Homoglobuotas variklis

2014 Balandžio 01 d. 09:47

Klausimas, ką pvz dabar gali padaryti FERRARI su savo varikliu, jei jis yra silpniausias ir pvz sunkiausias? Kokios jiems galimybes ji patobulinti?
Ar dabar jau nieko nepadarys ir gali tobulinti tik kitas likusias 5 variklio dalis: KERS, TERS, TURBO, BATTERY, ELECTRONIC SYSTEM?

2014 Balandžio 01 d. 10:18

Dabartinius variklius komandos sukūrė tikrai daug galingesnius negu jie dabar deklaruoja, tiesiog varikliai švelniai tariant yra prisukų, netgi tų pačių mersedesų. Viskas dėl patikimumo, visiems svarbu baigti lenktynes ir gauti bent kažkiek kažkų, negu jų išviso negauti. augant paitikimumui komandos galės ir labiau atsukti savo variklius t.y padaryti juos galingesniais. Taigi mes nežinome tik kieno galutinai atsuktas variklis bus stipriausias

2014 Balandžio 01 d. 11:26

Dar vienas homoglobuotas rasytojas :))) O jei rimtai, tai Renault prasitare kad sezono eigoje apie 95% variklio daliu buvo pakeista (ankstesniais metais), taip kad prisidengdami 'patikimumu' jie keicia viska is eiles

2014 Balandžio 01 d. 12:33

HOMOLOGUOTAS, karta ir visiems laikams isikalkit i galva...

2014 Balandžio 01 d. 13:09

del galios reiktu neuzmirsti ribojimo 100l/h.

2014 Balandžio 01 d. 13:14

Hemotogeno daugiau valgyt.

2014 Balandžio 01 d. 13:44

nazzii> KG ne L ir dar nepamirskim, kad V6 butu ir nedaugiau 1600cc

2014 Balandžio 02 d. 11:31

gerai gerai, isidemiu HOMOLOGUOTAS. Bet vis tiek norisi tikslesnes info ką gali jie dar padaryti, gal kas kur kokį straipsnį gerą užmatęs buvo apie tai, kaip jie dar gali toliau juos tobulinti?

2014 Balandžio 02 d. 15:17

pagal popierius nieko patys negali daryti pajegumo tobulinimui iki sezono galo. sezonu metu gali prasyti fia, kad leistu kazka keisti variklyje patikimumo vardan arba vardan pigumo, bet tuo paciu tai negali itakot variklio pajegumo. jei fia tai itikina, tada ji kreipiasi i kitus varikliu gamintojus ir jei jie sutinka, tada gali kazka daryt. praktiskai yra taip kaip rase Extremez. tikslesne info www.fia.com susirandi dokumenta - 2014 F1 Technical Regulations - Published on 12.03.2014 ir megaujiesi

2014 Balandžio 02 d. 19:13

mizhoe>> My bad. Aciu ,kad pataisei :) Galvoji viena darai kita kaip sakant :D

2014 Liepos 18 d. 12:05

Na labai negražu , kad neteisingai parašė variklio techninių sąlygų , išbandant tam tikrą partiją variklių duomenų proceso patvirtinimo , o kitaip tariant , Gomologaciją. Jūs čia teisingai tai pastebėjot.
mizhoe: negalima keisti variklio kubatūrą, taip vadinamą metalą, ir nes variklis gamintojo užplombuotas. na o uždegimo kampą ir maitinimo kokybę santikyje su oru , įpurškimo trukmę galima perprogramuoti maitinimo procesorių, tuo pačiu keisis variklio galingumas tam tikram variklio sūkių diapozone. Nors perdaug suliesinus
mišinį gali pradeginti stūmoklius, arba užklynyti cilindruose sulankstant švaistiklius net gali sulaužyti alkūninį veleną. O tai švaistiklis nutrukdamas iškiša kojelę per bloko šoną apipildamas variklio alyva raudonai įkaitusį išmetimą , dūmų uždanga mums pasako šio proceso baigtį.

F-1.lt pulsas