Ispanijos GP: bolidų naujovės

Ispanijos GP: bolidų naujovės
logo 2009 Gegužės 06 d. 17:18, BMW
Šį savaitgalį nemažai „Formulės-1“ komandų pristato atnaujintus bolidus. Pateikiame jums trumpą komandų bei jų pristatomų atnaujinimų sąrašą.
„Ferrari“
„Ferrari F60“ važiuoklė Barselonoje bus lengvesnė, tad lenktynininkams ir inžinieriams bus lengviau išdėstyti balastą bolide. Be to, komanda turės naują aerodinamikos paketą, įskaitant ir dvigubą difuzorių. Pagrindinis atnaujinimų tikslas – didesnės prispaudžiamosios galios generavimas, mat būtent šioje vietoje italų komanda kentėjo nuo pat sezono pradžios.
„Renault“
Dvigubą difuzorių prancūzai pristatė jau Kinijoje – bolidą su šiuo įtaisu pilotavo Fernando Alonso. Sprendimas buvo naudojamas jau abiejų komandos pilotų automobiliuose Bahreine. Ekipos technikos direktorius Patas Symondsas buvo labai patenkintas įrenginio veikimu, bet kritiškai vertino komandos sezono pradžios rezultatus.
Barselonoje „Renault“ žada naują dvigubo difuzoriaus ir bolido dugno versiją, pakeistą galinį sparną bei patobulintus didesnio aerodinaminio efektyvumo ratų gaubtus.
BMW
Vokiečių komanda pasirinko strategiją, kurią pats komandos vadovas Mario Theissenas pavadino klaidinga. Jie netobulino bolido nuo pat sezono pradžios, bet dabar, Ispanijoje, vokiečiai žada masyvius pokyčius automobilio aerodinamikoje. Tiesa, dėl pastarųjų, komanda negalės naudotis KERS sistema bent kelių etapų metu, mat BMW nori įsitikinti atnaujinimų teikiamais pranašumais.
Beje, dvigubo difuzoriaus Barselonoje jie dar nenaudos.
„Brawn“
„Brawn“ pradėjo sezoną bolidu, kurį tobulino virš metų, o visa automobilio konstrukcija buvo paremta sudėtingu dugno, priekinio sparno bei dvigubo difuzoriaus sprendimu, kuris pasiteisino su kaupu.
Barselona yra trasa, kuri dėkinga aerodinamiškai efektyviems automobiliams, tad ir šioje trasoje galima tikėtis britų komandos pranašumo. Beje, panašiai kaip ir BMW, komanda neturėjo jokių papildomų atnaujinimų nuo pat sezono pradžios, o Barselonoje jau pristatys keletą jų.
Williams
Vienintelė komanda, turinti dvigubą difuzorių, kuri visiškai neišnaudojo savo persvaros yra „Williams“. Nors treniruotėse pilotai visuomet rodo įspūdingą greitį, šis lenktynėse tarsi išgaruoja.
Barselonoje komanda pristato kelis atnaujinimus, bet manoma, kad kitos panašaus pajėgumo ekipos padarė didesnius žingsnius.
Dar apmaudu tai, jog vienintelė ekipa, sukonstravusi mechaninę, o ne elektrinę KERS sistema, jos dar nenaudojo.
„McLaren“
„McLaren“ sezono strategija paremta psichologiniu ekipos narių komfortu – kai atnaujinimai pristatomi kiekviename „Grand Prix“ etape, pozityviai ir užtikrintai jaučiasi ir lenktynininkai ir likę ekipos nariai. Vadovas Martinas Whitmarshas įsitikinęs, kad tai yra labai naudingas būdas išlaikyti tinkamą progreso lygmenį ir, atrodo, jis yra teisus, mat kiekviename etape jo lenktynininkai kovoja vis arčiau rikiuotės priekio.
Ispanijoje „McLaren“ planuoja naudoti dvigubą difuzorių, tad galima tikėtis gerų rezultatų. Vėliau komanda žada dar daugiau atnaujinimų.
„Red Bull“ ir „Toro Rosso“
„Red Bull“ šiuo metu yra pajėgiausia ekipa, kurios boliduose nėra dvigubų difuzorių. Ispanijoje komanda naudos keletą atnaujinimų, tačiau ir be jų „raudonieji buliai“ turėtų būti greiti, mat Barselonoje yra nemažai greitų posūkių, kuriuose šie automobiliai važiuoja puikiai.
Pažymėtina tai, jog jau Monake arba vėliausiai – Turkijoje – „Red Bull“ jau turės dvigubą difuzorių, tad komandos reikalai greičiausiai judės tik teigiama kryptimi.
Kita koncerno „Red Bull“ komanda „Toro Rosso“ šįmet negali pasigirti puikiais rezultatais, kaip tai buvo 2008 m., bet jau šį savaitgalį itališkų bulių bolidai irgi turės keletą atnaujinimų, o vėliau – ir dvigubus difuzorius.
„Toyota“
Viena iš ekipų, kuri nuo pat sezono pradžios naudojo dvigubą difuzorių yra „Toyota“. Nors komandos rezultatai kol kas svyravo, manoma, kad Barselonoje pristatomi aerodinaminiai pokyčiai sustiprins japonų pozicijas rikiuotės priekyje.
„Force India“
Nors žingsniai, kuriuos daro „Force India“ ir atrodo nematomi, komanda progresuoja išties neblogai. Barselonoje jie turės naują priekinį sparną, kuris bus valdomas iš piloto kokpito. Kitos komandos šį sprendimą naudoja nuo pat sezono pradžios.
Deja, „Force India“ dar neatliko visų reikiamų darbų bolide montuojant KERS sistemą, tad kol kas lenktyniaus be jos.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983