Kaip tai veikia: jėgos agregato paleidimas

Kaip tai veikia: jėgos agregato paleidimas
logo 2016 Rugpjūčio 15 d. 06:55, Renault Sport F1
Užvesti šiuolaikinio „Formulės-1“ bolido jėgos agregatą nėra jau taip paprasta. Iki tol, kol visos 25 685 „Mercedes“ PU106C Hybrid detalės tampa gyvybingomis, reikia atlikti ilgą procedūrą, kuri primena kosminės raketos raketos startą į orbitą.

Iki tol, kol ši procedūra neužsibaigs, mašina nepajudės iš vietos. Viskas prasideda nuo elektros apsaugos sistemos patikrinimo. 999 voltų ličio jonų baterija baterija turi būti visiškai izoliuota. Po to įvyksta kontaktas tarp baterijos, pastovios srovės perdirbėjo ir MGU-K bei MGU-H elektronikos. Srovės perdirbėjas sumažina įtampą iki 12 voltų, kuri toliau juda į 4 elektroninius blokus. Jie aktyvuoja jutiklius, kurie inžinieriams praneša. kokia yra aušinimo skysčio, alyvos ir degalų temperatūra.

Prieš startą skysčiai bei alyva nuo pirminės įšildomi iki 60 laipsnių pagal Celsijų. Degalai išsaugo natūralią temperatūrą ir padedant elektriniam siurbliui, iš bako patenka į kolektorių, o iš ten – į aukšto slėgio siurblį įpurškimui. Kai degalų slėgis, alyvos bei skysčių temperatūra pasiekia numamtytas reikšmes, speciali sistema prasuka alkūninį veleną, kad alyva iš variklio būtų persiurbta į bakelį. Tik po to, kai alyvos lygis variklyje pasiekia reikiamą diapazoną, aktyvuojama įpurškimo bei uždegimo sistemos, o išorinis pašildymo mechanizmas yra atjungiamas.

Kai alyvos slėgis atitinka normą, variklis yra užvedamas. Prasideda variklio įšildymo procesas, o inžinieriai papildomai tikrina visas procedūras – temperatūras ir slėgius. Tik dabar galima jungti pirmą bėgį ir bolidas išvažiuoja iš boksų.

Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas