J. Plooijis: Pamatyti T. Wolffą „Aston Martin“ komandoje - realu (19)

J. Plooijis: Pamatyti T. Wolffą „Aston Martin“ komandoje - realu
logo Balandžio 03 d. 21:01, Daimler

Nyderlandų F-1 žurnalistas Jackas Plooijis išsakė savo nuomonę apie „Mercedes“ vadovo Toto Wolffo galimybes pereiti į „Aston Martin“.

Minėtasis T. Wolffas neseniai neigė gandus, kad planuoja pakeisti komandą. Anot žurnalisto, tokia austro reakcija normali, bet tai nereiškia, kad jo nepamatysime keičiančio komandą.

„Mane nustebino toks jo pareiškimas. Su juo palaikau gerus santykius ir jis nieko panašaus man nesakė“, - kalbėjo J. Plooijis.

„Gali būti, jog Toto nesutaria su „Mercedes“ valdžia. Kiek man žinoma, ne visi buvo patenkinti tuo, jog Oconas atsidūrė „Renault“ komandoje. Gali būti, jog jie nori sukti į kairę, o Toto pasukti į dešinę. Jei „Mercedes“ nuspręs skirti daugiau pinigų „Formulės-E“ projektui ir negalės užtikrinti, jog liks F-1 dar dešimt metų, Toto gali pakoreguoti savo planus. Jei Lawrence‘as su giliomis kišenėmis yra geras tavo draugas ir tu įžvelgi verslo planą, tokiu atveju perėjimas į „Aston Martin“ gali pasirodyti gana patrauklus.“

„Lawrence‘ui „Aston Martin“ įsigijimas tikrai nebuvo kažkas ypatingo, nes gamintojas turi problemų. Strollui svarbus įvaizdis, kurį jis bando sukurti. „Aston Martin“ tikrai nėra aukso gysla. O Strollas pinigų turi daug, tad investicijų tikrai bus. Bet jei komandoje atsidurs Toto, Lawrence‘o sūnaus Lance‘o karjera komandoje tikrai bus baigta.“

J. Plooijis mano, kad T. Wolffo netektis „Mercedes“ komandai būtų skausminga.

„Jis labai svarbus asmuo. Galima sakyti, kad jis lyg tepalas tarp visų „Mercedes“ detalių. Esu įsitikinęs, kad Toto padarys viską, kad Lewisas liktu komandoje. Pažiūrėkime į viską paprasčiau. Jis dažnai kalbasi su Lewisu ir puikiai žino, kad čempionas turi ypatingų norų. Toto tai supranta, tad jis vaidina svarbų vaidmenį Lewiso derybose su „Mercedes“. Tad jei Toto paliks komandą, jie turės rimtų problemų.“

„Kartu su Toto komandą galėtų palikti ir kiti specialistai. Egzistuoja susitarimai, Lawrence‘as apie tai žino ir manau supranta, jog tai gali būti puiki proga. Bet prisiminkite kas nutiko su „Williams“ ir Paddy Lowe. Jis paliko „Mercedes“ ir žmonės tada galvojo, kad „Williams“ turės greitą bolidą. Visi puikiai prisimena kuo viskas baigėsi.“


Komentarai (19)
Norge logo rėmėjas
| 04/05 10:21
A85, AF1 - matomai, nusiziureje vakar nuo musu, wolfo tema savo nuomone issake italu, vokieciu ir rusu motosport.com zurnalistai :) gal ir jum bus idomu
https://ru.motorsport.com/f1/news/istoriya-aston-martin-i-volfa-zakonchilas-net-schitayut-troe-redaktorov-motorsportcom/4776775/
A85 logo rėmėjas
| 04/04 21:20
tribeca
| Balandžio 04 d. 19:26

O kodel Williams atsisveikino su juos is dugno istraukusiu Pat? Turbut kaip kazkada Adrian (kuri irgi savo laiku pramete ir panasiai taip nusirito is cempioniskos komandos iki vidutinioku) akciju paprase ir didesnes algos?

Šito nežinau :)

Yra puikus video apie Williams istoriją, tame tarpe ir jų nuopolį, tai gal ten paminėjo kažkur, kur neatkreipiau dėmesio: https://www.youtube.com/watch?v=-Otp4zwabVQ
tribeca
| 04/04 19:26
A85 logo rėmėjas
| Balandžio 04 d. 08:51

Paddy buvo iškištas į Williams a la kaip kompensacija už Bottas, o realiai taip Mercedes juo gražiai atsikratė. O, kad Lowe aiškiai pervertino savo sugebėjimus pasimatė, kai buvo be ceremonijų iškrapštytas iš Williams.

O kodel Williams atsisveikino su juos is dugno istraukusiu Pat? Turbut kaip kazkada Adrian (kuri irgi savo laiku pramete ir panasiai taip nusirito is cempioniskos komandos iki vidutinioku) akciju paprase ir didesnes algos?
Norge logo rėmėjas
| 04/04 17:42
AF1
| Balandžio 04 d. 17:26

Darbas ir mokslai niekur nedingo, net ir ypatingosios padeties aplinkybemis.
O rasyt, kai bus apie ka, galbut :)

laukiam :)
AF1
| 04/04 17:26
Norge logo rėmėjas
| Balandžio 04 d. 16:36

AF1 - bet nesuprantu, kas cia darosi? :) atrodo, karantinas, ir turetu buti marios laiko, o pas tamsta paskutinis rasinelis apie testus ir mersu DAS. sakau, f1 megejams butu idomu suzinoti tamstos nuomone apie tai, ko galime tiketis del sez.pradzios, jei ji is viso bus. galetum brukstelt apzvalgele apibendrinant visu itakingu susijusiu asmenu nuomone del imanomos sez,pradzios datos ir formato, tradiciskai pateikiant savaji spejima ;) aptingai biski :)

Darbas ir mokslai niekur nedingo, net ir ypatingosios padeties aplinkybemis.
O rasyt, kai bus apie ka, galbut :)
Norge logo rėmėjas
| 04/04 16:36
AF1 - bet nesuprantu, kas cia darosi? :) atrodo, karantinas, ir turetu buti marios laiko, o pas tamsta paskutinis rasinelis apie testus ir mersu DAS. sakau, f1 megejams butu idomu suzinoti tamstos nuomone apie tai, ko galime tiketis del sez.pradzios, jei ji is viso bus. galetum brukstelt apzvalgele apibendrinant visu itakingu susijusiu asmenu nuomone del imanomos sez,pradzios datos ir formato, tradiciskai pateikiant savaji spejima ;) aptingai biski :)
Norge logo rėmėjas
| 04/04 12:25
AF1
| Balandžio 04 d. 10:35

Gal 30% komandos savininkas, kaip pvz? O pagal Forbes valuation tai yra 30% nuo 1.015 bn USD. Stai toks kuklus Toto indelis ir kartu atsakomybe. Ir jis, beje, nera samdomas vadovas, tiesiogone to zodzio prasme, jis yra vienas svarbiausiu shareholderiu.
Ir visos ankstyvos kalbos apie jo isejima turi itakos jo (ir Daimler) investiciju vertei.

Lyginti Toto su leprekonu Lowe yra isvis absurdiska, Lowe buvo ir yra apie nieka (ka puikiai irode grizes i savo alma matter Williams).

Tik nereikia cia akiu pudrinti tomis popierinemis bilijoninemis vertemis ;) visu pirma didzioji dalis tais bilijonais ivertinto turto realiai priklauso kredito istaigoms. antra, be daimler toto savo 30% gali i sikna susikisti. kas biudzeta sunesa 500 limu? gal toto su savo 30% dalimi proporcingai? :) trecia, daimler usociams uztenka mazo pirstelejimo apie tai, kad trauksis is f1 ir toto 30% tampa beverciai. tu suprask, kad sitame versle nera jokiu pelnu. tas akcijas jis gavo "simboliskai", kad turetu teise stutgarte burna atidaryti ir ten ji is viso isileistu tie dedes, o realios pinigines vertes jos neturi. paprasciausias pvz. mersai paskelbia apie pasitraukima - kas ir uz kiek pirks komanda t.y. kiek "realiai" mokes be visu paskolu uz turta isipareigojimu peremimo? taip kad cia siti tavo pateikti skaiciukai yra placiosioms masems ;) o del toto kaip vadovo, taip, sutinku. bet tai ir vertinkim kaip kazkokio kompanijos intelektualinio resurso galima praradima, del kurio kompanijos staiga neuzsilenkia. jei tu norejai pasakyti, kad toto gali patampyti stutgarta uz usu, tai nesutikciau. ne iki tokio lygio. nepakeiciamu nera.
A85 logo rėmėjas
| 04/04 12:25
Naivus Kvailys
| Balandžio 04 d. 12:01

Na va kaip viskas is karto keiciasi. Nes Ferrari veto teises baigiasi ties F-1 riba. Tad ji tikrai neturi galios FIA rinkimuose.
Nera ko rinkti, nera ir balsavimo. Koks dar derinimas? Kai buvo Todtas ir Vatanenas, tai ir buvo normalus rinkimai. Kai kandidantu neliko, Todtas pasiliko antrai kadencijai. O tai kad Ferrari nenoretu, jog F-1 vadovautu Toto, tai cia viskas normalu. Niekas to nenoretu isskyrus Mercedes.
Del varikliu. Padalinys anksciau buvo mazesnis nes: maziau aptarnauti komandu reikejo, varikliai buvo DAUG paprastesni.
Per daug sumenkinamas tas Renault. Renault problema bolidas, ne variklis. Red Bull sugebejo nugaleti su renault ir Honda varikliais. O Renault su savo varikliu iki siol pergaliu neturi. Tai kur problema? Net McLaren su tais paciais varikliais geriau pasirode. Dabar tie skirtumai tarp varikliu tikrai nera dideli. Viskas pagrinde remiasi i bolidus. Juk ir pernai Mercedes sugebejo nugaleti neturedama galingiausio variklio.

Dėl balsavimo tai tiesiog bendrai procesą aprašiau kaip vyskta. Retai kada būna balsuojama iš anksto nežinant pozicijų.

Dėl variklių, tai taip, tiesa. Bet pirminės investicijos Mercedes buvo milžiniškos ir pradėta buvo anksčiausiai. Renault, kiek atsimenu, lyg niekada nebuvo tiek daug investuojama. Honda turėjo vytis, tad jų investicijos ar ne didžiausios bendrai paėmus. Dėl važiuoklės/aero iš Renault pusės sutinku. Bet diskutuojam, juk, apie variklių departamentus šiuo atveju.
Naivus Kvailys
| 04/04 12:01
A85 logo rėmėjas
| Balandžio 04 d. 11:14

Sorry, susivėliau dėl Todt, jis Carey turėjo keist – https://www.gpfans.com/en/articles/48492/ferrari-would-veto-wolff-taking-charge-of-f1/ Bet esmės tai nekeičia, kad Toto turėjo nelikti Mercedes komandoj.

Dėl balsavimų, tai balsai yra derinami. Pirkimas tai baudžiamoji atsakomybė. Ir pats balsavimas paprastai tėra formalumas, nes tu neini kandidatuoti į pareigas, jei neturi palaikymo.

Dėl variklių – taip, buvo palyginus maža divizija, o su gamykline komanda smarkiai išsiplėtė. Dabar, pagal idėją – turėtų trauktis. Honda savo variklius irgi ne už 10M kūrė, kaip ir Mercedes ar Ferrari, ten milžiniški $$$ ėjo. Renault už sąlyginai pigiai daro, bet ir rezultatas atitinkamas.

Na va kaip viskas is karto keiciasi. Nes Ferrari veto teises baigiasi ties F-1 riba. Tad ji tikrai neturi galios FIA rinkimuose.
Nera ko rinkti, nera ir balsavimo. Koks dar derinimas? Kai buvo Todtas ir Vatanenas, tai ir buvo normalus rinkimai. Kai kandidantu neliko, Todtas pasiliko antrai kadencijai. O tai kad Ferrari nenoretu, jog F-1 vadovautu Toto, tai cia viskas normalu. Niekas to nenoretu isskyrus Mercedes.
Del varikliu. Padalinys anksciau buvo mazesnis nes: maziau aptarnauti komandu reikejo, varikliai buvo DAUG paprastesni.
Per daug sumenkinamas tas Renault. Renault problema bolidas, ne variklis. Red Bull sugebejo nugaleti su renault ir Honda varikliais. O Renault su savo varikliu iki siol pergaliu neturi. Tai kur problema? Net McLaren su tais paciais varikliais geriau pasirode. Dabar tie skirtumai tarp varikliu tikrai nera dideli. Viskas pagrinde remiasi i bolidus. Juk ir pernai Mercedes sugebejo nugaleti neturedama galingiausio variklio.
A85 logo rėmėjas
| 04/04 11:14
Naivus Kvailys
| Balandžio 04 d. 10:57

FIA nera komanda, negali nuejes ten tiesiog imti ir kazka pakeisti. Federacijos prezidentas renkamas. Tai jei del Toto buvo sutarta, reiskia balsai buvo nupirkti?
Man kazkaip keistai skamba tos kalbos apie ta mistini susitarima kas kur gali ar negali dirbti. Ferrari lyg ir nera FIA nare, o FIA nera Liberty nuosavybe. Ir ta taisykle draudzianti kazkam dirbti kitur 3 metus tik spejimais paremta. Liberty gal ir galetu ivesti kazkoki tai apribojima F-1 zmonems, bet speju, kad tam turetu pritarti visos komandos, tai neturetu buti vien tik Ferrari noru paisymas.
Per daug sureiksminamos tos sutartys su komandomis del varikliu tiekimo. Tas padalinys egzistavo dar pries atsirandant Mercedes komandai. Tad su komanda ar be jos, tas padalinys gali toliau sekmingai egzistuoti kaip tai buvo anksciau. Tad komanda laisvai gali trauktis, o sutarciu del variklio tiekimo toliau laikomasi.

Sorry, susivėliau dėl Todt, jis Carey turėjo keist – https://www.gpfans.com/en/articles/48492/ferrari-would-veto-wolff-taking-charge-of-f1/ Bet esmės tai nekeičia, kad Toto turėjo nelikti Mercedes komandoj.

Dėl balsavimų, tai balsai yra derinami. Pirkimas tai baudžiamoji atsakomybė. Ir pats balsavimas paprastai tėra formalumas, nes tu neini kandidatuoti į pareigas, jei neturi palaikymo.

Dėl variklių – taip, buvo palyginus maža divizija, o su gamykline komanda smarkiai išsiplėtė. Dabar, pagal idėją – turėtų trauktis. Honda savo variklius irgi ne už 10M kūrė, kaip ir Mercedes ar Ferrari, ten milžiniški $$$ ėjo. Renault už sąlyginai pigiai daro, bet ir rezultatas atitinkamas.
×

F-1.lt pulsas