Jaguar spindesys ir skurdas

2004 Kovo 20 d. 10:41

Sveikinimai "Jaguar" ir MW fanams - puiki antroji vieta kvalifikacijoje. Tačiau ar viskas taip gerai?

Išdėstysiu savo nuomonę. "Jaguar" susikoncentravuosi ties vienu bolidu, vienu pilotu. Jam viskas ruošiama, jis ir rodo rezultatus. Antras pilotas negauna tokio supporto, kartu negali parodyti ir analogiškų rezultatų..

Ar tai pateisinama? Ar geriau, kad silpna komanda susikoncentruoja ir dėmesį skiria tik vienam bolidui, o antras tik dėl vaizdo, nes taip reikia? Vienas bolidas žiba, spindi, o kitas skęsta skurde. Pizzonia, Wilsono karjeros sužlugdytos, Klieno irgi po truputį eina velniop. O komanda sukelia butaforinį įvaizdį sukišdama viską į vieną bolidą, galbūt netgi darydama jį spec. kvalifikacijai (kaip kad buvo praeitą sezoną, kai lenktynių metu dėl prasto bolido paruošimo jis suėsdavo padangas).

Markas yra geras, labai geras pilotas. Tai jis jau įrodė. Bet ar greitesenis 1-1,5 sekundės rate už bet kurį komandos draugą? Nejau jo komandos draugai Yoongo lygio? :)

Įdomu būtų išgirsti kitų nuomones. Ar arėjas, greta, vis dar galvoja, kad "Jaguar" sudaro abiem pilotams bent panašias sąlygas? Ar vis dar mano, kad Pizzonia turėjo likti džiunglėse? :)

2004 Kovo 20 d. 10:47

Bet Pizzonia prieš paskutines lenktynes jau nebenusileido taip ženkliai Markui. Jei antro Jagu piloto lygis būtų toks, kaip Marko, manau ir jam ruoštų gerą bolidą. O kol kas komandoje yra ta pati situacija, kaip ir Feruose: everything for number ONE ;)
Čia tokia mano nuomonė :D

2004 Kovo 20 d. 10:56

jo Jaguar kaip ir Ferrari... ;) ..suprato kad pradėti reikia nuo vieno bolido paruošimo.. ypač kai truksta 'šaibu' arba techninių galimybių... :D

2004 Kovo 20 d. 11:09

jeigu turi pinigu tik vienam bolidui paruosti, tai ir ruosia tik viena

2004 Kovo 20 d. 11:09

Kad ir kaip butu, bet komandai naudingiau nors viena bolida paruosti gerai negu abu vidutiniskai. O del number 2, tai ziauri realybe- nepatinka-nevaziuok.

2004 Kovo 20 d. 11:10

ir jau geriau tegu nors vienas bolidas ziba, negu kaip pas Toyota abu velkasi galiorkoje

2004 Kovo 20 d. 11:11

p.s. nesu nusistates pries Toyota, bet jie tikrai ne kaip atrodo

2004 Kovo 20 d. 11:14

Nu del Toyotos tai cia taip, bet vistik kazkaip neteisinga viska atiduoti vienam komandos nariui...Juk jie KOMANDA...

2004 Kovo 20 d. 11:19

Tikiuosi Jag'am anksciau ar veliau tai acisuks pries juos pacius :nono: . Tada gal prades labiau gerbt ir suteikt lygesnes salygas antram pilotui. Dabar nei sis nei tas, kai vidutiniokeje komandoje diktatura ir antras pilotas varzosi vien del paskutiniu vietu, o antram pirmojo saskaita suteikiama galimybe kovot del podiumo :hammer:

2004 Kovo 20 d. 11:20

Zinoma pateisinama. Ar geriau abiem vilktis viduryje arba arciau galo ir tasku tiketis tik per "sventes", ar vienam buti arti top komandu? Net antra pilota jie pasirinke toky nei sioky nei toky ... visada naujokeliai...

2004 Kovo 20 d. 11:20

jaudrius>Savo nuomonę apie tai, kaip tu nemėgsti komandose paskirstymo Pilotas Nr.1 ir Pilotas Nr.2 aš jau seniai susidariau. Tiesa, tu ne vienas toks. Bet kaip parašė Ilka - tai žiauri realybė, patinka tai mums ar ne. Ir tikrai su tokiu Jaguar komandos biudžetu vienas kelias į viršų - maksimaliai gerai paruošti bent vieną bolidą. Pagerėjus vieno lenktyninko rezultatams turėtų atsirasti naujų rėmėjų - o tai naujos galimybės daugiau dėmesio skirti ir Pilotui NR.2. Tokia mano subtili nuomonė - o ar teisinga ji ar ne parodys gyvenimas.

2004 Kovo 20 d. 11:23

As negaliu tvirtinti, kad pilotams sudaromos vienodos salygos, nes siaip jau pagalvojus nei as, nei niekas kitas nifiga neisivaizduojam, kas dedasi komandu viduje...

Bet panagrinekim kas vyksta. Stai Malaizijoje Klienas nuo Webberio atsiliko 1.3 s. Atrodytu nemazai. Taciau prisiminkim, kad jis naujokas atejes tiesiai is F3, tai jo antros lenktynes, o dar ta dabartine vieno variklio taisykle apribojanti laika ismokti trasa, o Webberis manjakas isspaudziantis 110 % is bolido... ;)Taigi manau bent jau puse to atsilikimo yra del patrities stygiaus. Kita nezinia, gal del talento, o gal ir del prastesnio bolido paruosimo.

Taigi man Klienas palieka labai perspektyvaus piloto ispydi, ypac del to, kad nedaro klaidu, priesingai nei Pizzonia, ir jeigu taip toliau progresuos nemanyciau, kad jam gresia Pizzonios likimas.

Toliau, ar gali kas nors pasakyti, kad Pizzonios bolidas gedo zymiai dazniau nei Webberio, tarkim panasiai kaip Trulli palyginus su Alonzo. As tai nemanau...

Kaip teisingai pastebejo Mingva, pernai per savo paskutines lenktynes Silverstone Pizzonia ne tik, kad nenusileido Webberiui, bet ji ir lenke. Ka manau salygojo, jog Pizzonia sioje trasoje turejo nemaziau patirties nei MW. Taigi nepanasu, kad antram pilotui Jaguar duotu zymiai prastesni bolida.

Taigi tiesioginiu irodymu kaip ir nerasta :)
Kartuju as to netvirtinu, aisku kad Markui skiriama daugiau demesio, bet tikrai ne taip tragiskai kaip bandoma pavaizduoti.

Kita vertus paziurekit i Ferrari. Jaguar bent jau turi pasiteisinima. Isviso tai ka dabar demonstruoja Jaguar turedami 200 mln., maziau nei pagrindiniai konkurentai pavadinciau netgi STEBUKLU. Tik baisu, jog taip negales testis amzinai. Belieka tiketis, kad Ford susiprotes, kad pagaliau atejo metas ivykdyti iskeltus tikslus pries ikuriant komanda, ir parupins atitinkama finansavima.


2004 Kovo 20 d. 11:24

Webberis pasirodė geriau nei tai jam leido technika ir jo meistriškumas'

2004 Kovo 20 d. 11:27

dzukelis> OK, aš tą kelią suprantu. čia kalba eina ne apie patikimą ar nepatikimą. pvz., kad ferrari maksimizuoja taip galimą rezultatą tai aš pilnai suprantu, man pačiam tai nepatinka, bet, mano nuomone, taip rezultato ir galutinio tikslo požiūriu gal net geriau.

o dėl jaguarų tai abejoju, nes komanda besivystanti, antrasis pilotas demotyvuojamas, iš jo outputas irgi pareina nekoks, nemanau, kad developinant bolidą gaunamas vienodas feedbackas iš abiejų pilotų, be to ir komandos įvaizdis taip gadinamas, skandalai dėl antrojo piloto, jo žeminimas iš komandos pusės ir pan. čia gi nėra taip kaip ferrari, kad viskas akivaizdu - ms pirmas, rb antras ir t.t. čia komanda teigia, kad abu yra power, o už nugaros jau kalbina kitus.

ferrari tai nugalėtojai, jiems viskas atleidžiama, o ar jaguarų gerbėjai tokie tai aš abejoju.

2004 Kovo 20 d. 11:29

arejas> pritariu, Klieno patirtis jam kiša koja. ir ypač tokios naujos sucks taisyklės kaip vieno variklio GP savaitgalio metu, nes tai apriboja žiauriai ratus penktadieni ir šeštadieni ryte, nėra kada mokytis trasą, o jau turi lėkti į kvalą ir lenktynes. tačiau ar tai supras Jaguar vadovai? šįkart juos bent piniginiai įsipareigojimai laikys (tikiuosi :))

2004 Kovo 20 d. 11:31

Jaudrius> Kaip ir jau sakiau - gyvenimas parodys kas teisus. Su tavo teiginiais ar Minzz teiginiais visiškai nesutikti būtų labai kvaila. Ir dar - jau antri metai labai sergu ir už MW, tai kad galiu save laikyti ir Jaguar fanu :)

2004 Kovo 20 d. 12:08

Kiekvienoje komandoje du pilotai, ir kiekviena komanda jų santykius vis kitaip sprendžia. Ir labai sunku lyginti tuose pačiuose Jag'uose MW ir KK, kur pas pirmąjį jau trijų sezonų patirtis, kur antrasis tik pradeda apsiprasti. Reikėtų palaukti kelis etapus, ir jei skirtumai nemažės, tai tada bus galima apie tai kalbėti. O dėl pinigų tai argumentai labai rimti, aišku, geriau vienas, bet geras, nei du vidutiniai. Beje, tas argumentas tinka ir F, ypač turint galvoje, kad čempionas gali būti tik vienas. Ir ranką prie širdies pridėjus - kiek tikinčių, jog RB yra kietesnis už MS? O mes čia tai tik tikim, kai tuo tarpu Ferrari bosai žino, vien iš telemetrijos ir pateikiamų bolidų, čia forume galim aiškintis, vienodi jie ar ne. O Jaguarai - tai best, jau seniai tokio malonumo per kvalifikaciją nepatyriau, jei dar ir KK ims artėti prie MW rezultatų, žiūrėk, ir į podiumą ims pretenduoti. Labai norėčiau.

2004 Kovo 20 d. 12:11

A-Martin>Biškį ne į temą, bet jaguose važiuoja ne MW ir KK, o MW ir CK (arba ChK). O tai gaunasi vos ne Kristijonas Kaikaris :)

2004 Kovo 20 d. 12:13

dzukelis>kaltas.....Ir dėl temos, ir dėl vardo...

2004 Kovo 20 d. 12:30

arejas> matai, pas Forda su pelnu nekaip, nenustebciau, jei islaidas sportui apkarpytu dar labiau vietoj to, kad babkiu daugiau skirt Jaguar.

2004 Kovo 20 d. 12:41

Stebėdami kvalifikacijos Klieno ir Webberio ratą, kilo tą patį mintis .. :)
Kaip ir anksčiau: komandoje Webberis - jų žvaigždė, viltis :) - pačioje viršūnėje, komandos draugas - reikalingas tik materialiai jos aprūpinimui, o už tai tebūnie sėdi skurde, nei sekundei nepasipriešinus savo daug didesnę patirtį turinčiam "naparnikui" ...

Nenoriu nuvertinti MW šioje situacijoje ... kad geras pilotas jis jau įrodė ... galbūt to vertas viso to ... šiaip norėtųsi matyti jį ateity top komandoje ... būdamas ten, įsitikinus ... čempiono titulas jo rankose ... bet kai vyksta tokie bespredelai ... tai jau ...

O iš viso to mėšlo labiausiai manyčiau buvo nuskriaustas Pizzonia, pirmoji jų auka, pirmas komandos draugas MW-iui šioje ekipoje ... tada niekas negalėjo suprast ... Patrickas Headas stebėjosi jo gan prastokais rezultatais ... nors ir pačiame jo karjeros pabaigoje davė pasipriešinimą ;) ... ką jau sakyt apie šios puikios ekipos fanus, kurie taip nerimavo dėl jo egzistavimo, taip laukė finišo, kai komanda ji nusiųs, kaip varganą šuniuką, atgal į džiungles ... baugu ...

Ką jau kalbėt apie Ediką Irviną , čia jau atskira kalba ... Wilsonas ... nenorėtus, kad ir Klienui taip skurdžiai pasibaigtų karjera, bet kol kas tai linksta ties to pačio likimo ... deja ...

Ir nesakykit gerbiamasis Xsas ir kt ... kaip nekenčiat Ferrari komandos, MS ... kaip ir patys sergat už komandą, turinti identišką įvaizdį ..:)
Su sėkmingą kvalifikaciją ! :beer:

2004 Kovo 20 d. 12:45

ta pati mintis * ;)

2004 Kovo 20 d. 12:55

Claudy> Klienas, zalias naujokelis atsiliko nuo Webberio 1.4 s. Jei cia yra daug, ir jam del to gresia karjeros pabaiga tai as tyliu...
Stai Rubensas turintis bemaz tiek pat patirties kiek Schumis gavo 0.7 s. Isvados ne Ferrari naudai. Dar palyginkim siu komandu biudzetus...

2004 Kovo 20 d. 13:00

Teisingai daro.Mano nuomone geriau jau taip,negu Mclarenose.Negali nei Kimmiui gero bolido duoti , nei Davidui.
O del Ferru,si sezona Barrichelo pats pasake kad jam duoda toki pat bolida kaip ir Shumui.

2004 Kovo 20 d. 13:07

Armagedon> o tu ir patikejai:)

2004 Kovo 20 d. 13:29

A-Martin> *Ir ranką prie širdies pridėjus - kiek tikinčių, jog RB yra kietesnis už MS?* Bent vienas yra- as. Kaip tu isivaizduoji, ar galima sirgt uz pilota ir tuo paciu, juo netiket?

2004 Kovo 20 d. 16:12

Ilka> respect, dziugu kad yra tokiu kurie vis dar tiki :)

2004 Kovo 20 d. 17:12

hmm,sunku pasakyti.Net nesu isitikines kad tai problema visiskai skirtingo komandos poziurio i pilotus.Paziurejus siandienine kvalifikacija,bei vakarykstes treniruotes(per DSF),susidariau ispudy,kad jaunimas svelniai tariant "gryba pjauna".Kodel pjauna...1-ne visiem pusautomaciai tinka,2-dabartinis komandu poziuris i jaunima,atsinesei maisa euru-vaziuosi,neatsinesei-ne.(pvz.keistas poziuris i F3000 cempionus,susidaro ispudis kad jie ignoruojami)Todel,manu problema ne tiek skirtinguose boliduose,kiek mokejime isnaudoti ju galimybes,mokejime zaisti setapais.

2004 Kovo 20 d. 17:26

Na perskaites visu nuomones labiausiai pritarciau arejui. Vis delto , mes negalime spresti kaip komanda 'pateikia' bolidus pilotams ir i juos ziuri. Markas turi dideli talenta, kuri mes jau spejome isvysti. Turi patirti. Pizzonia ir Klienas - lyginant su MW yra 'zali'. Kuriems truksta ir greicio (nekalbu apie isskirtinius atvejus), ir patirties. Ir tikrai nemanau, kad i Kliena ziurima kitaip negu i MW , cia tik Klieno ar Pizzonios vaziavimas gali leisti manyti, kad jie vaziuoje 'skurde'. Mano manymu Klienas yra perspektyvesnis uz Pizzonia ir ateity parodys ka gali. Laikas parodys.

2004 Kovo 20 d. 18:04

Vytia> šiaip visas tas jaunimas ateina iš lenktynių serijų, kur naudojama mechaninė pavarų dėžė.

2004 Kovo 20 d. 18:31

jaudrius>Butent,ir dar kazin nuo kurios lengviau pereiti ant pusautomates,nuo mechanines,ar nuo automato?Teoriskai turetu buti lengviau nuo mechanines,bet praktiskai kazin.Bet kuriuo atveju,mateme daug vaizdu "kamera is kokpito",ir ten tikrai nauji pilotai atrode tragiskai.Aisku,tai galima nurasyt ir ant to,kad jauni pilotai nemoka isreikst minciu del bolidu elgesio trasoje,automatiskai inzinieriai negali gerai sureguliuot,ir t.t.Beabejo tavo tema gera,bet tiesa atrast sunku,mase niuansu...

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140