„Alpine“ komanda labai aukštai vertina savo atsarginį pilotą Oscarą Piastri, tačiau komanda artimiausioje perspektyvoje neturi laisvos vietos australui pagrindinėje lenktynininkų sudėtyje. Gerai su situacija susipažinęs britų žurnalistas Joe Sawardas tvirtina, kad „Alpine“ yra pasiruošę Piastri keliems metams paleisti į kitą komandą, kad šis įgytų daugiau patirties.
Yra kalbų, kad Oscaras gali pereiti į „Haas“ komandą, kuri nėra patenkinta Micko Schumacherio rezultatais, kuris kol kas greičiu smarkiai nusileidžia savo partneriui Kevinui Magnussenui.
„Alberto parko tribūnose nebuvo tiek daug mėlynų „Alpine“ sirgalių kepuraičių, bet jų skaičius Australijoje kitais metais gali išaugti kelis kartus, jei į startą stos dar vienas italų kilmės australų lenktynininkas Oscaras Piastri, - teigia J. Sawardas. - Prancūzijos komandoje kol kas viskas gerai su pilotais, o tai kai kuriuo atžvilgiu yra problema. Nežiūrint į amžių, Fernando Alonso iki šio yra labai greitais, o Estebanas Oconas reguliariai aplenkia savo komandos partnerį. Oconas turi trejų metų kontraktą, kai Alonso sutartis baigiasi šiais metais, tačiau pats Fernando nori lenktyniauti dar 2-3 metus. Tuo pat metu „Alpine“ kažkokiu būdu nori išlaikyti O. Piastri.
Trys lenktynininkai niekaip nesutilps prie dviejų automobilių vairo, tačiau „Alpine“ neturi „dukterinės“ komandos „Formulėje-1“, todėl O. Piastri jie turi ieškoti vietos kitur. Galimybių kitiems metams nėra tiek daug, kadangi kitos gamyklinės komandos taip pat ieško vietų savo jauniems savo talentams. Todėl galimybės Piastro yra labai apribotos.
„Alpine“ gali atleisti australą 2-3 metais, bet ne ilgiau. Kalbama, kad „Haas“ komandai gali patikti idėja pakviesti Piastri, kadangi Mickas Schumacheris turi ryškių problemų važiuoti tokiu tempu, kokiu važiuoja K. Magnussenas. Ir tai vyksta tokioje situacijoje, kai Kevinas prie vairo sėdo po metų pertraukos. Micko Schumacherio avarija Saudo Arabijoje rodo, kad jaunasis vokietis stengiasi iššokti aukščiau galvos bent jau norėdamas greičiu susilyginti su komandos draugu.
Tačiau praeis daug laiko, kol kažkoks sprendimas bus priimtas. Jei Fernando ir Estebanas nepateisins vilčių 2022 metais, tai gali būti, kad Oscaras kitais metais pažadins sirgalių jūrą Melburno tribūnose.
Komanda: | BWT Alpine F1 Team | 2022 sezono taškai: | 61 |
Variklis: | „Renault“ | Važiuoklė: | A522 |
Taip, Mikas tikrai yra geresnis biznis negu Alonso, nes anai to po poros metų jau nebebus vienaip ar kitaip. Beje, jis ne mano, o Mišos :) Visur jis buvo 'vidutiniokas', bet visur eventually laimėjo. Vandoornas užtat buvo ne vidutiniokas žemesnėse serijose, kur jis? Kur Palmeris? Žodžiu, susitepk šikančiają vazelinu, nes labai šėlsti kiekvienoj temoj, kur liečia Alonso ir manau, kad per daug metų tai jau visus čia užpisxwadsaf :)
tai jau tikrai - Mikas yra didesnis biznis nei Alonso. cia nebent tuo atveju, jei dauzymasis i sienas yra reklama. eilinis vidutiniokas yra tas tavo Mikas - isikalk i savo durna galveje. toks pat buvo F2, toks pat yra ir F1 ir kolkas nesimato jokiu prosvaisciu.
kazkaip pritilot su spangimais apie Ferrari 2023 - prasiblaivet?
Bet Ferrari reikia ir rezultatu. Tai koks cia butu Marketingas, jei nepavaziuotu. Beja, nera jis top, ir gal net ne vidutiniokas, bet dar buvo tik 3 race, gal dar nespejo priprast prie naujo bolido. Be to paskutinese Q laimejo pries Magnusena. Tevas man rodos irgi nebuvo kazkos talentas, bet darbu ir atidavimu sportui sugebejo buti top klases
kokia komanda ras? pvz
Kada tau dašus, kad F1 yra visu pirma biznis, o tada sportas. Suprantu, kad tau sunkios dienos dėl Alonso ir tu norėtum, kad šitas swap'as įvyktu, bet nu ne.
kazkaip pritilot su spangimais apie Ferrari 2023 - prasiblaivet?
Ir formulėj vidutiniokų reikia. Vien tai kad jis yra 7x championo sūnus, jam padės išsilaikyt F1. Komandą ir be HAAS ras.
Kada tau dašus, kad F1 yra visu pirma biznis, o tada sportas. Suprantu, kad tau sunkios dienos dėl Alonso ir tu norėtum, kad šitas swap'as įvyktu, bet nu ne.
tai aisku - laikys 10 metu, kol irodys
Komandai, kuri iesko remeju, aziotazo ir demesio, pilotai su garsiom pavardem padeda to pasiekti. Bet Haas siemet jau bando siekti rezultato, todel reikalingi pilotai, o nebe vardai. Kevinas - geras vidurines klases pilotas, kuris neturetu buti komandos lyderiu, todel Haasams reikia bent jau to pacio kalibro piloto, kaip Kevinas, kad butu pastovumas kovojant