Kalbėdamas apie pirmąsias sezono lenktynes ir vertindamas pokyčius aerodinamikos srityje, F-1 sporto skyriaus vadovas Rossas Brawnas įžvelgė teigiamų ženklų.
Siekiant padidinti lenkimų skaičių, šiemet įsigaliojo naujos aerodinamikos taisyklės. Tad ant bolidų buvo sumontuoti paprastesni, bet platesni priekinis ir galinis sparnai bei galingesnė DRS.
R. Brawnas mano, kad pokyčiai aerodinamikos srityje turėjo teigiamos įtakos.
„Vertinant lenkimų skaičių, kurių šiemet buvo 14, o 6 iš jų buvo atlikti nenaudojant DRS, pirmuosius ženklus vertinčiau teigiamai. Be atliktų lenkimų mes taip pat pamatėme ne vieną atkaklią kovą dėl pozicijų“, - kalbėjo R. Brawnas.
„Žinoma, ne viskas įvyko vien tik dėl pokyčių aerodinamikoje. Skirtumai tarp komandų vidutiniokių stipriai sumažėjo. Tačiau lygindami su situacijomis praėjusiais metais, kai kurie pilotai teigė, kad dabar važiuoti varžovui iš paskos yra lengviau.“
„Vis dėlto Australijos trasa nėra ta vieta, kur galime pamatyti tikrąjį situacijos vaizdą. Tad prieš skelbiant galutines išvadas, siūlyčiau palaukti dar bent tris lenktynes. Tačiau pirmuosius ženklus vertinčiau teigiamai.“
R. Brawnas taip pat teigiamai įvertino naują taisyklę - už greičiausiai įveiktą vieną trasos ratą papildomai skirti vieną tašką.
„Lenktynėse, kuriose beveik nuo pat pradžių buvo aišku kas finišuos pirmame trejete, kova dėl vieno taško tikrai pagyvino jų pabaigą. Būtent apie mes bei FIA galvojome, svarstydami šią idėją.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |