Kalifornijai paspartinus savo pastangas iki 2035-ųjų metų pasiekti 100% nulinės emisijos naujų automobilių pardavimą, šimtai tūkstančių elektrinių transporto priemonių baterijų baigs savo gyvenimą greitkelyje ir neaišku, kas jiems nutiks.
Šiuo metu daugelis naudotų baterijų yra sukauptos tikintis jas pakartotinai panaudoti arba perdirbti. Pavyzdžiui „Teslos“ baterijos versija sveria maždaug apie 900 svarų, Visgi laikui bėgant šios baterijos kartu su nuodingomis cheminėmis medžiagomis, kurios ištaka iš jų, gali patekti į pavojingų atliekų sąvartynus.
„Chung“ elektromobilių baterijų diagnostikos įmonė pradėjo valstybės finansuojamą bandomąjį projektą, skirtą panaudotas baterijas pritaikyti saulės energijos saugojimui. Tai gali pailginti jų tarnavimo laiką dešimtmečiui arba net gi ilgiau ir užkirsti kelią faktiniam išmontavimui bei perdirbimui.
Kai baterija nebeužtikrina norimo atstumo, ji gali būti dar dešimtmetį naudojama elektros saugojimui. Visgi anksčiau arba vėliau daugumą baterijų teks išmontuoti, perdirbti arba išmesti kaip pavojingas atliekas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |