IndyCar. Nuo 2022 m. ketinama naudoti hibridinius variklius

IndyCar. Nuo 2022 m. ketinama naudoti hibridinius variklius
logo 2019 Rugpjūčio 01 d. 21:39, IndyCar

„IndyCar“ čempionate naujo formato varikliai bus naudojami ne nuo 2021 metų, o nuo 2022 m. To priežastis - priimtas sprendimas naudoti hibridinius motorus.

Čempionate dabar naudojami 2,2 l. V6 turbokompresoriniai varikliai su dviem turbinomis, kurių galia siekia iki 700 AG. Tikimasi, kad naujų hibridinių motorų galia sieks 900 AG. Naujo vidaus degimo variklio, kurio litražas išaugs iki 2,4 l, galia turėtų siekti 800 AG. Sportininkams naudojant „Push to Pass“ sistemą, galia turėtų padidėti 50 AG. Dar 50 AG turėtų pridėti kinetinė energijos rekuperacijos sistema (KERS).

„IndyCar“ atstovai tikisi, kad dėka naujų hibridinių variklių išaugs ne tik „Push to Pass“ sistemos galia, bet ir atsiras galimybė užgesusį variklį sportininkams užvesti patiems be pašalinių pagalbos.

Priėmus sprendimą dėl hibridinių variklių, nuo 2022 m. čempionate bus naudojami ne tik naujo formato motorai, bet ir nauja važiuoklė, kuri pakeis iki šiol naudojamą DW12.

Tikimasi, kad paskelbus apie naują variklių formatą, į čempionatą pavyks pritraukti daugiau gamintojų. Kol kas ekipoms motorus tiekia „Honda“ ir „Chevrolet“.

Čempionato vadovų planuose - naujo formato variklius naudoti iki 2027 m.

Kol kas nėra žinoma, ar naujas variklis ir nauja važiuoklė padidins bolido svorį. Dabar „IndyCar“ bolidas be piloto, degalų ir kitų skysčių sveria iki 740 kg.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983