Kees'as van de Grintas daugelį metų dirbo „Formulėje-1“ - iš pradžių „Bridgestone“ vyr. inžinieriumi, o po to „Ferrari“ komandoje Michaelio Schumacherio padangų inžinieriumi. Grintas mano, kad „Pirelli“ padangų problemos Baku gali būti susijusios visai ne su išoriniais faktoriais, o su pačia padangų konstrukcija.
Kees'as van de Grintas: „Teoriškai Baku trasoje galėjo būti nuolaužų, bet negali būti paprastu sutapimu tas faktas, jog padangos ant Lance'o Strollo ir Maxo Verstappeno bolidų buvo nuvažiavusios po 34 ratus iki incidentų ir nuolaužos sugadino tik jų padangas ir daugiau nei vieno kito lenktynininko.
Padangų problemos nėra kažkas neįprasto „Formulėje-1“, bet pastaraisiais metais jų padažnėjo. Įtariu, kad „Pirelli“ kažką žinojo ir labai nervinosi prieš etapą Baku, todėl rekomendavo komandoms padidinti oro slėgį iki maksimumo. Taip elgiamasi tik tokiais atvejais, jei iškyla kokių nors problemų tikimybė.
Nesu nustebęs, kaip „Pirelli“ iškart po įvykių pareiškė, kad avarijų priežastimi tikriausiai buvo nuolaužos ant trasos. Jie visada turi paruošę „šią istoriją“, jau keletą metų dėl incidentų jie visada apkaltina šiukšles ant trasos, komandų klaidas arba blogą lenktynininkų vairavimo stilių, o pačios padangos niekada nebūna kaltos. Bent jau truputis savikritikos italų gamintojui nepakenktų. Dabar padangos buvo dar sustiprintos po pernai metų problemų Monzoje, bet „Pirelli“ reikia nuodugniai ištirti, kas atsitiko Azerbaidžane“.
Trasa: | Baku (Europos GP) | ||
Ilgis: | 6,006 km | Ratų skaičius: | 0 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |