IndyCar. Mid-Ohajuje ant bolidų išbandyti informaciniai LED ekranai

IndyCar. Mid-Ohajuje ant bolidų išbandyti informaciniai LED ekranai
logo 2015 Rugpjūčio 02 d. 15:49, IndyCar
Mid-Ohajuje (JAV) vykusiose laisvosiose treniruotėse bei kvalifikacijoje „IndyCar“ bolidai į trasą išvažiavo su abiejose pusėse sumontuotais LED ekranais. Tai pirmas kartas šiemet, kai oficialiuose važiavimuose buvo išbandyta ši naujovė.
LED ekranuose pateikiama informacija yra orientuota į žiūrovus, kurie susirenka į trasą gyvai stebėti varžybų. Ši technologija jau ne vienerius metus yra naudojama sportininių automobilių lenktynėse.
Ant bolidų sumontuotuose ekranuose raudonai pateikiami skaičiai rodo, kurioje pozicijoje važiuoja sportininkas. Lenktynininkui pasukus į techninio aptarnavimo zoną, ekrane įsijungia chronometras, kuris parodo kiek laiko buvo sugaišta sustojimo metu. Kai ekrane pasirodo PP raidės, žiūrovas informuojamas apie tai, jog sportininkas naudoja „Push to Pass“ sistemą.
Važiavimus gyvai stebėję žiūrovai jau spėjo teigiamai įvertinti išbandytą naujovę.
„Manau, kad tai yra tikrai šauni naujovė“, – sakė ne pirmą kartą Mid-Ohajuje lenktynes stebintis Lance‘as Fulksas.
„Jau ne pirmus metus stebiu čia lenktynes. Kartais būna sunku pasakyti, kuris sportininkas kurioje pozicijoje važiuoja. Būdamas vienoje trasos vietoje negali visko pamatyti. Nepamatai visų lenkimų bei kitų dalykų. Todėl šaunu, kad atsirado tokia naujovė. Net ir šviečiant saulei nėra sunku įžiūrėti juose rodomą informaciją.“
[picture id=71003]
Tuo tarpu vienas iš „Dale Coyne“ ekipos specialistų Michaelas Cannonas juokavo, kad trasoje išbandyta naujovė taps papildomu galvos skausmu inžinieriams.
„Mes į visą tai žiūrime, kaip į papildomą svorį bolide. Tačiau žiūrint iš šou pusės, manau, kad žiūrovams tai bus tikrai naudinga“, – kalbėjo „Dale Coyne“ specialistas.
„Tokiose lenktynėse, kaip „Indianapolis 500“, kur sportininkai naudoja skirtingas taktikas, žiūrovams kartais būna sunku sekti įvykius. Žinau ką sakau, nes praeityje pats sėdėjau tribūnose ir buvau susidūręs su tokia problema.“
„Andretti“ ekipos specialistas Paulas Harcusas atkreipė dėmesį į tai, kad trasoje išbandyta naujovė sustojimų metu gali trukdyti degalus pildančiam mechanikui.
„Virš degalų pildymo angos esame įmontavę mažą lemputę, kurią naudodami pranešame mechanikui kada jis turi ištraukti degalų pildymo žarną“, – pasakojo O. Harcusas.
„Dabar nerimaujame, jog sustojimo metu LED ekrane pateikiama informacija švies tiesiai mechanikui į veidą. Tai gali blaškyti ir sutrukdyti jam tinkamai atlikti savo darbą. Bet kokiu atveju tikimės, kad sirgaliams patiks ši naujovė. Tokiu atveju turėtume toliau ją naudoti.“
[youtube id=gOJBXqDUCxA]


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983