„Infiniti“ pasitrauks iš „Formulės-1“ metų pabaigoje (7)

„Infiniti“ pasitrauks iš „Formulės-1“ metų pabaigoje
logo 2020 Gruodžio 22 d. 14:43, Red Bull/Getty Images

Šių metų pabaigoje „Infiniti“ kompanija pasitrauks iš „Formulės-1“, norėdama susikoncentruoti darbui geidžiamame prestižiniame segmente Kinijos ir Šiaurės Amerikos rinkose.

„Infiniti“ prekės ženklas į „Formulę-1“ atėjo 2011 metais kaip „Red Bull“ komandos rėmėjas, o po metų tapo pagrindiniu šios ekipos rėmėju. F-1 pasaulio čempionatui perėjus prie hibridinių jėgainių 2014 metais, „Infiniti“ tapo labai aktyviu „Renault“ techniniu partneriu – kompanija padėjo prancūzų ekipai kurti ERS sistemą.

„Renault“ komandos vadovas Cirylas Abiteboulas: „Mes gavome pranašumo penkerius metus bendradarbiaudami su tokiu techniniu partneriu kaip „Infiniti“. Jie su komanda pasidalino patirtimi kuriant elektros technologijas – tai tapo esminiu mūsų bendradarbiavimo momentu.

Be to, būdami „Renault-Nissan- Mitsubishi“ sąjungos dalimi, mes turėjome progą kartu dirbti ties inovaciniais ir naujausiais projektais, pavyzdžiui, „Infiniti Project Black S“ ir inžinerine „Infiniti“ akademija, nes kitoje situacijoje tai būtų neįmanoma. Mes iš karto su jais užmezgėme labai glaudžius ryšius ir tai buvo naudinga abiem pusėms.

Džiaugiamės kiekviena bendradarbiavimo minute ir didžiuojamės kiekviena bendro darbo akimirka. Linkime šiai kompanijai visko geriausio ateityje ir esame atviri bet kokiems projektams ateityje“.


Komentarai (7)
ddt
IP: 21ec4ad | 12/23 09:42 Atsakyti
Klepsidra
12/23 09:06

2019 - sales -21.5%, market share -24%

Labai daug kas krenta. Bet jei paskaitysi savo nuorodą, ten rasi ir sakinį - "In fact in 2017, the brand has a record year after selling 153,415 in the US."
Infiniti ir taip į F1 atėjo tik trumpam spręst klausimą dėl brand'o atskyrimo, tai ir jų pasitraukimas iš anksto buvo žinomas. Kita vertus, jei F1 taip ir neatvažiuoja į jų didžiausią rinką, koks tikslas leisti pinigus marketingui netikslinėse rinkose? Plius dėl COVID-16 (man patinka šis F1.lt naujadaras, negaliu niekuo sau padėt :D) labai daug gamintojų priversti atsisakyti nebūtinų išlaidų. Taigi, kai trauki info fragmentiškai, iš konteksto, kaip tu šiuo atveju - taip, situacija gali atrodyti net labai apniukusi. Bet apniukusi šiuo metu ji yra pas visus. Infiniti dirba ir naujina savo modelių gamą, QX55 yra pirmas iš tos strategijos, po to seks kiti bandymai (tavo nuorodoje yra ir toks sakinys "Infiniti has also announced recently that they would be shifting to electric vehicles. They claimed that all their new cars will be a hybrid or an electric vehicle by 2021. This should help increase the brand’s sales figures in the US since more and more American people are interested in electric vehicles"). Nieko čia nenormalaus.
Klepsidra
IP: 81d89fc | 12/23 09:06 Atsakyti
ddt
12/23 07:17

Kur tau krenta, pats duodi nuorodą ir nežiūri nei į skaičius, nei į grafikus. Atmesk šiuos metus, per kuriuos visi visur krenta - yra aibė brand'ų kurių bendras kritimas kaip minimum ne mažesnis, ir net pas dar gerai besilaikančius yra modelių, kurių kritimas yra žiaurus. Pakankamai normali ta situacija, turi jie ir elektrifikavimo strategiją pasitvirtinę ir konceptus pristatę. Imkim kitą paties teiginį - "nepristato n metų" - jis iškart žūna po abreviacija QX55, ir suma sumarum - kolega, nešaudykit pro šalį.

2019 - sales -21.5%, market share -24%
ddt
IP: 21ec4ad | 12/23 07:17 Atsakyti
Klepsidra
12/22 16:25

mano nustebimas yra ne apie tai, kur jie kazka ivedineja, o apie tai, kad pasakoja apie koncentracija i rinka, kuriai jokio naujo modelio nepristato n metu ir sales tik krenta:
https://www.goodcarbadcar.net/infiniti-us-sales-figures/

Kur tau krenta, pats duodi nuorodą ir nežiūri nei į skaičius, nei į grafikus. Atmesk šiuos metus, per kuriuos visi visur krenta - yra aibė brand'ų kurių bendras kritimas kaip minimum ne mažesnis, ir net pas dar gerai besilaikančius yra modelių, kurių kritimas yra žiaurus. Pakankamai normali ta situacija, turi jie ir elektrifikavimo strategiją pasitvirtinę ir konceptus pristatę. Imkim kitą paties teiginį - "nepristato n metų" - jis iškart žūna po abreviacija QX55, ir suma sumarum - kolega, nešaudykit pro šalį.
Kestutis Gps
IP: 56ba382 | 12/22 16:25 Atsakyti
O gal išsigando Renault kontrakto su berniuku, kuris galimai atsitempė į garažą tą sulankstomą kėdutę nuo Hondos laikų..? :-D
Klepsidra
IP: 81d89fc | 12/22 16:25 Atsakyti
beglys
12/22 16:20

Šiaip Infiniti visada buvo amerikos rinkai skirtas brendas. Kaip ir Lexus, kaip ir Acura. Visi šie brendai Luks klasės skaitėsi. Ir tik paskutiniais dešimtmečiais buvo bandoma įvesti šiuos brendus į europos rinką, bet tikriausiai vieninteliai kuriems tai pavyko tai Toyota su savo Lexus vardu.
Tai tavo nustebimas kažkoks keistas.

mano nustebimas yra ne apie tai, kur jie kazka ivedineja, o apie tai, kad pasakoja apie koncentracija i rinka, kuriai jokio naujo modelio nepristato n metu ir sales tik krenta:
https://www.goodcarbadcar.net/infiniti-us-sales-figures/
beglys
IP: 4bb32ec | 12/22 16:20 Atsakyti
Klepsidra
12/22 15:37

cia bajeris kazkoks ar kas? Infini koncentruojasi is siaures amerikos rinka kuriai tiekia outdated senus modelius? imho mires brandas foldina ir tiek

Šiaip Infiniti visada buvo amerikos rinkai skirtas brendas. Kaip ir Lexus, kaip ir Acura. Visi šie brendai Luks klasės skaitėsi. Ir tik paskutiniais dešimtmečiais buvo bandoma įvesti šiuos brendus į europos rinką, bet tikriausiai vieninteliai kuriems tai pavyko tai Toyota su savo Lexus vardu.
Tai tavo nustebimas kažkoks keistas.
Klepsidra
IP: 81d89fc | 12/22 15:37 Atsakyti
cia bajeris kazkoks ar kas? Infini koncentruojasi is siaures amerikos rinka kuriai tiekia outdated senus modelius? imho mires brandas foldina ir tiek
×

TOP naujienos