J. Trulli varžovus įtaria klasta

J. Trulli varžovus įtaria klasta
logo 2008 Sausio 24 d. 07:55, Toyota
„Toyota“ pilotas Jarno Trulli mano, kad kai kurios komandos gali bandyti apeiti elektronikos naudojimo apribojimus ir įdiegti savo starto kontrolės mechanizmą net ir naudodamos standartinį elektronikos bloką.
Standartinis elektronikos blokas, gaminamas „McLaren Electronics Systems“, nuo šio sezono bus privalomas visoms komandoms ir viena jo įdiegimo priežasčių buvo noras užkirsti įvairių pagalbinių sistemų naudojimą. Taip nelegaliomis tapo traukos kontrolės, stabdymo varikliu ir starto kontrolės sistemos.
Nors tikimasi, kad startas nuo šiol bus žymiai įdomesnis, bet J. Trulli nėra tuo tikras ir mano, kad ne visos komandos elgsis pagal taisykles. Italo nuomone kelios komandos jau atrodo būdą apeiti naujuosius draudimus ir starto metu, jų bolidų ratų prasisukimą valdys ne pilotas, o automatinės sistemos.
„Nenoriu rodyti pirštu, bet manau yra komandų, kurios jau atrado būdų kaip įdiegti automatinę starto kontrolė ir minimaliai sumažinti ratų prasisukimo tikimybę pagreitėjimo metu“, - žurnalui „Autosprint“ sakė pilotas
„Nesakau, kad kažkas sukčiauja, tačiau „Toyota“ gavo informacijos, kuri leidžia suabejoti kitų komandų sąžiningumu. Išnagrinėjome bandymų rezultatus gruodžio mėnesį ir dabar, todėl matome, kad kai kuriais atvejais skirtumai yra akivaizdūs ir labai įtartini“, - teigė italas.
„Formulės-1“ ekspertai pritaria „Toyota“ pilotui. Praėjusią savaitę bandymuose Jerezo trasoje buvo pastebimas skirtumas tarp garso, kurį skleidžia komandų bolidai skirtinguose posūkiuose ir pagreitėjimo metu.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983