J. Allisonas: artėja labai įdomus periodas

J. Allisonas: artėja labai įdomus periodas
logo 2023 Spalio 16 d. 18:15, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd nuotr.

Likus 5 etapams iki sezono pabaigos „Mercedes“ yra antra Konstruktorių įskaitoje, lenkdama „Ferrari“ ir jei komandai pavyks šią vietą išlaikyti, tai bus šiokia tokia pažanga lyginant su 2022 metais.

Beje, tai vargu ar paguodžia „Mercedes“ technikos direktorių Jamesą Allisoną ir jo kolegas, todėl kad visą kolektyvą džiugina tik pergalės ir Braklyje dedamos visos pastangos, kad būtų sugrįžta į lyderių pozicijas.

Beje, „Mercedes“ puikiai supranta, kad greitai to padaryti nepavyks. Tačiau eilinis žingsnis bus padarytas jau šį savaitgalį: Ostine W14 bolidai turės naują modernizuotą dugną.

„Tikiuosi, tai leis mus truputį pagreitėti, o tai visada būna gerai, - J. Allisonas kalbėjo leidiniui „The Race“. - Bet visų pirma – tai naudingas sprendimas, kadangi leidžia nuspręsti, ar mes pasirinkome teisingą vystymosi kryptį. Rato įveikimo laiką tai pagerins nežymiai. Visa tai yra naudinga, bet mes nesitikime aplenkti Maxo Verstappeno“.

Aplenkti dabar jau triskart pasaulio čempioną ir jo komandą, kuri pirma laiko iškovojo pergalę Konstruktorių taurėje – tai netolimos ateities reikalas ir tai, jei bus įgyvendintas optimistinis scenarijus. O kol kas RB19 lieka pati geriausia pasaulio čempionato mašina, labiausiai jos pranašumai atsiskleidžia greituose ir vidutiniuose posūkiuose.

Be to, RB19 gerai tvarkosi visų pobūdžių trasose, kai reikalaujama skirtingo aukščio prošvaisa. Vienintelis etapas, kuriame M. Verstappenui nepavyko atskleisti bolido potencialo, buvo Singapūro GP, bet tik dėl to, kad komandai nepavyko tinkamai sureguliuoti važiuoklės.

„Mercedes“ problemos yra kur kas gilesnės: prie didelio greičio W14 galinė dalis nepasižymi stabilumu.

„Lenktynininkai gali nuvažiuoti gerą ratą, justi, kad daro tą patį, bet kitas ratas išeina daug blogesnis, - aiškino J. Allisonas, pasakodamas apie tai, kaip tai pasireiškia.

Todėl „Mercedes“ jau yra nutarusi atsisakyti sprendimų, kurie buvo įdiegti į 2023 m. važiuoklę – kitais metais bolidas bus visai kitoks.

Yra ypatinga priežastis, kodėl kitam pasaulio čempionatui svarbu pasiruošti kuo geriau: 2026 metais įsigalios naujas reglamentas ir „Formulė-1“ pereis prie kitos kartos automobilių, kurių kūrimas prasidės iš anksto, be sąlygas tam jau reikia kurti dabar.

„Kitą sezoną labai svarbu pradėti geros formos, - pažymėjo „Mercedes“ technikos direktorius. - Reikia pasistengti, kad kito sezono rezultatai būtų aukštesnio nei vidutinis lygio, todėl, kad mes turime galvoti apie 2026 metus ir didelė tikimybė, jog 2025 m. bolidai bus panašūs, kokius turėsime ir 2024 metais. Todėl ypač svarbu, kad kito sezono mašina būtų gera.

Tai verčia dirbti labai sutelktai, nes mes norime, kad artimiausi čempionatai būtų sėkmingi, kad būtų galima normaliomis sąlygomis ruoštis naujo Techninio reglamento įsigaliojimui. Man regis, kad mes labai gerai įsivaizduojame, kokia turi būti mūsų kita mašina.

Šiame sezone mes nedemonstravome įspūdingų rezultatų ir pažangos, skirtingai nuo „McLaren“, tačiau visą šį sezoną mes užsiėmėme tuo, kad klojome kitą kursą ir mums pavyko pasiekti aiškaus įsivaizdavimo, koks turi būti kitas mūsų automobilis ir ką reikia daryti. Dabar ateina labai įdomus periodas, kadangi mes jau pradėjome intensyviai ruošis kitiems metams“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983