Išsamus McLaren komandos diskvalifikavimo aprašymas ir komandos

Išsamus McLaren komandos diskvalifikavimo aprašymas ir komandos
logo 2000 Kovo 27 d. 14:00, F-1.lt
McLaren-Mercedes, kurį vairavo britas David Coulthard buvo diskvalifikuotas iš Brazilijos DP dėl priekinio sparno neatitikimo techniniams nuostatams.
Po etapo apžiūrint bolidus, net penki iš pirmojo šešetuko bolidai buvo įtarti taisyklės, kuri apibrėžia po bolidu esančios medinės plokštės storį, reguliuojančios bolido pakilimą nuo kelio dangos, pažeidimu. Nepaprastas nusidėvėjimas matyt buvo sukeltas bolido dugnui liečiantis su labai nelygia danga Interlagos trasos tiesiojoje.
Po ilgo delsimo penki bolidai pripažinti atitinkantys reikalavimus, o Coulthard'o McLaren vis dar buvo tiriamas. 19:25 vietiniu laiku. Buvo paskelbti galutiniai rezultatai, pagal kuriuos David Coulthard (bolido numeris 2) buvo diskvalifikuotas, dėl to, kad priekinis sparnas buvo per aukštai.
Techniniuose nuostatuose nurodyta, jog tam, kad užtikrinti tam tikrą aukštį nuo kelio dangos, visi F1 bolidai turi medinę plokštę pritvirtintą prie bolido apačios. O tos plokštės nusidėvėjimas yra ribojimas taisyklėmis.
Pagal šį kriterijų keletas bolidų neatitiko reikalavimų. Išties tik vienintelis bolidas (iš pirmo šešetuko) visiškai atitiko šiuos reikalavimus tai buvo Giancarlo Fisichella vairavęs Benetton, lenktynes baigęs trečioje vietoje. Ironiška, nes būtent italas ilgiausiai važiavo iki pirmojo sustojimo ir buvo prisipylęs daugiausia kuro stato metu.
Problemą sukėlė labai nelygi Interlagos trasos danga starto-finišo tiesiojoje. Tačiau Stiuartai priėmė sunkų sprendimą, nusprendę, kad tai neįtakojo lenktynių galutinių rezultatų.
Visos komandos buvo supažindintos su situacija ir visos teisinosi nelygia trasa. Ir nors buvo galimybė juo visus diskvalifikuoti, tačiau buvo nuspręsta priimti pasiaiškinimus. Tačiau McLaren, kurį vairavo David Coulthard neatitiko ir kitų reikalavimų - jo bolido priekinis sparnas neatitiko reikalavimų 7mm , o tai yra 2 mm virš leistinos 5mm paklaidos. Komanda teisinosi, kad tai įvyko dėl nelygios trasos.
Po apžiūrėjimo komanda turėjo 1-ą valandą per kurią galėjo apskųsti sprendimą juos diskvalifikuoti. Po to kai McLaren tai padarė, jie išleido pareiškimą spaudai:
"Po lenktynių apžiūrėjus bolidą, Stiuartai informavo komandą, kad David Coulthard bolidas neatitiko techninių nuostatų straipsnio 3.7 (dėl priekinio sparno plokščių aukščio) dviem mmm, virš leistinos paklaidos. Komanda nustatė, kad apatinei bolido daliai ir šasi buvo padaryti žymūs pažeidimai, o priekinio sparno plokštės pasisuko apie savo ašį. Tai atsitiko dėl labai nelygios San Paulo trasos dangos sukėlusios dažną bolido apatinės dalies kontaktą su danga ir vibraciją. Komanda apskundė Stiuartų, kurie neatsižvelgė į neįprastas aplinkybes, sprendimą diskvalifikuoti bolidą"
Kol apeliacija bus svarstoma FIA, visi kiti lenktynininkai baigę už Coulthard oficialiai pakilo po vieną vietą aukštyn, o BMW WilliamsF1 komandos narys, Jenson Button, jau savo antrosiose lenktynėse iškovojo tašką.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983