J. Todtas: tikuosiu, kad pirkėjas parinktas teisingai

J. Todtas: tikuosiu, kad pirkėjas parinktas teisingai
logo 2017 Kovo 09 d. 06:50, FIA
Žiemą komercinės „Formulės-1“ teisės galutinai perėjo į „Liberty Media“ rankas, čempionate pasikeitė vadovybės struktūra. FIA prezidentas Jeanas Todtas labai daug ko laukia iš naujųjų F-1 savininkų.
J. Todtas: „Aš tikiuosi, kad pirkėjas buvo pasirinktas teisingai. Tai profesionali, struktūruota kompanija su didele darbo naujųjų technologijų ir komunikacijos priemonių srityse. Tikiuosi, kad Bernie dabar jau mėgaujasi gyvenimu. Spėju, kad jis džiaugiasi, kad jo kūrinys atsidūrė gerose rankose. Ir nors „Formulė-1“ egzistavo ir iki Bernie Ecclestone, būtent ją jis padarė globalia.
Senoji karta vis tiek išlieka: yra Niki Lauda, Jackie Stewartas. Aš didžiuojuosi, kad 50 metų užsiėmiau įvairiais automobilių sporto aspektais ir daug ko pasiekiau per tuos metus. Sunkiausia man yra įvertinti paskutinį laikotarpį, nes per lenktynes tu gali būti pirmas, antras, dešimtas ar visai pasitraukęs, o FIA prezidento poste rezultatas ne toks akivaizdus. Čia taip pat yra kova bei varžymasis, bet apie tai sprendžiama kitaip.
Ecclestone ir Montezemolo buvo svarbūs man, o aš – jiems. Montezemolo surizikavo, pasiūlęs man darbą „Ferrari“, bet daug ką gavo už tai. Kai dėl Bernie – tai jam buvo reikalinga „Ferrari“, pats garsiausias prekinis ženklas automobilių sporte ir jam buvo svarbu, kad „Ferrari“ būti stipri. Bernie tikėjo manimi ir aš stengiausi pateisinti jo lūkesčius.
Jeanas Todtas pakomentavo ir permainas F-1 reglamente. Naujosios mašinos atrodo neblogai, tačiau daugelis nemano, kad lenktynės taps įdomesnėmis...
„Dabar mes dar tik spėliojame, – tęsė J. Todtas. – Mes nesužinosime, ar pasiteisino jos, kol nepamatysime lenktynių. Viskas bus aišku po trijų ar keturių etapų – tada mes galėsime suprasti situaciją. Dabar mes žinome, kad mašinos išoriškai tapo agresyvesnės bei patrauklesnės. Bet ar to rezultatas bus kur kas įdomesnis šou?
Pramogų sritis visuomet buvo prioritetinė, bet dabar pasikeitė pramogų būdai, ne tik sporte, bet ir įprastame gyvenime. Įvyko revoliucija, o sporto evoliucija paskui ją nelabai spėjo, reikės tam tikro laiko, bet naujosios komunikavimo priemonės viską supaprastins“.
Daugelis mano, kad pasibaigus Susitarimo sutarčiai 2020 metais, „Formulė-1“ nustos sekusi automobilių pramonės vystymusi ir sugrįš prie garsių V10 ar V12 motorų. FIA prezidentas su tuo nesutinka.
„To nepriims visuomenė, – mano J. Todtas. – Jei pasiūlysime sugrįžti prie variklių, kurie buvo naudojami prieš 10 metų, automobilių gamintojai nepalaikys tokios idėjos, o galiausia trys ar keturi variklių tiekėjai pasitrauks iš „Formulės-1“.
Be to, mes žinome, kiek mūsų sporte daug reiškia stabilumas – jis yra reikalingas investicijoms apsaugoti ir kad kova trasoje būtų artimesnė. Neįmanoma kiekvienais metais investuoti į naujas technologijas. Mes ir taip skundžiamės dėl lenktynių brangumo ir didelių „Formulės-1“ išlaidų – tai išties beprotiški pinigai. Su tuo reikia kovoti. Iki šiol mums nepavyko surasti idealaus sprendimo, bet aš džiaugiuosi, kad dalyvauju šiame procese FIA vardu“.
Šiais metais užsibaigia antroji Jeano Todto kadencija FIA prezidento poste ir jis turi apsispręsti, ar sieks trečiojo perrinkimo...
„Aš jau pradėjau dirbti su savo komanda ir FIA nariais, todėl galėsiu labai greitai priimti sprendimą, – sakė J. Todtas. – Bet išlaidų mažinimo uždavinį autosporte mes turime išspręsti, nežiūrint į tai, kas taps federacijos vadovu“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983