Paskutinė Dakaro ralio diena buvo pilna intrigos lietuvių ekipažams. SSV bagių klasėje tauragiškis Rokas Baciuška, tik šiemet debiutavęs šiame maratone, lipo ant podiumo, užėmęs trečią vietą, o Vaidotas Žala siekė pozicijos dešimtuke, tačiau... šiandien kiaulę jam pakišo Dakaro legenda Antanas Juknevičius. Todėl V. Žalai teko tenkintis 11 vieta absoliučioje automobilių įskaitoje.
A. Juknevičius paskutiniame etape užėmė beveik tradicinę jam vietą 4-tajame dešimtuke, tačiau netikėtai likus 50 km iki finišo trasoje jis sutiko seno savo bičiulio ruso Vladimiro Vasiljevo ekipažą, kuriam automobilis nevažiavo (sugedo pagrindinis velenas) ir jis stovėjo trasoje.
Antanas partempė rusų visureigį iki finišo. Jei Vasiljevas čia būtų užtrukęs dar pusantros valandos, V. Žala galėjo prasibrauti į 10 vietą. Tikėtina, kad Dakaro veterano A. Juknevičiaus poelgis dar ilgai kels aistras sirgalių tarpe.
Pateikiame Saudo Arabijoje esančio žurnalisto Žilvino Pekarsko (Dakarsko) pokalbio su A. Juknevičiumi ištrauką.
„Netikėtai, 50 km iki finišo mus stabdo. Galvojome, tik šiaip patempti, o jie sako – mus iki finišo. Na, draugai... Būčiau žinojęs, kad to paprašys, gal dar būčiau pagalvojęs, kaip elgtis. Mes su jais jau daug metų kartu važiuojame. V.Vasiljevas man siūlė ir komandos vadovu būti. Tokie santykiai geri, tai, aišku, pasakėm – patrauksim“, – iš karto po finišo kalbėjo Antanas.- Čia draugams reikia padėti, jei nepadėsi, tai kas iš to ralio. Jei ne mes, tai kuris KAMAZ tikrai būtų juos partempę.
Vasiljevas domėjosi, kokią vietą galų gale dabar užima V.Žala, o išgirdęs, kad 11-ą, apgailestavo: „Supratau... Na, čia taip išėjo.
Blemba, reikėjo gal neimti jo, bet, aišku, būtų jį patraukę kiti. Mes gi neturime kontakto su išore, kol nefinišuojame, mūsų telefonai užklijuoti.“
Ne spalvos esmė, o tai, kad kai ant Antano pradėjo stumti Vaido fanai, pastarasis užuot kasęs giliau duobę išėjo į eterį su bendra nuotrauka ir aiškiai parodė, kad nepyksta, nes nu shit happens.
Latifio atveju, komandos ir F1 sureagavo tik po pačio Latifio, kaip didžiausio nusikaltelio, pranešimo. Hamiltono reakcijos iki šiol nėra. Būtent jis galėjo visiems grasinimams ir t.t. dar tą pačią dieną užkirsti kelią, bet pasirinko kasti duobę giliau.
P.S. Antano kakta iš tikro raudona. Matėsi, dar kai finiše jį kalbino. Matomai rusas padėjo apsispręsti greičiau :)
Šuo interneto laidus nukando ir telefoną pakavojo - su tokiu atmazu daugiau kažką įtikintų, nei su menamu atsiribojimo atmazu.
Tai gal Hamiltonas dėjęs ant visko ir telefono net neįsijungia ir jam vienodai kas dedasi pasaulyje. Darosi restart kur nors, bet aišku jis turi užkirsti kelią kokių nevispročių komentarams. Dabar vėl blogai, neužkirto.
Ne spalvos esmė, o tai, kad kai ant Antano pradėjo stumti Vaido fanai, pastarasis užuot kasęs giliau duobę išėjo į eterį su bendra nuotrauka ir aiškiai parodė, kad nepyksta, nes nu shit happens.
Latifio atveju, komandos ir F1 sureagavo tik po pačio Latifio, kaip didžiausio nusikaltelio, pranešimo. Hamiltono reakcijos iki šiol nėra. Būtent jis galėjo visiems grasinimams ir t.t. dar tą pačią dieną užkirsti kelią, bet pasirinko kasti duobę giliau.
P.S. Antano kakta iš tikro raudona. Matėsi, dar kai finiše jį kalbino. Matomai rusas padėjo apsispręsti greičiau :)
Ir šiaip, dar kiti prikišinėja tą sustojimą prie Vanagą, ir jog dalies nedavė. Aiškiai tada ir Vangas pasakė, jog Antanui sakė nelipti iš Auto (ar bent matėte kaip ten sudėtinga tą daryt?). O kad Vanagas tingėjo dalies ieškotis, jau jis pats Kaltas. Antanas tai pat prie Žalos šiemet buvo stojęs, bet buvo pasakyta jog susitvarkys. Žala kaip žinom pats dalių nesiperka, nesivežioja, viską iš X-Raid furos ima, tai ir kažko remontui nesikrauna, manau Antanas mielai būtų pavežiojęs tas dalis ne tik Žalai.
Jeigu ko neturi, tai sėdi kopose, kol X-Raid'o sunkvežimis privažiuos.
Iš Antano šiuo atveju mažai naudos.
mhm, buvo juokingiausia paklausyt, kad Antanas "nezinojo" kad pakenks Zalai :)) apgailetinas paaiskinimas.
Nieko niekas nepadarė. Perspaudė su spalvų korekcijom PR skyrius. Pradinukų stilius su "saturation" slaidu.
Latifio atveju, komandos ir F1 sureagavo tik po pačio Latifio, kaip didžiausio nusikaltelio, pranešimo. Hamiltono reakcijos iki šiol nėra. Būtent jis galėjo visiems grasinimams ir t.t. dar tą pačią dieną užkirsti kelią, bet pasirinko kasti duobę giliau.
P.S. Antano kakta iš tikro raudona. Matėsi, dar kai finiše jį kalbino. Matomai rusas padėjo apsispręsti greičiau :)
Jis vienoje temoje buvo parašęs, kad geriau būti heiteriu negu kažkieno dideliu fanu, bet greit pakoregavo postą. Gaila printscreen nepadariau 🙂
Tai manau del Antano cia vistiek daugiau juokais raso zmones. Bet va klausimas ka pats turi omeny rasydamas, kad Dakaras tik top 5 rodo? Gal kai per tv rodo pozicijas?Jei taip, tai rodo 10, o jei kalbet ka per tv is lietuviu daugiausiai rode, tai jei ziuret eurosport transliacijas o ne mixa BTV, tai butent Baciuska ir rode daugiausiai, nes priekyje vaziavo. Gelazninka bent kiek maciau, tai lb epizodiskai ir ne interviu, Zala vienakart parode vaziuojanti ir atskirai apie ji keleta zodziu pasake.
Gelažninką kiek pervertinau, nes, jis visgi, su tais pačiais motociklais važiuoja, tik turi savo įskaitą.
Baciuška tikiu, kad galėjo daugiau rodyt, nes naujokas ir rodo rezultatą iš karto, plius kažkiek žinomas iš kitų disciplinų.
Žala, IMHO, rodomas, nes tą vieną etapą laimėjo. Ir šiaip neblogai su tuo mažaračiu T1 važiavo.
Ačiū už pataisymus. Bliamba, gal ir nėra pati geriausia mintis naktį komentarus rašyt.