„Honda“ pradeda derybas dėl variklių tiekimo

„Honda“ pradeda derybas dėl variklių tiekimo
logo 2023 Vasario 20 d. 14:18, Pexels

„Honda“ koncenro bendradarbiavimas su „Red Bull“ baigiasi 2025 metų pabaigoje, tačiau japonų kompanija nori pasilikti „Formulės-1“ pasaulio čempionate kaip jėgainių tiekėjas ir vėlesniais metais. Kelios komandos jau išreiškė susidomėjimą „Honda“ naujosios kartos jėgos agregatais, kurie bus pradėti gaminti nuo 2026 metų.

Oficialiai japonai savo programą „Formulėje-1“ užbaigė 2021 metais, tačiau ir toliau rengiasi tiekti jėgaines „Red Bull“ ir „AlphaTauri“ komandoms, nors dabar šiame projekte dirba kur kas mažiau Japonijos specialistų.

Kai buvo patvirtintas naujas variklių reglamentas nuo 2026 metų, „Honda“ pateikė paraišką FIA jame dalyvauti, praktiškai tuo išreikšdami pageidavimą sugrįžti į pasaulio čempionatą, nors šiuo metu japonų kompanija juridiškai neturi jokių įsipareigojimų ir derybos su FIA ir „Formule-1“ yra tęsiamos.

„Po to, kai mes užsiregistravome kaip jėgainių tiekėjas, į mus jau kreipėsi kelios „Formulės-1“ komandos, - pasakojo „Honda Racing Corporation“ (HRC) prezidentas Koji Vatanabe. - Kol kas mes norime pažiūrėti, kokia kryptimi vystysis F-1.

Mes kol kas nepriėmėme konkrečių sprendimų dėl to, ar sugrįšime į „Formulę-1“, ar ne. Tačiau manome, kad dalyvavimas pasaulio čempionate padėtų mums technologiniame vystymesi. Dabar viskas atrodo būtent taip“.

Koji Vatanabe žodžiais, 2026 m. variklių reglamentas atitinka „Honda“ tikslus, nes Japonijos korporacija, kaip ir „Formulė-1“, nori pasiekti nulinės CO2 emisijos.

Neutralumas anglies dvidegieniui yra korporatyvinė „Honda“ užduotis. Todėl mes manome, kad F-1 perspektyviniai keliai atitinka mūsų tikslus. - pabrėžė japonas. - Būtent todėl mes nutarėme užsiregistruoti kaip jėgos agregatų gamintojas. Mums bus įdomu stebėti, į kurią pusę krypsta pasaulio čempionatas, nes tai yra pati aukščiausia lenktynių serija ir kokia ji taps, kai elektrinės technologijos vaidins kur kas svarbesnį vaidmenį. Mums bus įdomu stebėti visą šį procesą“.

Kadangi „Honda“ padalinio, kuris užsiėmė „Formule-1“, etatų skaičius buvo smarkiai sumažintas, „Honda“ vadovams buvo užduotas klausimas, ar nesiruošia jie į 2026 metų programą įtraukti kur kas daugiau resusrų.

„Mes perskirstėme resursus ir su jėgos agregatais „Red Bull“ koncerno komandoms užsiima pakankamas mūsų centro Sakuroje darbuotojų skaičius, - sakė japonų specialistas. - Kartu mes suprantame, kad šiuo momentu mums nereikia kiekvienais metais užsiimti kažkokia agregatų modernizacija, nes ji yra uždrausta. Bet jei iškils užduotis spręsti vieną ar kitą uždavinį, mūsų motoristų brigada su tuo susitvarkys“.

Leidinys „The Race“ praneša, kad šią žiemą pirminį susidomėjimą atnaujinti bendradarbiavimą su „Honda“ kaip variklių tiekėju išreiškė „McLaren“ ir „Williams“ komandos, kurios šiuo metu naudoja „Mercedes“ jėgaines. „Red Bull“ ir „AlphaTauri“ komandos nuo 2026 m. turėtų gauti naujosios kartos jėgos agregatus, kuriuos gamins „Red Bull Powertrains“ kompanija kartu su JAV koncernu „Ford“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983