Pasak „Autosport”, „Ferrari“ sukurtą inovatyvią ratų konstrukciją, leidžiančią geriau aušinti stabdžius, jau artimiausiose lenktynėse pradės naudoti ir kitos „Formulės-1“ komandos.
Iš pradžių kilo rimtų diskusijų dėl tokio techninio sprendimo atitikimo šiuo metu galiojančioms taisyklėms, tačiau Tarptautinė automobilių federacija (FIA) užtikrino, kad šie įtaisai nėra judantys aerodinaminiai elementai. Juos praėjusio savaitgalio lenktynėse naudojo ne tik „Ferrari”, bet ir „Toyota“ bei „
Toro Rosso“ komandos.
Tuo tarpu, „McLaren“ ekipos vadovas Ronas Dennisas spėjo įžvelgti, kad tokia ratų konstrukcija neatitinka taisyklių, apibrėžiančių kvalifikacijos tvarką, mat reglamente aiškiai rašoma, jog po kvalifikacijos pradžios jokia bolido dalis negali būti keičiama. Jo teigimu, rato viduje sumontuota stabdžių aušinimo sistema, kitaip nei pats ratas, yra bolido dalis, tačiau ji keičiama kartu su visais keturiais ratais.
Įdomu tai, kad kai kurių šaltinių teigimu, „
Renault“ ekipos vadovas Flavio Briatore rimtai ruošiasi užprotestuoti „Ferrari“ komandos rezultatus, kuriuos ši pasieks Italijos GP lenktynėse. Dėl FIA paskelbto masės amortizatorių draudimo įniršęs italas esą turi neįvardinamų įrodymų, kad „raudonieji“ bolidai neatitinka taisyklių. Galbūt jam ir užkliuvo jau spėjusi pagarsėti inovatyvioji „Ferrari“ ratų konstrukcija?
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).