Artėjančiame sezone „Honda“ jėgos agregatai pirmą kartą atsiras „Red Bull“ boliduose. Komanda sieja dideles viltis su japonų motoristais, tačiau kaip rašo „Auto Bild“, „Honda“ koncernui iškilo tam tikrų problemų kuriant 2019 metų jėgaines.
Vokiečių leidinys rašo, kad „Honda“ atsisakė bendradarbiauti su austrų kompanija AVL, stambiausia pasaulyje nepriklausoma bendrove, kuri specializuojasi konstruojant variklius ir juos išbandant stenduose. Bendradarbiavimo nutraukimo priežastimi yra įvardijami nesutarimai tarp AVL vykdomojo inžinieriaus ir „Honda“ specialistų. Įdomu tai, kad anksčiau dėl tų pačių priežasčių bendradarbiauti su AVL atsisakė ir „Ferrari“.
Be išsiskyrimo su AVL, „Honda“ taip pat nutraukė bendradarbiavimą ir su Mario Illienu. Šveicarų specialistas turėjo padėti išspręsti problemas su padidinta vidaus degimo variklio vibracija, dėl kurios „Honda“ negali išnaudoti jėgos agregato pilna galia. Dabar „Honda“ inžinieriai tikisi savarankiškai išspręsti šią problemą.
Beje, „Red Bull“ ekipos konsultantas automobilių sporto klausimais Helmutas Marko dėl to per daug nepergyvena: „Problemoms spręsti buvo priimtos atitinkamos priemonės. „Honda“ motorai jau lenkia „Renault“, o 2019 metais jėgainės bus dar geresnės. Tuomet Maxas Verstappenas gaus viską, kas yra būtina pergalėms siekti. Jis nuolat prideda ir tam, regis, jis neturi jokių ribų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |