Imoloje surengtose lenktynėse dominavo M. Verstappenas (136)

Imoloje surengtose lenktynėse dominavo M. Verstappenas
logo Balandžio 24 d. 17:34, Red Bull Content Pool / Getty Images

Imolos trasoje surengtose F-1 lenktynėse dominavo ir nesunkiai nugalėjo „Red Bull“ sportininkas Maxas Verstappenas.

Buvęs greičiausias kvalifikacijoje ir nugalėjęs sprinto varžybose, olandas puikiai pradėjo šios dienos lenktynes, po starto išsaugojęs lyderio poziciją. Tuo tarpu čempionato lyderis Charlesas Leclercas iki antrojo posÅ«kio prarado poziciją ne tik Sergio Perezui, bet ir „McLaren“ atstovui Lando Norrisui.

Saugos automobilis trasoje pasirodė sportininkams nespėjus įveikti pirmojo rato. Po kontakto su Danieliu Ricciardo, už trasos ribų atsidÅ«rė ir pasirodymą baigė antrasis „Ferrari“ sportininkas Carlosas Sainzas. Tai antros lenktynės iš eilės, kurių nebaigė ispanas.

Lenktynes pratęsus C. Leclercui pavyko įveikti L. Norrisą, bet į trečią vietą pakilusiam monakiečiui nesisekė rimčiau pasipriešinti priekyje važiavusiam S. Perezui.

C. Leclercas trumpam buvo pakilęs į antrą vietą po to, kai atliko savo pirmąjį sustojimą. Bet vėliau vėl prarado poziciją greitesniam S. Perezui.

Iki finišo likus 14 ratų, C. Leclercas dar kartą atliko sustojimą ir į trasą grįžo su minkšÄiausios sudėties padangomis, bet prarado poziciją L. Norrisui. Monakietis po kurio laiko aplenkė „McLaren“ atstovą ir pavijo antrą sustojimą taip pat atlikusį S. Perezą, bet bandydamas įveikti meksikietį, C. Leclercas suklydo ir po suktuko trenkėsi į apsauginę sieną. Sportininkas grįžo į trasą ir atliko neplanuotą sustojimą, kurio metu buvo pakeistos ne tik padangos, bet ir apgadintas priekinis sparnas. Dėl to C. Leclercas prarado daug laiko ir pozicijų.

Grubiai suklydusiam C. Leclercui vėliau pavyko įveikti kelis varžovus ir iš devintos pozicijos pakilti iki šeštos. Nepaisant to, sportininkas išlieka čempionato lyderiu.

Tuo tarpu „Red Bull“ komandai šios lenktynės susiklostė itin gerai. M. Verstappenas nesunkiai nugalėjo bei pelnė vieną papildomą tašką už greičiausią ratą. O antroje vietoje finišavo jo komandos draugas S. Perezas. Tuo tarpu L. Norrisas užlipo ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio.

Paskutiniuose ratuose Valtteri Botto spaudimą atlaikęs George‘as Russellas finišavo ketvirtas. Tuo tarpu jo komandos draugas Lewisas Hamiltonas varžybas baigė tryliktas ir taškų neiškovojo.

Yuki Tsunoda šÄ¯ kartą buvo stipriausias „AlphaTauri“ sportininkas, finišavęs septintoje vietoje ir už savęs palikęs Sebastianą Vettelį, Keviną Magnusseną ir Lance‘ą Strollą. „Aston Martin“ komandai tai buvo pirmos lenktynės šiemet, kuriose jos sportininkai iškovojo taškų.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Maxas Verstappenas

1:32:07.986

63

2.

Sergio Perezas

+16.527s

63

3.

Lando Norrisas

+34.834s

63

4.

George'as Russellas

+42.506s

63

5.

Valtteri Bottas

+43.181s

63

6.

Charlesas Leclercas

+56.072s

63

7.

Yuki Tsunoda

+61.110s

63

8.

Sebastianas Vettelis

+70.892s

63

9.

Kevinas Magnussenas

+75.260s

63

10.

Lance'as Strollas

+1lap

62

11.

Alexanderis Albonas

+1lap

62

12.

Pierre'as Gasly

+1lap

62

13.

Lewisas Hamiltonas

+1lap

62

14.

Estebanas Oconas

+1lap

62

15.

Guanyu Zhou

+1lap

62

16.

Nicholas Latifi

+1lap

62

17.

Mickas Schumacheris

+1lap

62

18.

Danielis Ricciardo

+1lap

62

19.

Fernando Alonso

DNF

6

20.

Carlosas Sainzas

DNF

0


Komentarai (136)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
zzz
IP: 1dd7233 | 04/26 10:30 Atsakyti
GR LH krauna 11-6 taškais (kvala 1 taškas, pozicija lenktynėse 2 taškai, greičiausias ratas 1 taškas) . T.y. 1,5 taško vidutiniškai pliusas per 4 lenktynes...Botas debiutavęs krovėsi nuo LH po 1,7 taško, dabar situacija priešinga...
Slipstream
IP: 749ae41 | 04/26 09:16 Atsakyti
Klepsidra
04/24 18:07

Lenktyniu nugaletojas yra McLaren strategas isleides RIC su hardais, kad po 1s i rata nuo legendinio MSC su used medium krautusi

Cia jau net ne lenktyniu- cia metu strategas
kart
IP: ff4c1cb | 04/25 15:07 Atsakyti
Jūsų tas vadinamas DRS traukinukas šį savaitgalį buvo daugiausiai dėl to, kad sausa buvo pagrinde tik viena trajektorija. Niekas nerizikavo vėliau stabdyti šlapioje dalyje. Net ir be traukinuko buvo sunku apsilenkt priekyje važiuojančius, jeigu neturėjai didelio pranašumo.
tech
IP: bfb2e24 | 04/25 14:48 Atsakyti
kast1f
04/25 13:31

Apart verksmų ir šūdų pylimo ant LH, geriau pasukit galvas ir padiskutuojam ką daryti, kad išvengti DRS traukinių. Nes ir su šiais bolidais tai yra visiška nesąmonė. Kalbant apie išvengti - techninių ir organizacinių priemonių visuma, ko pasekoje neturėtų būti situacijų "DRS traukinys". Riboti DRS naudojimą traukinyje? Antras traukinyje bolidas, neapsilenkęs su DRS 5 ratus, gautų DRS "Block" ir t.t. Nes nu nesąmonė tikrai :)
O LH sezone gale turėtų būti aukščiau už GR bendroje įskaitoje, tik mažiau viduriuokit, kad ir kaip iš tos laimės paleisti tie viduriai :)

siaip su tuo DRS kaip ir viskas ok, dabar persekiot varzova gali llengvai. DRS traukinys nieko gero, bet tame ir yra sugebejimas issilaikyt jame ir bandymas ieskot progu ne DRS zonoj, aisku IMola ne ta trasa kur lenkimus lengvai padarysi kazkur kitur, nebent butu didelis greicio pranasumas,. man tik pvz kazkaip idomiai atrode Gaslio nepajegumas apsilenkt Albona. nors Albonas neturejo DRS pries nieka. taip ziurint is salies, tai atrode , kad Ham isvis galejo truputi Gasly paleist, kad galetu tas atakuot Albona, nes toks vaizdas kad buvo susitelkes labiau i gynyba su Hamiltonu nei atakas i Albona :)
eustachijus
IP: 0a70c55 | 04/25 14:43 Atsakyti
Bet tai kai prasidėjo tryda iš goato gaslio pa*aidintų fanboyjų.... net esant situacijai,kai drs efektyviausias ever,persekiojimas iš paskos lengviausias ever pradėt ieškot šiknoj smegenų ,nes galvoj jų nėra... Kai mean while elementariai trasa tokia ,tiesoji gan trumpa ,o traukinuko vadas sunkiai paimamas top speedu likisiems buvo,end of story. Kiti apsilenkė normaliai net tokiom sąlygom. O kitose trasose lenkimai vėl bus butaforiniai ir vėl verksit kad niekas nepasikeitė ,apgailėtina
rasytojelis
IP: 85f0e13 | 04/25 14:04 Atsakyti
kast1f
04/25 13:31

Apart verksmų ir šūdų pylimo ant LH, geriau pasukit galvas ir padiskutuojam ką daryti, kad išvengti DRS traukinių. Nes ir su šiais bolidais tai yra visiška nesąmonė. Kalbant apie išvengti - techninių ir organizacinių priemonių visuma, ko pasekoje neturėtų būti situacijų "DRS traukinys". Riboti DRS naudojimą traukinyje? Antras traukinyje bolidas, neapsilenkęs su DRS 5 ratus, gautų DRS "Block" ir t.t. Nes nu nesąmonė tikrai :)
O LH sezone gale turėtų būti aukščiau už GR bendroje įskaitoje, tik mažiau viduriuokit, kad ir kaip iš tos laimės paleisti tie viduriai :)

Labai gera idėja, 5 ratai jei neapsilenki traukinyje drs block, bet čia daug šaršalo bus.
Milas7
IP: a3252e0 | 04/25 13:52 Atsakyti
Per daug reikalų. Geriau pasiskaičiuoti kokiose trasose tokie traukiniai yra realūs, ir tada geriau atidaryti jose bent kelias DRS zonas. Traukinys dažniausiai susidaro tada, kai yra tik viena ir ribota vieta apsilenkti. Nes daug kur neatidaro daugiau DRS tik dėl to, kad lenkimai nebūtų visai už dyką. Kita vertus, vakar DRS įjungė tik įpusėjus lenktynėms, tas irgi sumažino lenkimų galimybes. Be to, visada gali strateguoti su pitstopais, jei turi geresnį greitį.
kast1f
IP: 51b60eb | 04/25 13:31 Atsakyti
Apart verksmų ir šūdų pylimo ant LH, geriau pasukit galvas ir padiskutuojam ką daryti, kad išvengti DRS traukinių. Nes ir su šiais bolidais tai yra visiška nesąmonė. Kalbant apie išvengti - techninių ir organizacinių priemonių visuma, ko pasekoje neturėtų būti situacijų "DRS traukinys". Riboti DRS naudojimą traukinyje? Antras traukinyje bolidas, neapsilenkęs su DRS 5 ratus, gautų DRS "Block" ir t.t. Nes nu nesąmonė tikrai :)
O LH sezone gale turėtų būti aukščiau už GR bendroje įskaitoje, tik mažiau viduriuokit, kad ir kaip iš tos laimės paleisti tie viduriai :)
Latifi33
IP: a3252e0 | 04/25 13:08 Atsakyti
ogis
04/25 08:01

si kart redbull visai kitoi lygoj vaziavo net su ferarri palyginus,milziniskas pranasumas,idomu kaip toliau tai tesis ar ne,bet idomiausia tai mersu super talento pasirodymai,kraunasi malku kiekvienose lenktynese nuo komandos draugo,lengva buvo kol botas antras pilotas buvo,o dabar tiesiog didziojo talento pazeminimas kiekvienose lenktynese vyksta,na pasimate kad truputeli pervertintas sampionu sampionas,jei taip ir toliau tai greit ir motyvacija dings ir isvis is F1 begs nelaukdamas dar didesnes gedos.

Kodėl tik Botas? O Rosbergas? Apsiverkė per 5 metus paėmęs vieną titulą ir neatlaikęs spaudimo tepė slides. Ot čempionas. O Alonso, kai jaunas Hamis atėjo į F1 ir pradėjo jam iškart kraut? Hamiui matyt nepadeda jo sero titulas, per daug džentelmeniškai važiuoja, jokio agresyvumo. Matyt ir amžius jau daro savo. Bet kita vertus, visi jį prisimins kaip teniso Federerį. Maxas geriausiu atveju bus teniso džokeris. Bet abu ilgam bus vienos didingiausių F1 legendų. Nes MV talentu niekas neabejoja. Jei Veteliukas paėmė keturis, tai MV irgi gali dominuoti iki kito reglamento pakeitimo. Ferrari netraukia tiki top1, per daug jauni pilotai, jau nekalbant apie Ferrari taktikas, per kurias jau kokius 2-3 čempionų titulus prašiko.
Klepsidra
IP: 40c1a21 | 04/25 13:05 Atsakyti
tech
04/25 12:26

ar gavo kokia nors bauda Pavarde uz sugadintas ALonso lenktynes? https://www.youtube.com/shorts/sk_YDCrAf1s?&ab_channel=%D0%A2%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D0%94%D1%83%D0%BA%D0%B0
cia irgi geras eipizodas , vos nenusese wiliamso
https://www.youtube.com/watch?v=oPTWttxOaiw&ab_channel=AutoTester

cia busimasis cempionas, kur tuoj Sainza ismes - biski raminkis. jam viskas galima. aisku, kad baudos negavo
×

TOP naujienos