Interlagos iš techninės pusės (38)

Interlagos iš techninės pusės
logo 2003 Balandžio 02 d. 09:35
Brazilijoje esanti Interlagos trasa yra viena seniausių šiuo metu "Formulės-1“ lenktynėms rengti naudojamų trasų. Joje keletas sektorių vienas nuo kito labai skiriasi savo konfigūracija, tad neretai sakoma, kad Interlagos - tai kompromisų žiedas.
Variklių atžvilgiu ši trasa nėra labai griežta: beveik 57 procentus viso rato įveikimo akceleratorius būna nuspaustas iki galo, o tai, lyginant su daugeliu kitų trasų, nėra daug. Iš to laiko daugiausia tenka važiuojant labai ilga pagrindine tiesiąja - ja bolidai lekia bent septyniolika sekundžių. Tuo metu variklio sūkiai būna maksimalūs. Kitose trasos vietose variklio apsukos dažnai svyruoja, kadangi vidinė trasos dalis yra vingiuota ir čia apstu įvairaus tipo bei greičio posūkių. Be abejo, variklis turi nebijoti pastovaus apsukų svyravimo.
Anot "Renault“ komandos vyriausio inžinieriaus, vienas svarbiausių faktorių yra aukštis virš jūros lygio, kitaip vadinamas altitude. Interlagos trasa yra 700 metrai virš jūros lygio, o tokiame lygmenyje atmosferos slėgis yra daug mažesnis. Tai įtakoja mažesnį variklių galingumą, nes deguonies kiekis ore yra mažesnis. Būtent elektronika yra naudojama siekiant bent kažkiek kompensuoti šį galios netekimą.
Aerodinaminiu požiūriu tik efektyvus kompromisas sumažina rato įveikimo laiką, kadangi vidinė ir išorinė trasos dalys skiriasi kaip diena nuo nakties. Gerai susireguliavus bolidą vienai daliai, galima prarasti labai daug laiko kitoje dalyje, tuo labiau, kad tiek greitų tiesiųjų gale, tiek lėtoje vidinėje dalyje yra pakankamai vietos lenkimams. Tuo paaiškinamas pilotų siekis susireguliuoti bolidą, kad šis būtų greitas visoje trasoje.

Komentarai (38)
Malek
| 04/02 09:37 Atsakyti
Na taip tai viena is seniausiu ir beje graziausiu trasu.
baidas
| 04/02 09:40 Atsakyti
Na tai auksciausiai esanti trasa (atrodo)
o idomu butu jei padarytu trasa zemiau juros lygio
salia mirties juros pvz. ... galingumas padidetu :)
Minzz
| 04/02 10:11 Atsakyti
Gana smagi trasa, lenktynes turetu but ydomios.
demonix
| 04/02 10:17 Atsakyti
Regis nusimato, smagios lenktynes in Brazilia tikiuosi kad sis gp bus sekmingas abiems "sidabriniu streliu" pilotams K.R und D.C :)))Laukiu, nesulaukiu lenktyniu...
antoska
| 04/02 10:35 Atsakyti
Oi mėgstu aš Braziliją. Tikėkimės gerų varžybų.
O-N-I-S
| 04/02 10:54 Atsakyti
Brazilija rulezzzzz!!!
Rata
| 04/02 10:57 Atsakyti
Sveiki, na ka, manau dabar shansa gali gauti ir Williamsai, nes cia pirma trasa kur galima pasinaudoti variklio galingumu, antra, cia vel gali tureti problemu Ferrari, nes aukshta temperatura ir grubleta danga gali sukelti tu paciu problemu su padangomis kaip ir Malaizijoje. Beje, nesuprantu kaip Interlaga gali buti seniausia, juk man atrodo seniausios varda turi Silverstounas, ar ne ? Aj ir dar, gal kas gali paaishkint, kaip praeitame etape ralfas, budamas 4 ir uzhvares ish boxu tai ir liko ketvirtas, kas ten nutiko, bo tos vietos ir komentatoriainegalejo paaiskint.
moderator PauliusMS
| 04/02 11:00 Atsakyti
Rata> aiskiai parasyta - viena seniausiu. Is kur tokia info gavai, kad ji seniausia?
wytas
| 04/02 11:20 Atsakyti
Po starto pirmas posukis i kaire ir po to staigiai i desine, po to vel i kaire..po to ilga tiesioji...heh...kaip man sita trasa asocijuojasi su vienu Formula simuliatoriumi kuri pries 4 metus zaizdavau diena nakti.
zebrasss
| 04/02 11:27 Atsakyti
Atrodo lenktynes nusimato ne ka nuobodesnes nei buvo ir pirmos dvi.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas