Jordan CR4 apdaro Jaguar su CR5!

2003 Birželio 22 d. 16:17

Panašu, kad glu sunku pripažinti, kad Jordan yra greitesni tik už Minardi...

2003 Birželio 28 d. 21:02

Pamatysit...

2003 Birželio 28 d. 21:40

Glu> Ką?

2003 Birželio 28 d. 22:00

MP4-13>nu cia dar neajsq :), gal dar Minardi juos aplenx :lol: (joke)

2003 Birželio 28 d. 22:04

Xsas> Bus pora Brazilijos GP scenarijų Minardi naudai, tai dar ir aplenks. :)

2003 Liepos 06 d. 17:54

12:11 Nors tikras skirtumas 2 ratai per lenktynes...

2003 Liepos 09 d. 14:02

Pasakysiu viena: "Jau dinksta paskutinieji remejai nuo Jordan bolidu!" Krc... rodos kad siais metais jiem sakes! :( Liudna tai girdeti, bet aciu dalyvavusiems diskusije! Pradzioje sezono Jordan atrode daug geriau!

2003 Liepos 14 d. 14:13

Glu> "aciu dalyvavusiems diskusijoje" :D
bet prisimenu kaip pati pries pora metu taip kovojau uz Jaguar kaip tu kovoji uz Jordanus :) tikrai buvo sunku kai ant ju dauguma vaziavo,taciau as nesisvaisciau tokiais skambiais pareiskimais kaip "Jordan apdaro Jaguar" ....jei sergi uz ta komanda sirk be jokiu ishsisokimu ;) ir kada nors galesi taip pat dziaugtis kaip dabar dziaugiasi Jaguar fanai :)

2003 Liepos 14 d. 19:55

greta greta......

2003 Liepos 14 d. 19:56

:D

2003 Liepos 21 d. 13:37

Glu Glu :D ale zinok baikis...dabar tokia baime ,kad suges Jaguaras,o nesuges Jodan :D ir tik del taves :D

2003 Liepos 21 d. 15:22

"Jaguar" - gamtos išdaiga "Formulėje-1". Komandos su tokia kvaila vadyba nesu matęs, sėkmės žlungant, pageidautina - kuo greičiau!

2003 Liepos 21 d. 16:01

kai perskaiciau tema,tai vos nenukritau nuo kedes is juoko :D Glu...as ir laaabai norechiau,kad jagai ferrari i vieta padetu,bet...dar reikia laiko :) jei viena syk pravazhiavo greitesni rata,tai nereishkia kad variklis greichiau sukas.jei jau esi senokas f-1 fanas,tai turetum zinot,kad greitis formulej 1 priklauso net nuo oro temperaturos,tai...spresk pats ;) (bet tu chia gerai prajuokinai) ;)

2003 Liepos 21 d. 16:03

jaudrius> ne nu tu kai svaigsi,tai uztikrintai :D palaukim geriau sezono galo ir pazhiuresim kelinti stoves :P

2003 Liepos 21 d. 17:54

stoves penkti, o as gausiu nemokamus pietus "Savam kampe" ir dar gal koki 100 Lt...

Jaudriau> davai lazinam is 100 Lt, kad Jaguar bus penktoj vietoj, kaip ;)

2003 Liepos 21 d. 17:59

jaudrius>nu tu cia skelej...aj bet pasiliksiu tuos keiksmazodzius sau, kam ta geltona kortele...bet seip tokie tavo zodziai, zemas lygis. Cia tas pac kai as linkeciau kad koks MS ar JPM( ar kitas f1 lenktynininkas) patirtu katastrifa ir liktu invalidu visam gyvenimuj(ar panasiai)...nzn nzn jaudriau, pagalvok ka sakai...

2003 Liepos 21 d. 18:15

Xsas> true! Jeigu zinociau kad gausiu tik geltona kortele, tai net nedvejociau, bet... Kita vertus tokie pasisakymai kaip tamstos projekto vadovo, yra zemesni uz bet kokius keismazodzius, tada tik prisemeni viena patarle ir pasiulai susilazinti :)

2003 Liepos 21 d. 18:53

jaudrius. ale nustebinai mane :eek: kai susitiksim-gausi i skura ;)

2003 Liepos 21 d. 20:19

Glu



Žinutės: 67
Komentarai: 130
2003 07 09 14:02:09

Pasakysiu viena: "Jau dinksta paskutinieji remejai nuo Jordan bolidu!" Krc... rodos kad siais metais jiem sakes! Liudna tai girdeti, bet aciu dalyvavusiems diskusije! Pradzioje sezono Jordan atrode daug geriau!

2003 Liepos 21 d. 22:33

Visų pirma, projekto vadovas aš ar ne projekto vadovas, šiose diskusijose aš irgi turiu teisę išsakyti savo nuomonę, kuri tikrai yra labiau pagrįsta nei daugelio čia diskutuojančių, ypač tų, kurie viską tesugeba sukišti į amžių :) Jei manote, kad mano užimamos pareigos šiame portale suvaržys mano paties teises išsakyti savo nuomonę - nė nesitikėkite to sulaukti. Aš ne tam gaišau savo kelerius gyvenimo metus, kad galiausiai tepateikinėčiau jums sausą info :)

arejas> jie yra in position būti 5-oje vietoje, bet labai abejoju, ar tai pasieks, visgi ne tiek, kad lažinčiausi ;)

greta> aš savo nuomonę apie jaguar vadybą išreiškiau jau seniai, tau ir kitiems, tikėjausi, kad atsikratę senų vadų "jagai" pajudės, ale viskas kaip senais gerais laikais..

galbūt ekipa, neturinti normalaus vado, techninės vadobybės ir išvis normalios struktūros ką nors ir pasieks, tai būtų vos ne "tylioji" revoliucija F-1, ir tikslas pateisintų priemones, tačiau aš manau, kad visa tai yra pasmerkta žlugti, ir širdingai to linkiu komandai, kurioje visiškai nėra jokios sportiškumo dvasios, žmoniškumo, kur viskas perkama/parduodama, priiminėjama, atleidinėjama ir vėl priiminėjama... kur bet koks ištartas žodis negali būti priimtas už gryną pinigą. mano nuomone, tai žemiau kritikos. todėl ir linkiu tokiai komandai su tokia politika ir tokiais principais kuo greičiau žlugti.

2003 Liepos 22 d. 12:24

jaudrius> :lol: visi tavo isvedziojimai neverti ne sudilusio skatiko, nes apie dvasia ir zmogiskuma galima nuspresti tik pabuvojus toje komandoje.

Kita vertus netgi labiausiai nemegstamai komamdai (kazkaip formuleje tokios nerandu), na bet jei tokia butu, niekada nelinkeciau zlugimo, tai zema.

Apie tavo JR organizacines strukturos ismanyma isviso patylesiu.

O del lazybu, tai galutinai patvirtinai, visi tavo pasisakymai Jaguar atzvilgiu lauzti is pirsto ;) ir, kad tavo protas pats priestarauja tavo komentarams. :ninja:

Dabar kai Jaguar tures 2 pilotus, 5-a vieta ne garantuota, bet pasiekiama ranka. Ir Jaguar taps labiausiai progresavusia ekipa per sios metus. Apie koki zlugima cia galima kalbet. Kitais metais kovosim su top 4! :)

2003 Liepos 22 d. 12:36

arejas> :D na žiūriu gavosi vienas kito teiginių neigimas, o ne diskusija :D tad gal geriau ir baikim ;) o pabaigai:

"Jaguar" krizių vadyba - atleidžiam visus ;)

2003 Liepos 22 d. 12:51

Jaguar bus 5-ti. Wilson n kartu geresnis uz dziungliu berniuka. Beabejo reikes 1-2 gp kad apsiprastu su nauju bolidu, o tada manau kovos su MW kaip lygus su lygiu ir nes taskus ne ą pilotas(kaip iki siol).

2003 Liepos 22 d. 13:43

jaudrius> galim diskutuot. Sutinku, kad buvo padaryta vadovavimo klaidu. Didziasia is ju buvo, pasikviesti pseudo-specialistus is CART, kurie neturi jokio supratimo apie tai koks turi buti geras formules 1 bolidas. To pasekoje buvo sukurtas tragiskas R3, ir metai kurie praktiskai ir teoriskai turejo tapti persilauzimo metais, tapo visisku fiasko. Taciau "kriziu vadyba" veike greitai ir be gailescio :D Buvo atleisti bolido kurimui vadovave asmenys, ir priimti patyre ir geri specialistai is Renault, Mclaren, ir Arrows komandu. Kurie manau, jau irode, kad buvo verti ateiti i Jaguar ir rezultatai matesi jau praitu metu pabaigoje.

Kas del Laudos atleidimo, tai Jaguar del to nei silta nei salta. Viska ka jis dare tai tik bazarino su spauda ir tiek. Tiesiog buvo nuspresta, kad komandai turi vadovauti tikri savo srities specialistai, o ne siaip izymus zmones, kurie yra daugiau del marketingo, koks buvo Lauda. Taigi, dabar techniniams reikalams vadovauja Tony Purnell'is, o vadybiniams - David'as Pitchforth'as. Viskas labai paprasta! Kur tu cia matai betvarke???

Kaip jau minejau, R3 bolidas buvo visiska katastrofa. Todel nauji zmones, priimti praeitu metu pavasari, turejo istaisyti padarytas klaidas, ir jie tai padare su R3 bolidu jau sezono pabaigoje. Manau akivaizdu, kad kurti dar viena revoliucini bolida nebuvo protinga, be to nebebuvo ir laiko. Taigi R4 buvo yra tik evoliucinis R3, ir zinoma visu jo ligu neatsikrate. Ypac truksta greicio trasose su daug greitu ir ilgu posukiu, tokiose kaip Sepangas, Barselona, Silverstone'as. Pradzioje sezono buvo daug problemu su patikimumu, to pasekoje buvo idiegta neatsimenu tiksliai, bet kazkokia kokybes uztikrinimo sistema, kurios rezultatai, manau irgi yra akivaizdus! Taciau naujas CR5 variklis Brazilijoje ir Austrijoje jau parode, kad nenusileidzia lyderiams! O juk dar liko Monza bei Indianapolis :)

Ateitis. Reikia atkreipti demesi ir i tai, kad apart patikimumo, R4 bolidas nuo sezono pradzios yra praktiskai netobulinamas. Kodel? Ogi todel, kad komanda ziuri i ateiti! Sezono pradzioje buvo planuota metu viduryje pristatyti visiskai nauja vaziuokle, taciau nuspresta nesiekti trumpalaikio efekto, o sukoncentruoti demesi i kitus metus ir sukurti bolida galinti kovoti su lyderiais.

Taciau netgi netobulinamas R4, irodo, kad yra pajegus kovoti del 5 vietos komandinej iskaitoj. Manau, komanda ta irgi puikiai supranta, ko pasekoje ir buvo pakeistas Antonio Pizzonia. Jaudriau, turi pripazinti, kad iki Silverstone jis neparode absoliuciai nieko, kas galetu paliudyti, jog jis gali padeti komandai siekiant sio tikslo. Ir manau, bet kuri komanda, atsidurusi panasioje situacijoje pasirinktu panasiai! Man zinoma netgi gaila, kad taip ivyko, nes per paskutines lenktynes Antanas, bet jau mano supratimu, uzsitarnavo dar pasilikti F-1. Taciau jau buvo per velu, be to ne kiekvienas pilotas gauna tiek laiko parodyti ka moka, tiek kiek gavo Pizzonia...

2003 Liepos 22 d. 14:02

arejas, nu va, turetu buti aisku net ir arkliui :)

2003 Liepos 22 d. 14:22

arejas>:)Suvarei cia kaip kompartijos vadovas.Gaminsim 20 metu ta pacia spintele,ir vis del to tislo- Komunizmo.:D

2003 Liepos 22 d. 15:58

arejas> :goodjob:

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983