J. Villadelpratas: Alonso daugiausiai gali užimti 4 vietą

J. Villadelpratas: Alonso daugiausiai gali užimti 4 vietą
logo 2018 Kovo 05 d. 06:00, Pirelli/LAT Images

Pagal pirmosios bandymų savaitės Barselonoje rezultatus anksti daryti kokias nors išvadas, tačiau lyderių trejetukas išlieka tas pats – „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Red Bull“. Kita vertus, jėgų išsidėstymas peletono viduryje kol kas nėra aiškus, juo labiau, kad komandos kol kas nenori atskleisti visų kortų, o ir bandymuose galimybių jos neturėjo dėl labai prastų oro sąlygų.

„Formulės-1“ veteranas Joanas Villadelpratas, savo laiku dirbęs „McLaren“, „Tyrrell“, „Ferrari“ ir „Benetton“, kol kad nemato požymių, kad Fernando Alonso komanda pasiektų ryškesnės sėkmės, nors mašinose, sukurtose „McLaren“, dabar yra montuojami „Renault“ jėgos agregatai.

„Aš turėjau abejonių dar pernai metais ir jos kol kas išlieka, - pareiškė J. Villadelpratas interviu ispanų laikraščiui „Marca“. – Mano galva, jėgainių tiekėjo keitimas buvo atliekamas skubotai ir šioje situacijoje buvo labai sunku išnaudoti visus potencialiai įmanomus pranašumus.

Kai jūs esate kokio nors gamintojo motorų klientas, tai visada būna susiję su tam tikrais apribojimais, juo labiau, jei kalba eina apie „Renault“. Prancūzus nuolat persekioja nacionalinis pasididžiavimas, jiems norisi aplenkti „McLaren“. Nors dabar MCL33 mašina yra gerai sukurta aerodinamikos prasme, sezono eigoje „Renault“ juos gali aplenkti pagal bolido modernizacijos  tempus, kadangi prancūzų koncernas turi labai ambicingų planų.

Mano galva, daugiausiai, ko gali tikėtis Zakas Brownas ir Ericas Boullier, tai ketvirtoji vieta, kurią dėl savo didelio profesionalumo gali užimti Fernando Alonso.  Neabejoju, kad Fernando šiemet kovos dėl vietų ant podiumo – jis yra labai talentingas pilotas ir puikiai moka pasinaudoti bet kuria galimybe. Bet jam bus nepaprasta.

„McLaren“ turi įrodyti, kad ji vėl sugeba laimėti lenktynes, bet ji savo paskutinę pergalę iškovojo labai seniai, per tą laiką pasikeitė daug žmonių, kurie neturi pergalių patirties. Vadinasi, padidėja rizika, kad spaudimo sąlygomis jie gali priimti ir klaidingus sprendimus.

Jei kalbėsime apie  vidurinės peletono dalies komandas, tai „Force India“ užbaigė 2017 m. sezoną su labai gera mašina, o Sergio Perezas ir Estebanas Oconas yra puikūs lenktynininkai. Apie „Toro Rosso“ sunku spręsti, bet aš neatmetu, kad ši komanda sugebės lenktyniauti „Renault“ bei „McLaren“ lygyje.

Aš žinau, kad jie puikiai bendradarbiauja su „Honda“, o „Red Bull“ teikia jiems visokeriopą paramą – asmeniškai aš neabejoju, kad 2019 metais ši komanda pereis prie japoniškų jėgainių. Todėl sezono eigoje „Red Bull“ stengsis palaikyti būsimus partnerius, padėti jiems tobulinant variklį ir jau kita jo versija bus dar geresnė. „Honda“ turi milžinišką potencialą ir motoristams reikia sustyguoti vaisingą bendradarbiavimą.

Apie „Williams“ nieko negalima pasakyti, nors jie gali gauti papildomą paramą iš „Mercedes“, jei pasaulio čempionų komanda bus tuo suinteresuota. Taip pat neaišku, kokios paramos iš „Ferrari“ pusės gali tikėtis „Sauber“, turint galvoje tai, kad tituliniu jos partneriu dabar yra „Alfa Romeo“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794