IndyCar. M. Ericssonas: didžiausia mano problema - pastovumas (3)

IndyCar. M. Ericssonas: didžiausia mano problema - pastovumas
logo Vasario 10 d. 11:35, IndyCar

„IndyCar“ bandymuose Laguna Seca trasoje sudalyvavęs buvęs F-1 pilotas Marcusas Ericssonas prisipažino, kad kol kas jam sunku įveikti visus posūkius taip, kaip jis to norėtų.

Švedas vakar vykusiuose važiavimuose viso įveikė 47 ratus. Geriausias iš jų buvo 34-asis. Bet M. Ericssonas nuo geriausią rezultatą užfiksavusio Maxo Chiltono atsiliko 1,1 sek. Tiesa, komandų bei pilotų pajėgumus vertinti sunku, nes daugelis į bandymus atvyko su skirtingais tikslais bei naudojo skirtingus nustatymus.

Pirmą kartą Laguna Seca trasoje važiavęs M. Ericssonas prisipažino, kad jam buvo sunku įveikti visus posūkius taip, kaip jis to norėtų.

„Simuliatoriuje man neteko išbandyti šios trasos, tad visa tai man yra nauja. Bet čia smagu. Tai sena klasikinė trasa. Už trasos ribų yra žvyras, tad negali peržengti ribų. Tai gera trasa, man patiko“, - įspūdžiais dalinosi M. Ericssonas.

„Didžiausia mano problema - pastovumas. Pilotuoti „IndyCar“ bolidą yra sunku. Jei F-1 automobilis važiuoja lyg prilipęs prie trasos dangos, tai šį turi suvaldyti kiekviename posūkyje. Tad bandau suprasti kaip su visu tuo turėčiau susitvarkyti. Kol kas man sunkiai sekasi įveikti visus posūkius taip, kaip aš to norėčiau.“

„Jei du ar tris posūkius įveikiu gerai, tai kitus du posūkius įveikiu blogai. O kitame rate gali būti viskas atvirkščiai. Tad dirbu su komanda, kad būčiau greitesnis trasoje.“

M. Ericssonas taip pat pasidalino įspūdžiais apie garsųjį Laguna Seca trasos posūkį „Corkscrew“.

„Nemanau, kad radau geriausią būdą kaip įveikti tą posūkį. Įveikdamas vieną iš savo geriausių ratų bandžiau tą posūkį įveikti važiuodamas kitokia trajektorija ir man nepasisekė. Ta vieta yra sudėtinga. Visuose kituose posūkiuose gali važiuoti tam tikru ritmu, bet tada atvažiuoji iki „Corkscrew“ ir prieš nusileisdamas pakalne žemyn esi priverstas beveik sustoti. Tai smagus, bet tuo pačiu ir keistas posūkis.“

„Žinoma, yra išcentrinė jėga, bet mano kaklas nelabai tai jaučia. Čia jos mačiau nei pilotuojant F-1 bolidą, bet trasoje buvo gana šalta, tad daugelis tikrai nevažiavo maksimaliu tempu. Tačiau įveikti devintą posūkį su „IndyCar“ bolidu yra sudėtinga, nes vairo mechanizmas yra sunkus, bolidą sunku suvaldyti, esi priverstas pastoviai atlikti korekcijas vairu. Turi kaip reikiant padirbėti. Čia tiesiog viskas kitaip.“

Komentarai (3)


tribeca
| Vasario 11 d. 09:14
ddt
| Vasario 10 d. 19:13

temos pavadinime yra loginė klaida: pastovumas negali būti problema. Problema, kai jo nėra.

Zodis problema (lotyniskai problematis - uzdavinys) reiskia rimta teorini arba praktini uzdavini kuris reikalauja tyrimo. Kazkodel daznai kai kurie zodi problema nori vartoti kaip zodzio beda sinonima, tai yra klaida. Straipsnio pavadinime zodis problema panaudotas teisingai, turima galvoje kad didziausias uzdavinys pastovumas, nes neiseina visu teisingai iveiktu posukiu suklijuoti i vientisa rata.
ddt
| Vasario 10 d. 19:13
temos pavadinime yra loginė klaida: pastovumas negali būti problema. Problema, kai jo nėra.
giedriusx3
| Vasario 10 d. 16:53
Įdomus būdas pasakyti "nemoku tobulėti"
×

F-1.lt pulsas