį Verstappenas taptų Lewiso Hamiltono komandos draugu, atrodo gana intriguojančiai, kartu ir „Liberty Media“ požiūriu, nes tai padidintų sirgalių susidomėjimą F-1 čempionatu. Dviejų superžvaigždžių dvikovos gali teigiamai atsiliepti „Formulės-1“ reitingams, net jei ir toliau tęstųsi „Mercedes“ dominavimas.

Tačiau „Red Bull“ reikėtų surasti pamainą olandui. Ir jei Gasly galutiniai praras komandos pasitikėjimą, tai kadrinis klausimas būtų labai aštrus.

 Vienu iš labiausiai logiškų variantų galima būtų laikyti Sebastiano Vettelio sugrįžimą, kuriam nėra labai komfortiška „Ferrari“ komandoje, o F-1 verslo klube jau atkreipė dėmesį į tai, kad pastaruoju metu Sebas įtartinai dažnai bendrauja su savo buvusiais kolegomis, pavyzdžiui, su Christianu Horneriu.

Bet kokiu atveju, jei M. Verstappenas nutartų pakeisti komandą, tai iššauktų grandininę reakciją, kadangi atsirastų laisva vieta, kurioje „Red Bull“ norėtų matyti aukštos klasės patyrusį lenktynininką. Atrodo,  jog jokių įsipareigojimų šiuo metu neturi tik Fernando Alonso – „McLaren“ jau užsiminė, kad jie planuoja tęsti bendradarbiavimą su Carlosu Sainzu bei Lando Norrisu. Taip pat „Red Bull“ visuomet turi galimybę sugrąžinti į pagrindinę komandą Daniilą Kvyatą, kuris dabar neblogai pasirodo „Toro Rosso“ ir kalbos šia tema jau prasidėjusios. Beje, pats Daniilas užsiminė, kad jis į šias kalbas nekreipia jokio dėmesio.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983