Pradėdama bendradarbiavimą su japonų „
Honda“ kompanija, „McLaren“ komanda tikėjosi lenktynėse pasiekti labai aukštų rezultatų, tačiau 2015 m. Jensonas Buttonas ir Fernando Alonso uždirbo taškus tik trejose lenktynėse.
Nežiūrint į visus jėgos agregatų tiekėjų patikinimus, japonų specialistams taip ir nepavyko pašalinti problemų, susijusių su jėgainės galios deficitu bei jos patikimumu.
Italijos leidiniui „Autosprint“ pavyko išsiaiškinti, kad šiuo metu „Honda“ koncernas spėja, jog tokius prastus varžybų rezultatus lemia ne vien prastas variklis, bet ir nepakankamai gera važiuoklė, o kai kurie sprendimai, susiję su jėgainės integracija į MP4-30, pasiūlyti „McLaren“ specialistų, labai negatyviai veikia šį bendradarbiavimą.
Norėdama patvirtinti savo spėjimus, „Honda“ artimiausiu metu numato išbandyti savo jėgos agregatą, skirtą „McLaren“ komandai, ant Japonijos lenktynių serijos „Super Formula“ mašinų. Bandymai įvyks Suzukos trasoje bendradarbiaujant su „Mugen“ ir „Nakajima“ komandomis. „Honda“ vadovybė tikisi, kad šie bandymai padės atsakyti į klausimą, kas iš tiesų yra kaltas dėl besitęsiančių nesėkmių „Formulės-1“ pasaulio čempionate.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).