J. Villadelpratas: „Aston Martin“ trūksta stabilumo

J. Villadelpratas: „Aston Martin“ trūksta stabilumo
logo 2023 Rugsėjo 11 d. 21:46, Unsplash

„Formulės-1“ veteranas Joanas Villadelpratas, dirbęs „McLaren“, „Ferrari“, „Tyrrell“, „Benetton“ ir „Prost“ komandose, pokalbyje su ispanų „El Confidencial“ pasidalino prognoze artėjančiam Singapūro GP etapui ir įvertino Fernando Alonso bei „Aston Martin“ komandos šansus.

Joanas Villadelpratas: „Fernando Alonso dabar lenktyniauja labai užtikrintai, su senąją aistra, entuziazmu ir pasirengimu kovoti. Monzoje jo mašinai trūko maksimalaus greičio, o jei „Aston Martin“ sumažintų bolido spranų atakos kampus, jiems būtų sunku įveikti Ascari ir Lesmo posūkius.

Beje, visi komandoje tai suprato ir visai nesvarbu, ką jie apie tai kalbėjo. Jie žinojo, kad Italijos trasa netinka jų bolidui, bet vis tiek sugebėjo uždirbti kelis taškus. Be to, „Aston Martin“ taškus renka vienas F. Alonso, o komandai reikia, kad kitas pilotas pridengtų jo užnugarį.

Lance'o Strollo praktiškai negirdėti ir nematyti ir tai labai blogai, jei kalbėsime apie komandos padėtį Konstruktorių įskaitoje. Fenomenaliu lenktynininku jo nepavadinsi, bet anksčiau jam pavykdavo finišuoti dešimtuke, bet šiuo metu jam nelabai sekasi.

Žodžiu, taškus komandai uždirba tik Fernando. Kai pas „Aston Martin“ viskas gerai su greičiu, jis daro maksimumą rezultatui pasiekti ir net daugiau, O jei bolidas būna nepajėgus trasoje, vargu ar gali jis ką nors padaryti. Neabejoju, kad Monzoje jis buvo smarkiai supykęs.

„Aston Martin“ realiai gali būti pakankamai aukštame lygyje ir rodyti stabilius rezultatus, bet tai įvyks ne iš karto. Ten dirba geri specialistai, mokantys konstruoti greitus bolidus, bet kiekvienam orkestrui reikia laiko susigroti, kad kiekvienas instrumentas skambėtų taip, kaip reikia. Bet kol kas šis orkestras groja nepakankamai suderintai.

Bet tai nereiškia, kad sėkmingai sutapus aplinkybėms, „Aston Martin“ negali laimėti lenktynių. Fernando uždirba taškus, lipa ant podiumo, bet „Red Bull“ ir „Mercedes“ pranašumas yra būtent stabilume. Alonso komandai to kol kas trūksta. Tačiau Singapūre jis galės vėl kovoti dėl aukšto rezultato, nes AMR23 mašina yra greita tose trasose, kuriose reikia didelės prispaudžiamosios jėgos.

Mano galva, „Aston Martin“ sukūrė gerą mašiną, bet jie ėjo savo keliu, ne tokiu, kaip kitos komandos. Lenktynės Singapūre turėtų būti labai įdomios. Tikiuosi, ir „Ferrari“ išspręs savas problemas, kurios neleidžia šiai komandai gerai pasirodyti trasose, kuriose reikalaujama aukštos prispaudžiamosios jėgos. Užtat Monzoje pas juos viskas buvo gerai.

Iš kitos pusės, Marina Bay gerai turėtų pasirodyti „McLaren“ ir „Aston Martin“. Gali būti, kad čia pasitemps ir „Alfa Romeo“, o gal net ir „Alpine“, kuriai buvo labai nesėkminga Monza,. Kova čia turėtų būti labai aštri.

Nors iki sezono pabaigos liko dar 8 etapai, kova pasaulio čempionate tęsiasi. Sutinku, kad Maxas Verstappenas yra keliais šviesmečiais priekyje, o „Red Bull“ yra puiki praktiškai visose srityse – pas juos viskas gerai su taktika, su sustojimais ir pan. Bet kažkuriuo momentu gali ir jiems nepasisekti, tada šansų turėtų kitos ekipos“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983