„Honda“ nori aiškesnio techninio reglamento (53)

„Honda“ nori aiškesnio techninio reglamento
logo Vasario 08 d. 19:51, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Honda“ atstovai neslepia, jog norėtų, kad techniniame reglamente neliktų neaiškių vietų, kurias galima įvairiai interpretuoti. Japonai mano, kad neaiškiomis taisyklių vietomis geriausiai pasinaudojo „Mercedes“ bei „Ferrari“, taip įgiję pranašumą prieš varžovus.

„Visi norėjo kuo geriau išnaudoti įvairias taisyklių spragas, ypač „Ferrari“ ir „Mercedes“. Mes buvome tie, kurie prie čempionato dalyvių prisijungė vėliau, tad mums trūko žinių ir supratimo“, - pasakojo „Honda“ sporto skyriaus vadovas Masashi Yamamoto.

„Viskas ko nori „Honda“, kad neliktų tų neaiškių vietų taisyklėse. Norime, kad visa tai baigtųsi. Tikimės, jog taisyklės bus aiškesnės. FIA dirba daug gerų specialistų, tad mes tikimės, kad jie gali sukurti geresnes taisykles, kad neliktų jokių neaiškių vietų, kurias būtų galima įvairiai interpretuoti. Jie gali geriau atlikti savo darbą.“

Pernai „Honda“ padarė nemenką pažangą. Geresni rezultatai buvo pasiekti atliktus permainas viduje ir pasikvietus specialistus iš JAV, dirbusius prie „IndyCar“ čempionatui skirtų variklių, Toyoharų Tanabę ir Yasuakę Asakį.

„Priežastis, dėl kurios mums pavyko padaryti nemenką pažangą, buvo ta, jog pasikvietėme specialistus iš kitų programų. Žinoma, svarbiausia buvo pasimokyti iš to kas nutiko per pastaruosius tris metus. Atlikome daug bandymų ir padarėme daug klaidų, bet iš viso to pasimokėme. Tad dabar galime judėti tik į priekį.“

Komentarai (53)


tribeca
| Vasario 12 d. 09:30
Klepsidra
| Vasario 10 d. 09:00

These are ONLY penalties for power unit component changes, any gearbox, collision or any other reason for a grid drop are NOT included in the below data.
2015-2017 Total – 825 places

Ant kiek bloga vaziuokle buvo, kad tiek baudu pririnko?

Trukt uz vadziu ir vel is pradziu, kad kompensuoti niekam tikusia vaziuokle ir aero, nors McLaren komanda aiskino kad ji geriausia rikiuoteje, spaudziami japaskes kad prasti rezultatai tik del variklio galios trukumo atriso variklio resursa, ko pasekoje visi mazgai ir taip nelabai patikimo variklio isbyrejo visiskai. O su tom total 825 places, tai tik intensyvios tobulinimo programos pasekme, kai subyrejus vienam komponentui budavo pakeiciami visi.
ksdkdk
| Vasario 11 d. 10:37
Klepsidra
| Vasario 11 d. 09:45

As neturiu kaip pamatuoti McLaren bolido gerumo 2017 pvz. Jei tu turi - good. Honda ir pernai neprilygo Renault, bet vat McLaren galejo kapotis gi su Renault jau 2016 ir 2017? Kapotis kur? Kvalifikacijoje kai zinojo, kad vistiek startuos is galo ar lenktynese, kur Renault startuodavo n poziciju auksciau?

Ko jau vel vartojai
Klepsidra
| Vasario 11 d. 09:45
kart
| Vasario 10 d. 21:25

Kad tau aiškiau būtų, apie ką čia eina kalba, tai McLaren nei karto neturejo gero bolido per paskutinius kelis metus. Gest Honda gal ir gedo, bet tai nepateisina, kodėl bolidas buvo toks lėtas. Tos galios tikrai turėjo, kad bent artimiau pasikapotų su Renault, bet greičiu nei iš tolo neprilygo. Viską nurašyti ant motoro yra pavyzdys technikos neišmanymo, tai taip, kad taip - bolidas buvo niekam tikęs taip pat.

As neturiu kaip pamatuoti McLaren bolido gerumo 2017 pvz. Jei tu turi - good. Honda ir pernai neprilygo Renault, bet vat McLaren galejo kapotis gi su Renault jau 2016 ir 2017? Kapotis kur? Kvalifikacijoje kai zinojo, kad vistiek startuos is galo ar lenktynese, kur Renault startuodavo n poziciju auksciau?
Klepsidra
| Vasario 11 d. 09:40
kart
| Vasario 10 d. 21:32

Ai, ir dar vienas dalykas. Labai mėgsti akcentuoti prarastus taškus dėl DNF. Tai tu ne taškus žiūrėk, o greitį kvalifikacijoje ir bus aišku, kurioje vietoje buvo McLaren.

Teisingai - kvalifikacijoje motoro nereikia - ten reikia tik bolido. Keista tik, kad butent del kvalifikacijos Red Bull labiausiai Renault ir skundesi. Pasirodo - bolidas bus prastas?
kart
| Vasario 10 d. 21:32
kart
| Vasario 10 d. 21:25

Kad tau aiškiau būtų, apie ką čia eina kalba, tai McLaren nei karto neturejo gero bolido per paskutinius kelis metus. Gest Honda gal ir gedo, bet tai nepateisina, kodėl bolidas buvo toks lėtas. Tos galios tikrai turėjo, kad bent artimiau pasikapotų su Renault, bet greičiu nei iš tolo neprilygo. Viską nurašyti ant motoro yra pavyzdys technikos neišmanymo, tai taip, kad taip - bolidas buvo niekam tikęs taip pat.

Ai, ir dar vienas dalykas. Labai mėgsti akcentuoti prarastus taškus dėl DNF. Tai tu ne taškus žiūrėk, o greitį kvalifikacijoje ir bus aišku, kurioje vietoje buvo McLaren.
kart
| Vasario 10 d. 21:25
Klepsidra
| Vasario 10 d. 21:13

Matyt bolidu buvo pranasesni? Aisku, paprasciau yra issi***sineti - paimi 2018 bolida ir pi**si sekmingai ta pati lygi ant visu sezonu. Man irgi tada keista, kaip Ferrari 2014 taip prastai atrode su geriausiu bolidu rikiuoteje ir paciu Raikkonenu komandoje - juk 2018 bolidas toks geras buvo

Kad tau aiškiau būtų, apie ką čia eina kalba, tai McLaren nei karto neturejo gero bolido per paskutinius kelis metus. Gest Honda gal ir gedo, bet tai nepateisina, kodėl bolidas buvo toks lėtas. Tos galios tikrai turėjo, kad bent artimiau pasikapotų su Renault, bet greičiu nei iš tolo neprilygo. Viską nurašyti ant motoro yra pavyzdys technikos neišmanymo, tai taip, kad taip - bolidas buvo niekam tikęs taip pat.
Klepsidra
| Vasario 10 d. 21:13
kart
| Vasario 10 d. 18:19

O tai kuo Renault pranašesnė buvo už McLaren, jei net ir turėdami daugiau problemų su technika sugebėjo užvežti dvigubai komandai, kurios vienas iš pilotų yra Dievas?

Matyt bolidu buvo pranasesni? Aisku, paprasciau yra issi***sineti - paimi 2018 bolida ir pi**si sekmingai ta pati lygi ant visu sezonu. Man irgi tada keista, kaip Ferrari 2014 taip prastai atrode su geriausiu bolidu rikiuoteje ir paciu Raikkonenu komandoje - juk 2018 bolidas toks geras buvo
kart
| Vasario 10 d. 18:19
Klepsidra
| Vasario 10 d. 18:10

Taip, komanda su bene geriausiu aero rikiuoteje padejo i vieta gamykline Renault ir McLaren su prastu aero. Padejo smarkiai nes pastarosios padare fundamentaliu klaidu planavime, kuriu sezono eigoje negalejo istaisyti. Skirtumas tik tas, kad McLaren gavo kiek? 0 baudu del motoro? Iskaitant kad buvo naujas packaging’as, buvo bedu su kaitimu ir t.t.

O tai kuo Renault pranašesnė buvo už McLaren, jei net ir turėdami daugiau problemų su technika sugebėjo užvežti dvigubai komandai, kurios vienas iš pilotų yra Dievas?
Klepsidra
| Vasario 10 d. 18:10
kart
| Vasario 10 d. 15:05

Ant tiek, kad praėjusį sezoną net dažniau keisdamos komponentus ir gaudamos baudas RBR ir Renault vis tiek McLaren'us padėjo į pavėsį be konkurencijos.

Taip, komanda su bene geriausiu aero rikiuoteje padejo i vieta gamykline Renault ir McLaren su prastu aero. Padejo smarkiai nes pastarosios padare fundamentaliu klaidu planavime, kuriu sezono eigoje negalejo istaisyti. Skirtumas tik tas, kad McLaren gavo kiek? 0 baudu del motoro? Iskaitant kad buvo naujas packaging’as, buvo bedu su kaitimu ir t.t.
kart
| Vasario 10 d. 15:05
Klepsidra
| Vasario 10 d. 09:00

These are ONLY penalties for power unit component changes, any gearbox, collision or any other reason for a grid drop are NOT included in the below data.
2015-2017 Total – 825 places

Ant kiek bloga vaziuokle buvo, kad tiek baudu pririnko?

Ant tiek, kad praėjusį sezoną net dažniau keisdamos komponentus ir gaudamos baudas RBR ir Renault vis tiek McLaren'us padėjo į pavėsį be konkurencijos.
×