Ispanijoje - M. Verstappeno pergalė ir „Red Bull“ dublis (211)

Ispanijoje - M. Verstappeno pergalė ir „Red Bull“ dublis
logo Gegužės 22 d. 17:33, Red Bull Content Pool / Getty Images

Ispanijoje, Barselonos trasoje, surengtose F-1 lenktynėse dar vieną pergalę iškovojo pasivažinėjimo už trasos ribų neišvengęs Maxas Verstappenas. Tuo tarpu ilgą laiką varžybose pirmavęs Charlesas Leclercas finišo nepasiekė dėl technikos gedimo.

Minėtasis C. Leclercas sėkmingai pradėjo lenktynes ir išsaugojo kvalifikacijoje iškovotą pirmą poziciją. Tuo tarpu už jo startavę keli sportininkai susidūrė su įvairiomis problemomis. Jau pirmame rate susidūrimo neišvengė ir į rikiuotės galą nusirito Lewisas Hamiltonas ir Kevinas Magnussenas. Dar po kelių ratų už trasos ribų išlėkė ir iš penktos į vienuoliktą poziciją nukrito Carlosas Sainzas. O po kelių ratų panašus likimas ištiko ir M. Verstappeną, kuris iš antros pozicijos nukrito į ketvirtą.

Ilgą laiką pirmavęs ir persvarą prieš varžovus didinęs C. Leclercas 27-ame rate susidūrė su technikos gedimu ir pasitraukė iš varžybų. Tad kova tarp George‘o Russello ir M. Verstappeno vyko nebe dėl antros, o pirmos vietos. Olandui sunkiai sekėsi įveikti varžovą. Kadangi tinkamai neveikė DRS, „Red Bull“ pilotas gana ilgai kankinosi važiuodamas paskui britą, bet vėliau jį aplenkė.

Į techninio aptarnavimo zoną M. Verstappenui pasukus atlikti antrą sustojimą, S. Perezas aplenkė G. Russellą ir tapo nauju lenktynių lyderiu.

Po to, kai antroje varžybų pusėje dar vieną sustojimą atliko minėtasis G. Russellas, kitokios taktikos dėka M. Verstappenas atsidūrė priekyje varžovo ir ėmė vytis komandos draugą S. Perezą.

Varžyboms artėjant link pabaigos, „Red Bull“ liepė S. Perezui praleisti į priekį M. Verstappeną. Tai padaręs meksikietis atliko dar vieną sustojimą, kad užfiksuotų geriausią rato įveikimo laiką ir iškovotų papildomą tašką.

M. Verstappenas finišo liniją kirto pirmas ir iškovojęs pergalę tapo čempionato lyderiu. Tuo tarpu S. Perezas turėjo pasitenkinti antra vieta.

Lenktynių pabaigoje G. Russellas sulaukė nurodymo iš komandos sulėtinti tempą. Nepaisant to, britui pavyko finišuoti trečioje vietoje ir iškovoti prizinę vietą.

Puikiai lenktynėse pasirodė ir kitas „Mercedes“ pilotas L. Hamiltonas. Varžybų pradžioje nukritęs į 19-ą vietą, britas varžybų pabaigoje buvo pakilęs iki ketvirtos. Bet kaip ir G. Russellas, L. Hamiltonas taip pat turėjo sulėtinti tempą paskutiniame rate. Tuo pasinaudojęs C. Sainzas aplenkė varžovą ir finišavo ketvirtas, tad L. Hamiltonui teko pasitenkinti penkta vieta.

Šeštoje vietoje finišo liniją kirto „Alfa Romeo“ atstovas Valtteri Bottas, kurį laiką kovojęs dėl vietos pirmame penketuke.

Taškus šios dienos lenktynėse iškovojo abu „Alpine“ komandos sportininkai. Estebanas Oconas finišavo septintas, o iš rikiuotės galo startavęs Fernando Alonso - devintas. Tarp jų įsiterpė „McLaren“ pilotas Lando Norrisas, o stipriausiųjų dešimtuką užbaigė Yuki Tsunoda.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Maxas Verstappenas

1:37:20.475

66

2.

Sergio Perezas

+13.072s

66

3.

George'as Russellas

+32.927s

66

4.

Carlosas Sainzas

+45.208s

66

5.

Lewisas Hamiltonas

+54.534s

66

6.

Valtteri Bottas

+59.976s

66

7.

Estebanas Oconas

+75.397s

66

8.

Lando Norrisas

+83.235s

66

9.

Fernando Alonso

+1lap

65

10.

Yuki Tsunoda

+1lap

65

11.

Sebastianas Vettelis

+1lap

65

12.

Danielis Ricciardo

+1lap

65

13.

Pierre'as Gasly

+1lap

65

14.

Mickas Schumacheris

+1lap

65

15.

Lance'as Strollas

+1lap

65

16.

Nicholas Latifi

+2laps

64

17.

Kevinas Magnussenas

+2laps

64

18.

Alexanderis Albonas

+2laps

64

19.

Guanyu Zhou

DNF

28

20.

Charlesas Leclercas

DNF

27


Komentarai (211)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
qq
IP: a12ef1c | 05/23 23:03 Atsakyti
Zedabiejus
05/23 20:22

Na man nebutu problemu jei hamis kaip alonso turetu bent 2 titulus, na tiek to bent 3 ar 4 nu bet ne 7, man taip pat jo pasiekimai feikiniai db atrodo kaip messi 7 ballon dorai ir tokiu nepelnytai perdaug titulu gavusiu sportininku nemegstu

HAM pasiekimai nefeikiniai. NEs įveikti 3 pasaulio čempionai.
VER feikiniai, nes visi priversti jam atiduoti pergales. HAM pats pasiima.
Starka
IP: b607778 | 05/23 22:38 Atsakyti
Darka
05/23 21:24

Kad zymiai greitesnis tas verstapenas buvo kaip tau tas perezas laimes nebent jei blokuos ir agresyviai ginsis, pasizek maxas uzsidejo softus belekazkokiu momentu iskart po sekunde su virsum jau kirpo nuo to perezo, nebuvo net sansu jam

Jei Perezui nebuvo šansų ir po sekunde varė pienius, tai kam tie praleidinėjimai. Taip ar taip lengvai būtų apsilenkęs, ar visgi nelabai... Bet sintetinis be kitų pagalbos lenktynių neišsivaizduoja. Perezas skuduriukas, net Botas šluostosi į jį kojas.
Darka
IP: 93f7900 | 05/23 21:24 Atsakyti
niuniu
05/23 21:08

Uz jus greiciausiai ilgiau stebiu f-1. Jeigu pirma karta Peresas nebutu komandos paprasytas praleides verstapeno, greiciausiai butu nugalejes, ir dabar pirmautu iskaitoje. Per varzybas viena karta praleisti , du kartus, ar 5 kartus praleisti i prieki, kur ta riba? Anksciau budavo tik sezono gale, kai nebeturi komandos narys sansu su chiampo kovoti praleisdavo, dabar netgi Pereso pergale suvalge, sezono pradzioje

Kad zymiai greitesnis tas verstapenas buvo kaip tau tas perezas laimes nebent jei blokuos ir agresyviai ginsis, pasizek maxas uzsidejo softus belekazkokiu momentu iskart po sekunde su virsum jau kirpo nuo to perezo, nebuvo net sansu jam
mariusis
IP: 7ad5add | 05/23 21:09 Atsakyti
Zedabiejus
05/23 20:54

As esu kur kas auksciau ju ir tu negali man pavydeti del to

Aš ne kad negaliu, aš net nesvajoju tau pavydėti, nes paprasčiausiai nėra ko 😂
niuniu
IP: 7796dbe | 05/23 21:08 Atsakyti
Darka
05/23 20:53

Eiktu mouse, cia viena ir ta pati komanda kuri moka algas pilotam, ta pati organizacija. Koks jiem tolkas jei abu pilotai iskris ir komanda neteks 50 tasku. Jau kiek yra buve tokiu epizodu apsurdisku, shumacheri visada visi zinojo kad reikia praleisti... Ir siais laikais visada taip bus, pagrindinis pilotas yra pagrindinis, nebent jei jis butu letesnis tada butu atvirksciai. O ka jus cia pliurpiat atrodo kad pirma karta formules lenktynes pradejot stebet ir cia purkstaujat.

Uz jus greiciausiai ilgiau stebiu f-1. Jeigu pirma karta Peresas nebutu komandos paprasytas praleides verstapeno, greiciausiai butu nugalejes, ir dabar pirmautu iskaitoje. Per varzybas viena karta praleisti , du kartus, ar 5 kartus praleisti i prieki, kur ta riba? Anksciau budavo tik sezono gale, kai nebeturi komandos narys sansu su chiampo kovoti praleisdavo, dabar netgi Pereso pergale suvalge, sezono pradzioje
Zedabiejus
IP: 93f7900 | 05/23 20:54 Atsakyti
mariusis
05/23 20:48

Ko tu čia tiesinies. Nei man įdomų kiek tau tai probelmų sukelia/nesukelia kas kiek titulų turi. Tiesiog graudžiais skaitosi kofų ,, specialisto” kliedesiai apie sportininkus, kurie pasiekė tiek kiek tu 1000 gyvenimų su savo kofais nepasieksi.

As esu kur kas auksciau ju ir tu negali man pavydeti del to
Darka
IP: 93f7900 | 05/23 20:53 Atsakyti
niuniu
05/23 20:46

Isivaizduokite situacija, NBA reguliariam sezone, dvi Los Angelo komandos zaidzia, vienai sekasi gerai, o kita yra gale. Ta kuri blogai zaidzia, bet laimineja varzybas pries geresne komanda,o geresniai komandai reikia tasku, kad uzimtu geresne vieta. Jeigu pasiduotu blogesne komanda, butu skandalas... Bet F-1 tai yra normalu... Uz tokias sutartas varzybas NBA komanda butu nubausta, o F-1 vsio legalna... Geda

Eiktu mouse, cia viena ir ta pati komanda kuri moka algas pilotam, ta pati organizacija. Koks jiem tolkas jei abu pilotai iskris ir komanda neteks 50 tasku. Jau kiek yra buve tokiu epizodu apsurdisku, shumacheri visada visi zinojo kad reikia praleisti... Ir siais laikais visada taip bus, pagrindinis pilotas yra pagrindinis, nebent jei jis butu letesnis tada butu atvirksciai. O ka jus cia pliurpiat atrodo kad pirma karta formules lenktynes pradejot stebet ir cia purkstaujat.
mariusis
IP: 7ad5add | 05/23 20:48 Atsakyti
Zedabiejus
05/23 20:22

Na man nebutu problemu jei hamis kaip alonso turetu bent 2 titulus, na tiek to bent 3 ar 4 nu bet ne 7, man taip pat jo pasiekimai feikiniai db atrodo kaip messi 7 ballon dorai ir tokiu nepelnytai perdaug titulu gavusiu sportininku nemegstu

Ko tu čia tiesinies. Nei man įdomų kiek tau tai probelmų sukelia/nesukelia kas kiek titulų turi. Tiesiog graudžiais skaitosi kofų ,, specialisto” kliedesiai apie sportininkus, kurie pasiekė tiek kiek tu 1000 gyvenimų su savo kofais nepasieksi.
niuniu
IP: 7796dbe | 05/23 20:46 Atsakyti
Isivaizduokite situacija, NBA reguliariam sezone, dvi Los Angelo komandos zaidzia, vienai sekasi gerai, o kita yra gale. Ta kuri blogai zaidzia, bet laimineja varzybas pries geresne komanda,o geresniai komandai reikia tasku, kad uzimtu geresne vieta. Jeigu pasiduotu blogesne komanda, butu skandalas... Bet F-1 tai yra normalu... Uz tokias sutartas varzybas NBA komanda butu nubausta, o F-1 vsio legalna... Geda
Zedabiejus
IP: 93f7900 | 05/23 20:22 Atsakyti
mariusis
05/23 19:26

Bet ir svaigalas esi 😀 Gerai kad Shumio karjera buvo nagais ir dantimis kovojo dėl kiekvienos pergalės, kai net komandos draugas ant paskutinio posūkio praleisdavo ir viskas aiškėdavo paskutiniuose posūkiuose😀 Dar pataranuoti mėgėjas buvo ir diskvalifikuotas. Šauniausiais pilotas 😀 gaila, kad dar kokių 4 papildomų titulų ,,neiškovojo”, su stačiu iki dabar lakstytum 😂

Na man nebutu problemu jei hamis kaip alonso turetu bent 2 titulus, na tiek to bent 3 ar 4 nu bet ne 7, man taip pat jo pasiekimai feikiniai db atrodo kaip messi 7 ballon dorai ir tokiu nepelnytai perdaug titulu gavusiu sportininku nemegstu
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas