Kanadoje antrus metus iš eilės „pole“ iškovojo S. Vettelis (50)

Kanadoje antrus metus iš eilės „pole“ iškovojo S. Vettelis
logo Birželio 08 d. 22:20, Ferrari

Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis paskutinę akimirką aplenkė Lewisą Hamiltoną ir antrus metus iš eilės Kanadoje, Monrealio trasoje, iškovojo „pole“ poziciją.

Sportininkams paskutinėje važiavimų dalyje įveikus pirmuosius greitus ratus į pirmąją poziciją pakilo minėtasis L. Hamiltonas. O S. Vettelis tuo metu buvo antras. L. Hamiltonui vėliau pavyko pagerinti savo rezultatą, bet tik 0,047 sek. Tuo tarpu S. Vettelis padarė didesnę pažangą ir paskutiniuoju bandymu aplenkęs L. Hamiltoną iškovojo „pole“ poziciją, pirmąją šių metų sezone.

Antrasis „Ferrari“ pilotas, Charlesas Leclercas, praradęs laiko paskutiniame trasos posūkyje, liko trečias. Visi trys pilotai lenktynes pradės su vidutinio kietumo padangomis.

Puikiai kvalifikacijoje pasirodė „Renault“ atstovas Danielis Ricciardo. Australas vos 0,008 sek. pranoko „Red Bull“ pilotą Pierre‘ą Gasly ir iškovojo ketvirtą startinę poziciją.

Paskutinėje važiavimų dalyje  sėkmė nusisuko nuo antrojo „Mercedes“ piloto Valtteri Botto. Suomis bandydamas įveikti pirmą greitą ratą apsisuko išvažiavęs iš antrojo posūkio. Vėliau sportininkas įveikė įskaitinį ratą, bet liko tik šeštoje vietoje.

Į paskutinę kvalifikacijos dalį pateko ir antrasis „Renault“ pilotas Nico Hulkenbergas. Septintą vietą iškovojęs vokietis greičiu pranoko abu „McLaren“ atstovus - Lando Norrisą ir Carlosą Sainzą, kuris gali būti nubaustas teisėjų už tai, jog pirmoje važiavimų dalyje sutrukdė Alexui Albonui.

Dešimtoji startinė vieta atiteko paskutinėje važiavimų dalyje nedalyvavusiam „Haas“ lenktynininkui Kevinui Magnussenui. Danas antrosios kvalifikacijos dalies pabaigoje sudaužė bolidą. Labiausiai dėl to nepasisekė Maxui Verstappenui, kuris nespėjo užfiksuoti geresnio rezultato ir patekti į kitą etapą.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Sebastianas Vettelis

1:11.200

1:11.142

1:10.240

23

2.

Lewisas Hamiltonas

1:11.518

1:11.010

1:10.446

22

3.

Charlesas Leclercas

1:11.214

1:11.205

1:10.920

23

4.

Danielis Ricciardo

1:11.837

1:11.532

1:11.071

20

5.

Pierre'as Gasly

1:12.023

1:11.196

1:11.079

17

6.

Valtteri Bottas

1:11.229

1:11.095

1:11.101

19

7.

Nico Hulkenbergas

1:11.720

1:11.553

1:11.324

21

8.

Lando Norrisas

1:11.780

1:11.735

1:11.863

20

9.

Carlosas Sainzas

1:11.750

1:11.572

1:13.981

19

10.

Kevinas Magnussenas

1:12.107

1:11.786

15

11.

Maxas Verstappenas

1:11.619

1:11.800

12

12.

Daniilas Kvyatas

1:11.965

1:11.921

17

13.

Antonio Giovinazzi

1:12.122

1:12.136

16

14.

Alexanderis Albonas

1:12.020

1:12.193

16

15.

Romainas Grosjeanas

1:12.109

DNF

15

16.

Sergio Perezas

1:12.197

6

17.

Kimi Raikkonenas

1:12.230

10

18.

Lance'as Strollas

1:12.266

9

19.

George'as Russellas

1:13.617

10

20.

Robertas Kubica

1:14.393

10

Komentarai (50)


EičJey
| Birželio 09 d. 23:02
poslusis
| Birželio 08 d. 23:06

palauksim palauksim

Sulaukėm :)
fasten
| Birželio 09 d. 21:13
kart
| Birželio 09 d. 20:52

Niekada nebus taip, kad visi boldai naudos vienoda setupa. Visais laikais vieni buvo greitesni posukiuose kiti tiesiosiose ir t.t. Jeigu tu pajegus kompensuoti posukiu atsilikima tiesiosiose, tai koks skirtumas kaip ten kas tuose posukiuose vaziuoja.
Taip, tai galbut pasako, kad Mersai antroje sezono dalyje vel dominuos, jei Ferrari nesusitvarkys, bet kalbant apie si etapa, tai nematau cia dideles problemos, nes Mersai tokiose trasose turi daugiau bedu.

Greitai linko neatkasiu, bet MB gebėjimas dirbti su padangomis aiškinamas dalinai ratlankio konstrukcija bei itin sudėtinga "stebule", kurios pagalba reguliuojami oro srautai. Palyginimui fermos mazgas atrodo itin kukliai.
kart
| Birželio 09 d. 20:52
fasten
| Birželio 09 d. 20:22

https://m.youtube.com/watch?v=0RBuENbhs4I
Kiekvienas posūkis MB naudai, išskyrus 3 sektorių, išeinant į tiesiąją.
Šiandien galime turėti kitą istorija, priklausomai nuo trasos temperatūros...

Niekada nebus taip, kad visi boldai naudos vienoda setupa. Visais laikais vieni buvo greitesni posukiuose kiti tiesiosiose ir t.t. Jeigu tu pajegus kompensuoti posukiu atsilikima tiesiosiose, tai koks skirtumas kaip ten kas tuose posukiuose vaziuoja.
Taip, tai galbut pasako, kad Mersai antroje sezono dalyje vel dominuos, jei Ferrari nesusitvarkys, bet kalbant apie si etapa, tai nematau cia dideles problemos, nes Mersai tokiose trasose turi daugiau bedu.
fasten
| Birželio 09 d. 20:22
kart
| Birželio 09 d. 17:56

Hamis uz Vetteli pirmuose dviejuose sektoriuose buvo greitesnis vos 0,092s, tai galetum paaiskint, kaip tu cia ta MB dominavima posukiuose iziurejai?

https://m.youtube.com/watch?v=0RBuENbhs4I
Kiekvienas posūkis MB naudai, išskyrus 3 sektorių, išeinant į tiesiąją.
Šiandien galime turėti kitą istorija, priklausomai nuo trasos temperatūros...
kart
| Birželio 09 d. 17:56
fasten
| Birželio 09 d. 14:14

Pažiūrėjus Q apeme liūdesys. MB tiesiog dominuoja tiek įeinant tiek išeinant iš posūkio. Ferma įspūdinga trečiajame sektoriuje. Anyway konstruktorių įskaitos nugaletojas aiškus. Su pilotais, manau, staigmenų nebus.

Hamis uz Vetteli pirmuose dviejuose sektoriuose buvo greitesnis vos 0,092s, tai galetum paaiskint, kaip tu cia ta MB dominavima posukiuose iziurejai?
fasten
| Birželio 09 d. 14:14
Pažiūrėjus Q apeme liūdesys. MB tiesiog dominuoja tiek įeinant tiek išeinant iš posūkio. Ferma įspūdinga trečiajame sektoriuje. Anyway konstruktorių įskaitos nugaletojas aiškus. Su pilotais, manau, staigmenų nebus.
SmOg3R
| Birželio 09 d. 12:19
Nerijus Stakutis2045656555462097
| Birželio 09 d. 08:12

LEC minėjo, kad nerado tinkamo balanso kvalifikacijoje, nes auto reguliavo ne vienam greitam ratui o log run'ams, bet šiandien vakare pamatysime kas ir kaip.

Ir sakyčiau pasisekė jei tikrai buvo orientuojamasi į lenktynes. Jei ne Q2 red flag ir Botto klaida startas būtų P5.
Jacques
| Birželio 09 d. 11:15
Na laimet tai laimejo,o kaip lenktynese bus ? Botas jau del pergales nebekovos, o Hamiltonui tai sunku bus su 2 Ferrariam kovot.
Klepsidra
| Birželio 09 d. 10:04
Del labai didelio ir netiketo (kaip visad) padangu devejimosi laukiama (netiketai) vieno sustojimo taktikos
leksas
| Birželio 09 d. 09:46
tas nesveikas laimėjo kvalą, bent jau vieną kartą.
×

F-1.lt pulsas